CES – Czy znasz już wartość tego wskaźnika?

cesIstnieje wiele sposobów pomiaru satysfakcji klienta, z których większość sprowadza się do przeprowadzenia prostej ankiety. Jednak nawet w ramach tych metodologii badań można dyskutować na temat zalet i wad każdego stylu badania. Omówimy tutaj popularną metodologię badania satysfakcji klientów znaną jako Customer Effort Score (CES). Z poniższego artykułu dowiesz się na czym polega, kiedy z niej korzystać oraz jakie są jej możliwe zalety i wady. Czytaj dalej CES – Czy znasz już wartość tego wskaźnika?

8 sposobów na utrzymanie klientów w e-commerce

e-commerceZajmujesz się handlem elektronicznym, czyli e-commerce? To pewnie nieobcy jest Ci następujący fakt: pięciokrotnie taniej jest zatrzymać stałego klienta niż zdobyć nowego. Nie musisz tracić czasu na tworzenie nowego związku, jeśli już go masz. Podobnie jak relacje, łatwiej jest utrzymać przyjaźń z najlepszym przyjacielem niż zacząć znajomość od zera. To samo dotyczy zatrzymywania klientów. Czytaj dalej 8 sposobów na utrzymanie klientów w e-commerce

Jak poprawić zadowolenie klientów?

Zadowoleni klienciCenisz sobie swoich klientów – i to nie bez powodu. Ciężko pracowałeś, żeby ich zdobyć.  Ale utrzymanie ich zadowolenia na odpowiednim poziomie nie jest łatwe. A jeśli wydaje Ci się, że z czasem robi się coraz trudniej, masz całkowitą rację. Obecnie klienci ze wszystkich branż zadają coraz więcej pytań oraz żądają coraz więcej czasu. Zastanawiasz się, czemu tak jest? Dowiesz się tego, czytając poniższy artykuł. Czytaj dalej Jak poprawić zadowolenie klientów?

Co nowego w wersji Firmao 18.0?
2019-04-19

Firmao w kolejnej, nowej odsłonie! Sprawdź, jakie nowości zostały wprowadzone do systemu. Jednak nowości to nie wszystko, bo wsłuchujemy się w sugestie naszych klientów i dlatego wprowadziliśmy również liczne usprawnienia już istniejących funkcji. Wersja Firmao 18.0 jest kolejną, ale nie ostatnią wersją systemu, bo stale ulepszamy nasz system i wychodzimy na przeciw oczekiwaniom naszych klientów. Jeśli masz jakieś sugestie, co powinno się znaleźć w kolejnej wersji systemu, to skontaktuj się z nami. A tymczasem sprawdź co nowego jest w Firmao 18.0. Czytaj dalej Co nowego w wersji Firmao 18.0?

Czy sukces klienta może być Twoim sukcesem?

sukces klientaW świecie obsługi klienta sukces klienta jako cel szybko zyskał rozgłos jako obowiązkowa funkcja zespołów obsługi klienta. Jednak pomimo nowo zdobytej popularności, sukces klienta jest wciąż stosunkowo nową dziedziną w Polsce. Wiele firm zaczyna zdawać sobie sprawę z wartości sukcesu swoich klientów i dopiero zaczyna tworzyć zespoły ds. sukcesu klientów w ramach ofert swoich usług. Czytaj dalej Czy sukces klienta może być Twoim sukcesem?

Poradnik dla firm: Przekierowanie 301 i 302

Przekierowanie 301 i 302Ten artykuł jest przeznaczony przede wszystkim dla osób niebędących specjalistami. Dla osób, które chcą lepiej zrozumieć, jak poprawnie zmienić adres witryny bez utraty „ link love ”(wartość, którą budujesz z perspektywy optymalizacji wyszukiwarek dla linków przychodzących). Jeśli jesteś specjalistą i wkroczyłeś do tego artykułu, to też znajdziesz tutaj ciekawe dla Ciebie treści. Możesz dodać ten artykuł do zakładek w celu późniejszego wykorzystania, ponieważ w przyszłości będzie to wygodny sposób na wyjaśnienie ludziom biznesu (osobom niebędącym specjalistami), jak działa cała funkcja przekierowania i czym przekierowanie 301 różni się od przekierowania 302. Zaoszczędzi ci to za każdym razem 10 minut Twojego życia. Czytaj dalej Poradnik dla firm: Przekierowanie 301 i 302

Jak zostać organizacją zorientowaną na klienta?

organizacja zorientowana na klientaKlient nasz Pan. To bardzo popularne stwierdzenie i nieraz powtarzane w branży handlowej. Ale czy na pewno często ma odzwierciedlenie w rzeczywistości? Zorientowanie na klienta zaczyna się od kultury Twojej firmy. Jeśli chcesz być zorientowany na klienta, Twoja firma musi w pełni zaangażować się w sukces firmy. Poniższe kroki wyjaśniają, co Twoja organizacja może zrobić, aby nastawić się na klientów. Już dziś zacznij wcielać je w życie, a zobaczysz, jak poprawią się Twoje relacje z klientami. Czytaj dalej Jak zostać organizacją zorientowaną na klienta?

Czym jest organizacja zorientowana na klienta?

organizacja zorientowana na klientaDziś, bycie świadomym usług jest ważniejsze niż kiedykolwiek. Według KPMG 88% prezesów jest zaniepokojonych lojalnością swoich klientów, zdając sobie sprawę, że niezbędne jest poznanie potrzeb klientów oraz szybkie ich zaspokajanie. Jako lider, w jaki sposób budujesz i utrzymujesz organizację, która nie tylko skupia się na obsłudze klienta, ale w każdym momencie wspiera perspektywę zorientowaną na klienta? Najlepsza drogą jest wbudowanie zorientowania na klienta w DNA Twojej firmy! Czytaj dalej Czym jest organizacja zorientowana na klienta?

4 wskazówki jak obsługiwać połączenia przychodzące

Połączenia przychodząceNiektóre firmy decydują się na samodzielną obsługę połączeń przychodzących do swojej firmy. W odróżnieniu od przedsiębiorstw, które zlecają tę usługę zewnętrznym call center, muszą zadbać o wysoką jakość obsługi połączeń przychodzących. Jak prowadzić obsługę połączeń przychodzących, aby zapewnić jakość usług na najwyższym poziomie? Sprawdź poniżej wskazówki, które pozwolą Ci świadczyć te usługi na najwyższym poziomie. Czytaj dalej 4 wskazówki jak obsługiwać połączenia przychodzące

Przewodnik dla firm: znaczenie Google PageRank

Google PageRankJeśli poświęciłeś swój czas na zagłębianie marketingu online, pewnie natrafiłeś na temat optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) i hasło Google PageRank. I nie ma dyskusji na temat czegokolwiek w dzisiejszych czasach dotyczącego wyszukiwarek,  bez skończenia na wzmiance o Google. Ten artykuł zawiera krótki przegląd algorytmu PageRank, który jest używany przez tę najpopularniejszą wyszukiwarkę. Sprawdź, co to jest Google PageRank i jak możesz go wykorzystać na korzyść dla swojej strony firmowej. Czytaj dalej Przewodnik dla firm: znaczenie Google PageRank