Jak ułatwić komunikację z klientem?

Komunikacja międzyludzka nie jest prosta. Wie o tym każda osoba pracująca w bezpośrednim kontakcie z klientem. Konflikt interesów, różnice poglądów, odmienne zdolności poznawcze, wykształcenie oraz nieprecyzyjny i/lub niezrozumiały sposób wypowiedzi – wszystkie te czynniki utrudniają precyzyjną komunikację na linii firma-klient.   Czytaj dalej

Instrukcja włączenia Livechat’u Firmao

Przedstawiamy instrukcję włączenia usługi Livechat’u zintegrowanego ze systemem Firmao o którym wspominaliśmy w jednym z naszych poprzednich wpisów. Oczywiście w razie jakichkolwiek pytań związanych z włączeniem Livechat’u nasz dział wsparcia służy pomocą pod numerem +48 22 300 1111.   Czytaj dalej

Handlujesz w internecie? Z Firmao CRM online będzie Ci łatwiej!

Sprzedaż w Internecie rośnie. Coraz więcej osób decyduje się na dokonywanie zakupów łatwo i wygodnie dzięki globalnej sieci. Wzrosty notowane są rok do roku. Potwierdzają to badania niezależnych organizacji. Nic dziwnego, że w rozrastającym się rynku sprzedawcy, handlowcy i managerowie poszukują rozwiązań, które pomogą zarządzać procesem sprzedaży swoich produktów za pośrednictwem Internetu.   Czytaj dalej

System CRM dla firmy szkoleniowej – łatwo, szybko i wygodnie

Czy w branży szkoleniowej może sprawdzić się system Firmao CRM? Czy podoła specyficznym potrzebom firm, które zajmują się organizacją i przeprowadzaniem różnego rodzaju szkoleń? Czy system CRM obsłuży szklenie jako całość, czyli przygotowanie materiałów, zatrudnienie trenerów oraz prelegentów, kampanie telefoniczne, listy uczestników, fakturowanie, a także certyfikowanie? Czy Firmao to system CRM dla firmy szkoleniowej? Zdecydowanie tak.   Czytaj dalej

Livechat i system CRM- idealne uzupełnienie telefonicznej obsługi klienta

Każdy Manager zajmujący się zarządzaniem działem handlowym wie, jak ważny jest szybki kontakt z klientem zainteresowanym naszymi usługami. Obecnie najczęściej pierwszym zetknięciem klienta z naszą marką jest wejście na naszą stronę internetową. Niestety ponad 90% odwiedzin strony internetowej firmy nie kończy się sprzedażą, ani nawet kontaktem ze strony potencjalnego klienta. Każde wejście klienta na stronę, które nie kończy się sprzedażą, przynosi straty finansowe (koszty pozycjonowania, reklamy AdWords).   Czytaj dalej

Wsparcie techniczne – jak to robimy?

Wdrożenie we firmie jakiegokolwiek nowego rozwiązania technicznego to nie lada sztuka. Wie o tym każdy dyrektor oraz jego managerowie. Nowe rozwiązanie wydaje się być tym, czego potrzebuje przedsiębiorstwo: dostarcza wiedzę, usprawnia procesy, pozwala pracować mniej i zarabiać więcej.   Czytaj dalej

JPK – Jednolity Plik Kontrolny – program do JPK

Już od 1 stycznia 2017 roku właściciele MŚP (małych i średnich przedsiębiorstw) mają obowiązek przekazywania do Ministerstwa Finansów Jednolity Plik Kontrolny. Wprowadzenie JPK wymaga od przedsiębiorców aktualizacji systemów informatycznych, co może być kosztowne w przypadku, jeśli oprogramowanie to jest w wersji standalone. Wśród rozwiązań, które umożliwiają łatwe, szybkie i zgodne z wymogami przekazywanie JPK do organów podatkowych należy Firmao.   Czytaj dalej

Ewidencja czasu pracy

Od 1 stycznia 2017 roku każdy pracodawca zatrudniający pracowników na umowę zlecenie będzie miał obowiązek rejestrowania czasów pracy zleceniobiorców. Dowiedz się jak to robić łatwo z Firmao CRM. Sprawdź, jak ewidencja czasu pracy pozytywnie wpłynie na pracę zespołu i kondycję firmy.   Czytaj dalej

Usprawnienie windykacji dzięki programowi CRM

Poza tradycyjnymi sposobami windykacyjnymi jak ponaglenia listowe, w systemie Firmao mogą Państwo ponaglić klientów kanałami informacyjnymi tj. e-mail czy SMS. Dobre wezwania przyczyniają się do wzrostu skuteczności pozyskania środków od dłużników. Usprawnienie windykacji znacząco wpływa na płynność finansową przedsiębiorstwa.   Czytaj dalej