Narzędzia do budowania długookresowej relacji z klientami

Przełomowe badanie przeprowadzone w Harvard Business Review wykazało, że zwiększenie lojalności klientów o 5% może doprowadzić do ogromnego wzrostu przychodów, nawet o 25–95%! Ale czym właściwie jest długookresowa relacja z klientami i jak ograniczyć ich odejście o 5%?   Czytaj dalej

8 kroków do zbudowania skutecznego zespołu sukcesu klienta

Kontakt z klientem to proces wielofazowy. Różne zespoły są odpowiedzialne za różne etapy kontaktu z klientami. Budujesz zespół marketingowy, aby przyciągnąć nowych potencjalnych klientów. Budujesz zespół sprzedaży, aby zamknąć nowych klientów. I budujesz zespół sukcesu klienta, aby utrzymać tych klientów i zapewnić im zadowolenie.   Czytaj dalej

Porzucone koszyki w e-sklepie – dlaczego klient rezygnuje z zakupu?

Nawet 7 na 10 prób dokonania zakupu w sklepie internetowym kończy się porzuceniem koszyka. Co sprawia, że potencjalny klient rezygnuje z zakupu? Co w takiej sytuacji powinien zrobić właściciel sklepu internetowego? Zapoznaj się z najczęstszymi powodami rezygnacji z zakupu i dowiedz się, co możesz zrobić by zmniejszyć ich ilość.   Czytaj dalej

Relacje z klientami a pandemia – co się zmieniło?

Minęło już pół roku, od czasu rozpoczęcia ogólnoświatowej epidemii COVID-19. Dziś nie ma wątpliwości, że to wydarzenie zapoczątkowało bezprecedensowy kryzys dla nowoczesnego świata. Dziś wszyscy mówią o walce z wirusem służb ratowniczych oraz całej opieki zdrowotnej. Trudności pojawiły się również w prowadzeniu biznesu, a także obsłudze klienta. Zatem – jak dostosować się do „nowych” warunków? Jak zbudować trwałą relacje z klientem w tym trudnym czasie i oferować nową „wartość'?   Czytaj dalej

Praca zdalna – jakich narzędzi potrzebujesz?

Praca zdalna kiedyś tak odległa dziś stała się codziennością wielu przedsiębiorstw. Na horyzoncie w dalszym ciągu mamy perspektywę ograniczeń związanych z obostrzeniami dotyczącymi epidemii koronawirusa, dlatego przejście w tryb pracy home office to proces, który wciąż trwa i nie zwalnia tempa. Z danych Devire wynika, że w branży IT na pracę zdalną przeszło aż 89% firm działających na polskim rynku. Jeżeli wciąż poszukujesz programu, który ułatwi Ci prace z domu przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się, jakie narzędzia Ci to ułatwią.   Czytaj dalej

Jak firmy radzą sobie z lockdownem?

Minęło kilka miesięcy odkąd żyjemy w czasach epidemii. Niektóre firmy były przymusowo pozamykane, niektóre przeszły na tryb zdalny, jeszcze inne próbowały sobie jakoś radzić wyszukując luk w zarządzeniach rządu. Natomiast jedno jest pewne – rynek i rozwój lub regres przedsiębiorstw jest faktem, któremu nie da się zaprzeczyć.   Czytaj dalej

Nowy JPK 2020 r. – przeczytaj co się zmieni od 1 października

Już od 1 października 2020 podatników VAT zacznie obowiązywać nowa struktura JPK. Aby uprościć proces składania dokumentów połączone zostaną plik JPK_VAT i deklaracja VAT. Nowa elektroniczna struktura JPK będzie w formie pliku JPK_V7M lub JPK_V7K. W związku z powyższymi zmianami przygotowaliśmy aktualizacje systemu zgodną z nowo obowiązującymi zasadami. Przeczytaj artykuł i dowiedz się jak wystawić nowy JPK w systemie Firmao.   Czytaj dalej

Nowości w Firmao – wersja 19.0

Firmao zmienia się dla naszych użytkowników! Sprawdź i przetestuj nowe funkcje, które wprowadziliśmy do systemu. Dodaliśmy nie tylko nowe moduły czy integracje, ale również ulepszyliśmy te istniejące. Zatem zapoznaj się z nowościami i działaj sprawnie w Firmao!   Czytaj dalej

Integracja z programami do księgowości

Wybór odpowiedniego oprogramowania do prowadzenia księgowości nie jest łatwy. Obecnie na rynku znajduje się wiele film oferujących kompleksowe usługi związane z oprogramowaniem dla firm. Najbardziej popularny nie oznacza jednak najlepszy. Firmao oferuje integrację z kilkoma systemami do prowadzenia księgowości. Poniżej znajdziesz więcej informacji na ten temat.   Czytaj dalej

System CRM dla kancelarii adwokackich, notarialnych i prawnych

Jednym z kluczowych celów przedsiębiorstwa jest osiągnięcie jak największego zysku, który w znaczącym stopniu uzależniony jest od liczby zleceń. Prowadzenie działalności biznesowej w warunkach dużej konkurencji, zmieniających się czynników ekonomiczno-prawnych i rosnących wymagań klientów dyktuje konieczność posiadania wysokich kompetencji. Współczesne firmy poszukują sposobów, które zapewniłyby im sukces rynkowy, stworzyłyby wartości dla klienta i prestiż. Zasada ta odnosi się również do biur adwokackich i notarialnych.   Czytaj dalej