Poradnik : Jak wystawić fakturę zaliczkową, zaliczkową pro forma

Faktura zaliczkowa i/lub proforma w systemie Firmao

W systemie Firmao Faktura proformaest możliwość utworzenia faktury zaliczkowej oraz faktury zaliczkowej pro forma, w momencie, gdy płatność będzie składać się z wielu faktur zaliczkowych, wszystkie z nich będą powiązane ze sobą, a w momencie generowanie faktury końcowej na podglądzie faktury końcowej będzie widoczne podsumowanie całej transakcji.
Czytaj dalej Poradnik : Jak wystawić fakturę zaliczkową, zaliczkową pro forma

Poradnik : podpis i autoresponder w Firmao CRM

Jak skonfigurować podpis i autoresponder w systemie CRM

W systemie Firmao jesteśmy w stanie dostosować zintegrowaną Autoresponder Firmao CRMskrzynkę mailową do własnych potrzeb, przez co możemy przygotować własną stopkę, która automatycznie będzie widoczna przy każdej wysyłanej wiadomości czy też ustawić autoresponder w momencie, gdy będziemy przebywać na urlopie, który będzie automatycznie odpowiadał na odebrane wiadomości w określonym przedziale czasowym.
Czytaj dalej Poradnik : podpis i autoresponder w Firmao CRM

Poradnik : konfiguracja skrzynki e-mail

Jak skonfigurować dowoloną skrzynkę mailową w Firmao CRM

Firmao i e-mail w CRM

W systemie Firmao CRM jest możliwość skonfigurowania dowolnej skrzynki mailowej znajdującej się na dowolnym hostingu (np. Home.pl). Program pocztowy w systemie Firmao zawiera funkcjonalności m.in. takie jak wysyłanie czy też odbieranie wiadomości mailowych, ale też zaawansowane funkcje jak automatyczne powiadamianie klientów np. o nieopłaconej fakturze, prowadzenie newsletterów czy też ankiet mailowych, prowadzenie mailingu do wybranej grupy klientów, personalizacja stopki oraz szablonów mailowych, tworzenie własnym filtrów, dodawanie folderów IMAP. Czytaj dalej Poradnik : konfiguracja skrzynki e-mail

Kalendarz w chmurze? Obowiązkowo!

Kalendarz online CRMBrak Ci czasu na odpisywanie na firmowe maile, połączenia telefoniczne czy raportowanie nie mówiąc już nawet o rozwoju, czy przyjemnościach? Bez dobrego harmonogramu czy terminarza trudno poradzić sobie w dzisiejszym, szybko poruszającym się biznesowym, i nie tylko, świecie. Czy warto jednak polegać na zawodnych papierowych kalendarzach i notatnikach? Powszechne zapominalstwo oraz wrodzony brak odporności papieru na płyny i uszkodzenia, świadczą, że warto jest zastanowić się nad przeniesieniem swojego terminarza do kalendarza online we Firmao CRM. Czytaj dalej Kalendarz w chmurze? Obowiązkowo!

Lead Management. Dlaczego i jak?

Lead ManagementNiedawno braliśmy udział w ciekawym wydarzeniu „Marketing Sprint”, które było serią webinarów o tematyce marketingu i zarządzania.  Jednym z prelegentów był nasz przedstawiciel, który przedstawił ciekawą prezentację na temat procesów Lead Management oraz sposobu ich obsługi. Postanowiliśmy podzielić się tą wiedzą również na łamach naszego bloga. Zapraszamy więc do zapoznania się z wiedzą na temat Lead Management oraz do seansu zapisu wideo wydarzenia „Marketing Sprint” Czytaj dalej Lead Management. Dlaczego i jak?

Jak ułatwić komunikację z klientem?

Komunikacja z klientemKomunikacja międzyludzka nie jest prosta. Wie o tym każda osoba pracująca w bezpośrednim kontakcie z klientem. Konflikt interesów, różnice poglądów, odmienne zdolności poznawcze, wykształcenie oraz nieprecyzyjny i/lub niezrozumiały sposób wypowiedzi – wszystkie te czynniki utrudniają precyzyjną komunikację na linii firma-klient.

Należy więc zwrócić szczególną uwagę na umiejętności interpersonalne pracowników mających kontakt z klientem. Równie ważnym jest wyposażenie ich w odpowiednie narzędzia- system CRM oraz platformę do komunikacji z klientem. Takie rozwiązania ułatwiają komunikację nie tylko pracownikowi obsługującemu. Pozwalają również na precyzyjne zrozumienie wymagań pracownikom kolejnych szczebli organizacji, którzy procedują zlecenia. Z myślą o usprawnieniu komunikacji stworzyliśmy „Panel Klienta” – interaktywną platformę dla Twoich klientów, która może pośredniczyć w kontaktach Twojej Firmy z Twoimi klientami. Czytaj dalej Jak ułatwić komunikację z klientem?

Nowe funkcje i nowe usługi – Firmao 15.0

Najważniejsze nowości w wersji Firmao 15.0:

  • Obsługa JPK – generowanie i wysyłanie dokumentów do organów podatkowych,
  • Komunikator wewnątrz-firmowy,
  • LiveChat – powiązanie strony www z integrowanym czatem Firmao,
  • Nowy panel powiadomień i przypomnień,
  • Możliwość odtworzenia nagrania VoIP w przeglądarce internetowej,
  • Usprawnienia modułu magazynowego – każda pozycja transakcji może od tej pory pochodzić z innego magazynu, Czytaj dalej Nowe funkcje i nowe usługi – Firmao 15.0

Handlujesz w internecie? Z Firmao CRM online będzie Ci łatwiej!

CRMSprzedaż w Internecie rośnie. Coraz więcej osób decyduje się na dokonywanie zakupów łatwo i wygodnie dzięki globalnej sieci. Wzrosty notowane są rok do roku. Potwierdzają to badania niezależnych organizacji. Nic dziwnego, że w rozrastającym się rynku sprzedawcy, handlowcy i managerowie poszukują rozwiązań, które pomogą zarządzać procesem sprzedaży swoich produktów za pośrednictwem Internetu. W końcu kto przy sprzedaży idącej w setki transakcji dziennie byłby w stanie ręcznie katalogować każdą sprzedaż i obsługiwać ją od A do Z?  Zerknijmy więc na to, co może w tym zakresie zaproponować Firmao CRM online. Czytaj dalej Handlujesz w internecie? Z Firmao CRM online będzie Ci łatwiej!