Najlepsze książki o sprzedaży. Co powinni czytać sprzedawcy?

Opublikowano: 11.06.19Marketing
Co czytamy w dzisiejszych czasach?

Pytanie do wszystkich obecnych tutaj sprzedawców: Jesteśmy ciekawi, co czytasz?

Konkretniej mamy na myśli treści dotyczącej sprzedaży. Jakie e-booki, raporty, artykuły lub pełne książki zostały przez Ciebie sprawdzone? Co czytasz, aby być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami i trendami w branży?Jeśli musiałeś dłużej pomyśleć nad tym, co ostatnio przeczytałeś – warto to zmienić. Świat sprzedaży się zmienia, a jeśli nie nadążasz – po prostu pozostajesz w tyle. Aby pomóc Ci przedstawimy kilka treści, które powinieneś regularnie przeglądać.

1) Blogi

Uzyskaj dostęp do popularnych blogów sprzedażowych oraz branżowych. W ten sposób możesz być na bieżąco z najlepszymi technikami sprzedaży i tym, co dzieje się w branży Twojej firmy. Może być to pomocne na przykład podczas rozmowy z potencjalnym klientem.

2) Książki

Tak – mowa o prawdziwych, fizycznych książkach. Istnieje wiele publikacji, które zmieniły sposób sprzedaży niejednej organizacji.

„To Sell Is Human” autorstwa Daniela Pink

Nowe spojrzenie na sztukę i naukę sprzedaży – jak sprawić, by proces był konsultacyjny, jak zaangażować potencjalnego klienta w rozmowę?

„Baseline Selling: How to Become a Sales Superstar by Using What You Already Know About the Game of Baseball” autorstwa Dave Kurlan’a

Jak to, sport? Tak! Baseline Selling utożsamia proces sprzedaży z zasadami baseball’a. Nie można uruchomić drugiej bazy bez “zaliczenia” pierwszej. Dzięki tej książce wielu menedżerów wyższego szczebla dostało lekcje na samym początku ich kariery sprzedażowej – sprzedaż nie polega na sprzedaży. Zamiast tego ma pomóc ludziom pokonać trudności.

„SNAP Selling” autorstwa Jill Konrath

Przyspieszenie sprzedaży i zdobycie większej liczby firm. Książka w prosty sposób wyjaśnia trzy różne perspektywy podejmowania decyzji przed zakupem (lub odwrotnie – o jego braku) produktu lub usługi. 

3) Ebooki i raporty

Ebooki i raporty są tworzone nie tylko przez marketerów dla Twoich potencjalnych klientów. Wspaniałą rzeczą w e-bookach i raportach online jest to, że są one aktualne i pozwalają ekspertom publikować własne wyniki i dane. Ze względu na fakt, ze sprzedaż zmienia się wraz z rozwojem technologii, ważne jest, aby być na bieżąco z nowymi trendami.

Czytanie o sprzedaży nie musi być nudną sprawą. Zacznij wyrabiać nawyk poszerzania swojej wiedzy i obserwuj jak rozwija się Twoja kariera.

Author Avatar Łukasz Magierowicz

Key Account Manager. Wspiera klientów w procesie wdrożenia i konfiguracji systemu Firmao. Posiada rozległą wiedzę na temat systemów CRM. Współpracuje z klientami, aby zrozumieć ich potrzeby i pomóc w dostosowaniu system do ich specyficznych wymagań.

Nie zapomnij o udostępnieniu artykułu!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Related articles

Wypróbuj bezpłatnie Firmao