Poradnik: funkcjonalność JPK VAT

Przedstawiamy instrukcję jak korzystać z funkcjonalności JPK, która wraz z nowym rokiem 2018 będzie wymagana w przypadku mikro, małych oraz średnich przedsiębiorstw. Aby móc korzystać z funkcjonalności JPK VAT należy mieć włączony w systemie Firmao CRM moduł Księgowości. Standardowo moduł księgowości nie jest włączony, w celu włączenia należy skontaktować się z działem wsparcia technicznego, który jest dostępny w formie telefonicznej, mailowej oraz poprzez Livechat.    Czytaj dalej

Poradnik: filtrowanie w systemie Firmao CRM

W jaki sposób dokonać filtrowania z poziomu danego modułu w systemie Firmao CRM W systemie Firmao, aby ułatwić sobie codzienną pracę można stosować liczne filtry. Przedstawiamy, w jaki sposób filtrować bazę danych np. kontrahentów w systemie Firmao CRM.   Czytaj dalej

Poradnik: działanie i konfiguracja funkcjonalności CallBack

Jak włączyć usługę CallBack w systemie Firmao CRM Przedstawiamy instrukcję włączenia usługi CallBack zintegrowanej z systemem Firmao, o której wspominaliśmy w jednym z naszych poprzednich wpisów. Oczywiście w razie jakichkolwiek pytań związanych z jego włączeniem nasz dział wsparcia służy pomocą.   Czytaj dalej

Jak wybrać system CRM?

Kiedy dochodzisz do wniosku, że twoja organizacja nie jest już w stanie poradzić sobie za pomocą Excela wspomaganego żółtymi karteczkami, nadchodzi czas na wybór oprogramowania, które ma za zadanie pomóc Ci w prowadzeniu twojej działalności. Jego celem jest wyręczenie Cię w wielu czynnościach, które do tej pory zajmowały Ci wiele czasu, pozwalając na skoncentrowanie sił i uwagi na sprawach najważniejszych.   Czytaj dalej

Poradnik: Jak wystawić fakturę zaliczkową, zaliczkową pro forma

W systemie Firmao jest możliwość utworzenia faktury zaliczkowej oraz faktury zaliczkowej pro forma. W momencie, gdy płatność będzie składać się z wielu faktur zaliczkowych, wszystkie z nich będą powiązane ze sobą. Natomiast w momencie generowania faktury końcowej na podglądzie faktury końcowej będzie widoczne podsumowanie całej transakcji. Przeczytaj jak generować faktury zaliczkowe oraz faktury zaliczkowe pro forma oraz jak je konwertować na faktury końcowe.   Czytaj dalej

Oferta wariantowa w systemie Firmao CRM

Kolejny artykuł z serii poradników Firmao dotyczy tworzenia oferty wariantowej, która składa się z kilku propozycji cenowych zawartej na jednej ofercie. Oferta wariantowa jest często wykorzystywana przez wielu przedsiębiorców. Dzięki opcji różnorodnych ofert można stworzyć alternatywne propozycje, dzięki czemu nasz klient w przejrzysty sposób może wybrać najbardziej dla niego korzystną. System Firmao CRM oferuje tworzenie różnorodnych ofert i zamówień, w zależności od potrzeb przedsiębiorcy.   Czytaj dalej

Poradnik: podpis i autoresponder w Firmao CRM

W systemie Firmao jesteśmy w stanie dostosować zintegrowaną skrzynkę mailową do własnych potrzeb, przez co możemy przygotować własną stopkę, która automatycznie będzie widoczna przy każdej wysyłanej wiadomości. Możemy także ustawić autoresponder, który będzie automatycznie odpowiadał na odebrane wiadomości momencie, gdy będziemy przebywać na urlopie w określonym przedziale czasowym.   Czytaj dalej

Poradnik: konfiguracja skrzynki e-mail

W systemie Firmao CRM jest możliwość skonfigurowania dowolnej skrzynki mailowej znajdującej się na dowolnym hostingu (np. Home.pl). Program pocztowy w systemie Firmao zawiera funkcjonalności m.in. takie jak wysyłanie czy też odbieranie wiadomości mailowych, ale też zaawansowane funkcje jak automatyczne powiadamianie klientów np. o nieopłaconej fakturze, prowadzenie newsletterów czy też ankiet mailowych, prowadzenie mailingu do wybranej grupy klientów, personalizacja stopki oraz szablonów mailowych, tworzenie własnym filtrów, dodawanie folderów IMAP.   Czytaj dalej

Kalendarz w chmurze? Obowiązkowo!

Brak Ci czasu na odpisywanie na firmowe maile, połączenia telefoniczne czy raportowanie nie mówiąc już nawet o rozwoju, czy przyjemnościach? Bez dobrego harmonogramu czy terminarza trudno poradzić sobie w dzisiejszym, szybko poruszającym się biznesowym, i nie tylko, świecie. Czy warto jednak polegać na zawodnych papierowych kalendarzach i notatnikach? Powszechne zapominalstwo oraz wrodzony brak odporności papieru na płyny i uszkodzenia, świadczą, że warto jest zastanowić się nad przeniesieniem swojego terminarza do kalendarza online we Firmao CRM.   Czytaj dalej

Lead Management. Dlaczego i jak?

Niedawno braliśmy udział w ciekawym wydarzeniu „Marketing Sprint”, które było serią webinarów o tematyce marketingu i zarządzania.  Jednym z prelegentów był nasz przedstawiciel, który przedstawił ciekawą prezentację na temat procesów Lead Management oraz sposobu ich obsługi. Postanowiliśmy podzielić się tą wiedzą również na łamach naszego bloga. Zapraszamy więc do zapoznania się z wiedzą na temat Lead Management oraz do seansu zapisu wideo wydarzenia „Marketing Sprint”.   Czytaj dalej