5 rad jak najlepiej korzystać z zadań i projektów

Każdego dnia wykonujemy liczne obowiązki podczas dnia pracy. Jedne są schematyczne i wykonywane regularnie, drugie składają się na realizację większego przedsięwzięcia podzielonego na etapy, a kolejne pojawiają się niespodziewanie. Każde z nich wymaga nakładu czasy i pracy. Dowiedz się, w jaki sposób nie zapomnieć o wykonaniu żadnej czynności i efektywnie zaplanować swój dzień pracy lub któregoś ze współpracowników.   Czytaj dalej

System CRM dla fotowoltaiki

System Firmao został stworzony z myślą o wspomaganiu procesów w Twojej firmie. Z Firmao z powodzeniem korzysta wiele firm z branży fotowoltaicznej, zarówno w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, a także działań związanych z instalacją PV. Jeżeli zastanawiasz się, jak system Firmao pomaga w prowadzeniu tego typu działalności przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się więcej o kluczowych obszarach działalności branży fotowoltaicznej!   Czytaj dalej

5 porad jak efektywnie prowadzić sprzedaż z systemem Firmao

W czasach zwiększonej sprzedaży internetowej dobrze móc kontrolować ilości swoich produktów. Prowadzenie magazynu to nie tylko sprawdzenie dostępności produktów, ale także wiedza gdzie się znajdują, ile towaru zostało zamówionego od dostawców i przez kontrahentów. Rzetelne i skrupulatna ewidencja dokumentów jest niezwykle ważna. System pozwoli na ich wystawianie oraz archiwizację. Poznaj sposoby, które ułatwią Ci  codzienną pracę.   Czytaj dalej

Poznaj 5 sposobów na rozpoczęcie pracy z systemem Firmao

Każda zmiana systemu w firmie niesie za sobą przeorganizowanie i optymalizację procesów. Praca ma stać się szybsza i łatwiejsza. Dzięki systemowi do zarządzania firmom będziesz mieć kontrolę nad pracownikami, procesami oraz finansami swojej firmy. Chcemy pokazać Ci, że rozpoczęcie pracy z systemem Firmao to nic trudnego i każdy może efektywnie posługiwać się w tym narzędziem.   Czytaj dalej

Nowa era – cyfrowa transformacja sprzedaży

 W ciągu ostatnich stuleci przeszliśmy wiele rewolucji przemysłowych – parową, elektryczną i obliczeniową. W obecnym czasie jesteśmy świadkami kolejnej, czwartej rewolucji przemysłowej, związanej z przetwarzaniem danych. Rok 2020 z pewnością przyczynił się do przyspieszenia tej zmiany. W poniższym artykule przedstawimy elementy, na które należy zwrócić uwagę obierając kurs na cyfrową transformację sprzedaży, w ramach czwartej rewolucji cyfrowej.   Czytaj dalej

Jak przygotować firmę na święta?

Początek grudnia to najwyższa czas aby zacząć przygotowania do okresu świątecznego! Wielu konsumentów zaczęło już poszukiwania prezentów, którymi obdarują swoich bliskich 24 grudnia. Jak zatem przygotować się do świąt w e-commerce? Poniżej przedstawimy kilka pomysłów jak najlepiej wykorzystać ten gorący okres.   Czytaj dalej

Narzędzia do budowania długookresowej relacji z klientami

Przełomowe badanie przeprowadzone w Harvard Business Review wykazało, że zwiększenie lojalności klientów o 5% może doprowadzić do ogromnego wzrostu przychodów, nawet o 25–95%! Ale czym właściwie jest długookresowa relacja z klientami i jak ograniczyć ich odejście o 5%?   Czytaj dalej

8 kroków do zbudowania skutecznego zespołu sukcesu klienta

Kontakt z klientem to proces wielofazowy. Różne zespoły są odpowiedzialne za różne etapy kontaktu z klientami. Budujesz zespół marketingowy, aby przyciągnąć nowych potencjalnych klientów. Budujesz zespół sprzedaży, aby zamknąć nowych klientów. I budujesz zespół sukcesu klienta, aby utrzymać tych klientów i zapewnić im zadowolenie.   Czytaj dalej

Porzucone koszyki w e-sklepie – dlaczego klient rezygnuje z zakupu?

Nawet 7 na 10 prób dokonania zakupu w sklepie internetowym kończy się porzuceniem koszyka. Co sprawia, że potencjalny klient rezygnuje z zakupu? Co w takiej sytuacji powinien zrobić właściciel sklepu internetowego? Zapoznaj się z najczęstszymi powodami rezygnacji z zakupu i dowiedz się, co możesz zrobić by zmniejszyć ich ilość.   Czytaj dalej

Relacje z klientami a pandemia – co się zmieniło?

Minęło już pół roku, od czasu rozpoczęcia ogólnoświatowej epidemii COVID-19. Dziś nie ma wątpliwości, że to wydarzenie zapoczątkowało bezprecedensowy kryzys dla nowoczesnego świata. Dziś wszyscy mówią o walce z wirusem służb ratowniczych oraz całej opieki zdrowotnej. Trudności pojawiły się również w prowadzeniu biznesu, a także obsłudze klienta. Zatem – jak dostosować się do „nowych” warunków? Jak zbudować trwałą relacje z klientem w tym trudnym czasie i oferować nową „wartość'?   Czytaj dalej