CRM
Kalendarz w chmurze? Obowiązkowo!

Brak Ci czasu na odpisywanie na firmowe maile, połączenia telefoniczne czy raportowanie nie mówiąc już nawet o rozwoju, czy przyjemnościach? Bez dobrego harmonogramu czy terminarza trudno poradzić sobie w dzisiejszym, szybko poruszającym się... czytaj dalej

CRM
Lead Management. Dlaczego i jak?

Niedawno braliśmy udział w ciekawym wydarzeniu "Marketing Sprint", które było serią webinarów o tematyce marketingu i zarządzania.  Jednym z prelegentów był nasz przedstawiciel, który przedstawił ciekawą prezentację na temat procesów Lead... czytaj dalej

CRM
Jak ułatwić komunikację z klientem?

Komunikacja międzyludzka nie jest prosta. Wie o tym każda osoba pracująca w bezpośrednim kontakcie z klientem. Konflikt interesów, różnice poglądów, odmienne zdolności poznawcze, wykształcenie oraz nieprecyzyjny i/lub niezrozumiały sposób... czytaj dalej

CRM
CRM dla firmy szkoleniowej

Czy w branży szkoleniowej może sprawdzić się system Firmao CRM? Czy podoła specyficznym potrzebom firm, które zajmują się organizacją i przeprowadzaniem różnego rodzaju szkoleń? Czy system CRM obsłuży szklenie jako całość, czyli... czytaj dalej

Firmao
Wsparcie techniczne – jak to robimy?

Wdrożenie we firmie jakiegokolwiek nowego rozwiązania technicznego to nie lada sztuka. Wie o tym każdy dyrektor oraz jego managerowie. Nowe rozwiązanie wydaje się być tym, czego potrzebuje przedsiębiorstwo: dostarcza wiedzę, usprawnia procesy,... czytaj dalej

CRM
Ewidencja czasu pracy

Od 1 stycznia 2017 roku każdy pracodawca zatrudniający pracowników na umowę zlecenie będzie miał obowiązek rejestrowania czasów pracy zleceniobiorców. Dowiedz się jak to robić łatwo z Firmao CRM. Sprawdź, jak ewidencja czasu pracy pozytywnie... czytaj dalej