CRM
Jak monitorować jakość połączeń

Pomyśl o tym kiedy ostatnio zadzwoniłeś do biura obsługi klienta. Przed rozpoczęciem połączenia mógł pojawić się krótki komunikat „To połączenie może być monitorowane lub nagrywane w celu zapewnienia jakości”. Prawdopodobnie... czytaj dalej

Biznes
Obsługa klienta w 2019 roku

Obsługa klienta istnieje od tysięcy lat. Pierwsza skarga klienta została zarejestrowana w 1750 r. p. n. e. Ea-Nasir, kupiec miedzi w Mezopotamii, sprzedał dżentelmenowi o imieniu Nanni trochę złej jakości produktu. Nanni nie był z tego zadowolony i... czytaj dalej

Marketing
Jak podnieść sprzedaż?

Prawdopodobnie każdy przedsiębiorca kiedyś przez to przechodził. Klienci nie odbierają telefonu i wydaje się, że uciekają na drugi koniec świata. Pojawia się też wszystkim dobrze znana frustracja. To już chyba oficjalne: kryzys. Ale spokojnie... czytaj dalej

Marketing
Marketing w małej firmie

Wiele małych firm nie uważa, że „robią marketing” lub, że "muszą go robić" w celu pozyskania klientów. Podstawą tej argumentacji jest to, że firmy usługowe (takie jak np. firmy konsultingowe) często nie wierzą, że marketing jest dla... czytaj dalej

CRM
Badania mówią jasno: CRM to zysk!

Czy wiesz, że CRM to zysk? Zarządzanie Relacjami z Klientami (z ang. Customer Relationship Management, CRM) ma wiele znaczeń, jednak na potrzeby tego wpisu skupiono się głównie na narzędziach informatycznych, które mają wspomagać działalność... czytaj dalej