System CRM – 5 zasad efektywnego korzystania

W przedsiębiorstwach, których działalność opiera się na współpracy z klientem korzystanie z systemu CRM jest niezbędne do efektywnego zarządzania. Jednak, aby system pomagał usprawnić naszą pracę powinny być przestrzegane zasady efektywnego użytkowania. Wprowadzenie systemu do naszej firmy nie zaowocuje usprawnieniem funkcjonowania przedsiębiorstwa, jeśli zarazem nie stanie się on podstawowym narzędziem pracy naszych pracowników.   Czytaj dalej

Instrukcja: Wystawianie faktury na podstawie zamówienia

W systemie Firmao CRM mamy możliwość utworzenia faktury do danego zamówienia lub oferty. Dzięki takiemu rozwiązaniu oszczędzamy czas, ponieważ wiele pozycji w fakturze zostaje automatycznie uzupełnionych i nie jest konieczne ich ponowne wprowadzenie. Ponadto tworzona faktura od razu jest przypisana do naszej oferty/zamówienia i możemy do niej przejść bezpośrednio z widoku szczegółów.   Czytaj dalej

JPK Magazyn – kto jest zobligowany do jego tworzenia?

JPK Magazyn  jest to Jednolity Plik Kontrolny dla magazynu zawierający dane dotyczące prowadzonej gospodarki magazynowej do którego przekazania mogą zostać powołani niektórzy podatnicy. Jednak wszyscy przedsiębiorcy, którzy prowadzą magazyn są zobowiązani do generowania i przechowywania plików JPK Magazyn na wypadek kontroli organów podatkowych i organów kontroli skarbowej.   Czytaj dalej

ERP- czym jest i jego realizacja w CRM Firmao

ERP to skrót z angielskiego Enterprise Resource Planning, czyli planowanie zasobów przedsiębiorstwa. Lecz co tak naprawdę oznacza? Jest to system umożliwiający przede wszystkim efektywne planowanie i dysponowanie zasobami przedsiębiorstwa oraz wspomaganie zarządzania przedsiębiorstwem.   Czytaj dalej

Zmiany i nowości w Firmao 16.0

Już dziś możesz przetestować nową wersje Firmao! Sprawdź, co nowego dodaliśmy do systemu i zoptymalizuj działanie swojej firmy! Najważniejsze nowości w wersji 16.0: Integracja z usługami kurierskimi (Furgonetka, Globkurier) Callback zintegrowany z Chat i VOIP Dialer – seryjne wykonywanie połączeń telefonicznych   Czytaj dalej

Nowoczesny obieg dokumentów dla każdej firmy

Dobra organizacja pracy  jest konieczna do uzyskiwania zysków w każdej firmie. Dokumenty, oferty, zamówienia, wiadomości mailowe, notatki – są nierozłączna częścią, każdego przedsiębiorstwa, niezależnie od wielkości i branży. Problem zaczyna się tworzyć, gdy mamy zbyt wiele danych w wersji papierowej. Tworzy się pewnego rodzaju nieład, który prowadzi nas do niezrealizowanych zamówień czy niedotrzymanych terminów.   Czytaj dalej

Co to jest CRM – Firmao

Na początku, aby zrozumieć pojęcie CRM należy zadać sobie pytanie, co  tak naprawdę oznacza skrót CRM? CRM to skrót z angielskiego Customer Relationship Management. Tłumacząc to pojęcie na język polski, znajdziemy odpowiedź na pytanie, czym tak właściwie jest i do czego służy oprogramowanie CRM.   Czytaj dalej

CRM dla handlowca

Każdy handlowiec powinien być świadomy, jak ważny jest szybki kontakt z klientem oraz jak wielkie ma to znaczenie w przyszłości w relacjach z naszym interesantem. Dziś opiszę jak Firmao (system CRM w chmurze) pozwala nam zoptymalizować czas i mieć pod kontrolą całą naszą działalność oraz pomaga organizować pracę od środka, oczami nowego handlowca.   Czytaj dalej

Poradnik : Integracja Firmao z telefonią VOIP

Przedstawiamy instrukcję, w jaki sposób można integrować swoje konto w systemie Firmao z telefonią VOIP i bezpośrednio kontrolować połączenia telefoniczne zarówno te przychodzące, jak i wychodzące bezpośrednio w systemie Firmao CRM. Aktualnie w systemie Firmao jest możliwość integracji z takimi telefoniami jak iFon oraz SuperVoip, oczywiście jest też możliwa integracja z innymi telefoniami VOIP pod warunkiem, że dana telefonia VOIP udostępnia odpowiednią dokumentację API.   Czytaj dalej

Czy wysyłanie newsletterów się opłaca?

Utrzymanie stałego kontaktu z klientami to sztuka. Potwierdzi to każdy handlowiec, którego zadaniem jest „trzymać rękę na pulsie” w kontakcie z obecnymi i potencjalnymi klientami. Co jednak gdy ilość klientów przekracza możliwości osobistego kontaktu lub chociażby telefonicznego? Wielu odpowie, że przecież można wysłać e-maila.   Czytaj dalej