
Na początku, aby zrozumieć pojęcie CRM należy zadać sobie pytanie, co tak naprawdę oznacza skrót CRM?
CRM to skrót z angielskiego Customer Relationship Management. Tłumacząc to pojęcie na język polski, znajdziemy odpowiedź na pytanie, czym tak właściwie jest i do czego służy oprogramowanie CRM. Jako iż nasz skrót oznacza “zarządzanie relacjami z klientem”, możemy już na samym początku stwierdzić, że jest to nurt odchodzący od marketingu masowego.
Główne cele programu CRM to:
- pozyskanie nowego klienta,
- rozwinięcie stałej relacji z klientem,
- utrzymanie klienta.
Firmao CRM – związek z klientem
Moduł Firmao CRM (Customer Relationships Management) to internetowy system zarządzania relacjami z klientami firmy. Pozwala zebrać w jednym miejscu dane obecnych i potencjalnych kontrahentów, wyznaczać i monitorować zadania związane z ich obsługą, katalogować informacje dotyczące kontaktów, transakcji i działań marketingowych.
Program Firmao przeznaczony jest dla firm, które chcą zachować przejrzysty obraz relacji z klientem na wszystkich jego etapach, zaczynając od momentu nawiązania relacji, poprzez przygotowanie oferty, sprzedaż, aż po późniejszą opiekę posprzedażową i pomoc.
Wiedza o klientach to przede wszystkim:
- przewaga nad naszą konkurencją,
- optymalizacja czasu pracy,
- zwiększenie dochodów firmy,
- utrzymanie stałej relacji z klientem.
Warto mieć świadomość, że pozycja rynkowa firmy nie zależy od pojedynczej transakcji, lecz już od samego początku nawiązania pierwszego kontaktu.
- Program Firmao CRM jest idealnym sposobem optymalizacji organizacji wewnętrznej firmy.
- Zarządzanie relacjami z klientem nigdy nie było łatwiejsze.
Korzyści z użytkowania programu Firmao CRM
Prosta ewidencja, archiwizacja rozmów telefonicznych i korespondencji, łatwy i szybki podział kontrahentów na grupy, pobieranie danych klienta z GUS, baza transakcji, tworzenie zadań dla klientów, integracja z pocztą e-mail, zarządzanie kontaktami to tylko część spośród wielu korzyści, jakie daje nam użytkowanie programu. Możliwość synchronizacji kalendarza z Google, obsługa magazynu, moduł księgowości, tworzenie raportów, szybka wyszukiwarka z możliwością uwzględnienia filtrów to funkcjonalności nowoczesnej firmy XXI wieku.
Pełną funkcjonalność mogą Państwo znaleźć tutaj.