Czy sukces klienta może być Twoim sukcesem?

sukces klientaW świecie obsługi klienta sukces klienta jako cel szybko zyskał rozgłos jako obowiązkowa funkcja zespołów obsługi klienta. Jednak pomimo nowo zdobytej popularności, sukces klienta jest wciąż stosunkowo nową dziedziną w Polsce. Wiele firm zaczyna zdawać sobie sprawę z wartości sukcesu swoich klientów i dopiero zaczyna tworzyć zespoły ds. sukcesu klientów w ramach ofert swoich usług. Czytaj dalej Czy sukces klienta może być Twoim sukcesem?

Poradnik dla firm: Przekierowanie 301 i 302

Przekierowanie 301 i 302Ten artykuł jest przeznaczony przede wszystkim dla osób niebędących specjalistami. Dla osób, które chcą lepiej zrozumieć, jak poprawnie zmienić adres witryny bez utraty „ link love ”(wartość, którą budujesz z perspektywy optymalizacji wyszukiwarek dla linków przychodzących). Jeśli jesteś specjalistą i wkroczyłeś do tego artykułu, to też znajdziesz tutaj ciekawe dla Ciebie treści. Możesz dodać ten artykuł do zakładek w celu późniejszego wykorzystania, ponieważ w przyszłości będzie to wygodny sposób na wyjaśnienie ludziom biznesu (osobom niebędącym specjalistami), jak działa cała funkcja przekierowania i czym przekierowanie 301 różni się od przekierowania 302. Zaoszczędzi ci to za każdym razem 10 minut Twojego życia. Czytaj dalej Poradnik dla firm: Przekierowanie 301 i 302

Jak zostać organizacją zorientowaną na klienta?

organizacja zorientowana na klientaKlient nasz Pan. To bardzo popularne stwierdzenie i nieraz powtarzane w branży handlowej. Ale czy na pewno często ma odzwierciedlenie w rzeczywistości? Zorientowanie na klienta zaczyna się od kultury Twojej firmy. Jeśli chcesz być zorientowany na klienta, Twoja firma musi w pełni zaangażować się w sukces firmy. Poniższe kroki wyjaśniają, co Twoja organizacja może zrobić, aby nastawić się na klientów. Już dziś zacznij wcielać je w życie, a zobaczysz, jak poprawią się Twoje relacje z klientami. Czytaj dalej Jak zostać organizacją zorientowaną na klienta?

Czym jest organizacja zorientowana na klienta?

organizacja zorientowana na klientaDziś, bycie świadomym usług jest ważniejsze niż kiedykolwiek. Według KPMG 88% prezesów jest zaniepokojonych lojalnością swoich klientów, zdając sobie sprawę, że niezbędne jest poznanie potrzeb klientów oraz szybkie ich zaspokajanie. Jako lider, w jaki sposób budujesz i utrzymujesz organizację, która nie tylko skupia się na obsłudze klienta, ale w każdym momencie wspiera perspektywę zorientowaną na klienta? Najlepsza drogą jest wbudowanie zorientowania na klienta w DNA Twojej firmy! Czytaj dalej Czym jest organizacja zorientowana na klienta?

4 wskazówki jak obsługiwać połączenia przychodzące

Połączenia przychodząceNiektóre firmy decydują się na samodzielną obsługę połączeń przychodzących do swojej firmy. W odróżnieniu od przedsiębiorstw, które zlecają tę usługę zewnętrznym call center, muszą zadbać o wysoką jakość obsługi połączeń przychodzących. Jak prowadzić obsługę połączeń przychodzących, aby zapewnić jakość usług na najwyższym poziomie? Sprawdź poniżej wskazówki, które pozwolą Ci świadczyć te usługi na najwyższym poziomie. Czytaj dalej 4 wskazówki jak obsługiwać połączenia przychodzące

Przewodnik dla firm: znaczenie Google PageRank

Google PageRankJeśli poświęciłeś swój czas na zagłębianie marketingu online, pewnie natrafiłeś na temat optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) i hasło Google PageRank. I nie ma dyskusji na temat czegokolwiek w dzisiejszych czasach dotyczącego wyszukiwarek,  bez skończenia na wzmiance o Google. Ten artykuł zawiera krótki przegląd algorytmu PageRank, który jest używany przez tę najpopularniejszą wyszukiwarkę. Sprawdź, co to jest Google PageRank i jak możesz go wykorzystać na korzyść dla swojej strony firmowej. Czytaj dalej Przewodnik dla firm: znaczenie Google PageRank

Nawiązywanie kontaktu z klientem: 5 głównych błędów

Nawiązywanie kontaktu z klientemKiedy ostatni raz uczestniczyłeś w przyjęciu przyjaciela i musiałeś siedzieć obok kogoś, kogo nie znasz? Co zrobiłeś? Czy rozpocząłeś rozmowę od głębokiego, sondującego pytania o to, z jakimi problemami się mierzy Twój rozmówca? A może przedwcześnie poprosiłeś go o zjedzenie z Tobą kolacji w przyszłym tygodniu, np. w ciągu pięciu minut od jego spotkania? Jeśli nie zamierzasz sprawiać, by nowo poznane osoby uciekały od Ciebie – zdecydowanie nie powinieneś zaczynać takiej rozmowy. To samo dotyczy pierwszego połączenia z potencjalnym klientem. Nawiązywanie kontaktu z klientem, aby  potencjalny klient chciał z Tobą kontynuować rozmowę, jest kluczem do Twojego sukcesu.
Czytaj dalej Nawiązywanie kontaktu z klientem: 5 głównych błędów

Przewodnik skutecznej strategii: połączenia przychodzące

Połączenia przychodząceJednym z najważniejszych aspektów zapewnienia doskonałej obsługi klienta jest dostępność. Gdy klienci mają problem, który wymaga rozwiązania, obowiązkiem Twojej firmy jest zapewnienie odpowiednich kanałów, aby mogli się z Tobą skontaktować. Kanały telefoniczne to tradycyjny sposób zapewnienia natychmiastowej obsługi klienta, ale w dzisiejszym świecie istnieje ich o wiele więcej. Nowoczesne kanały obsługujące połączenia przychodzące zyskują coraz bardziej na popularności wśród klientów. Czytaj dalej Przewodnik skutecznej strategii: połączenia przychodzące

Pomysł na biznes: Jak uruchomić Call Center?

call centerW dzisiejszym świecie, gdzie wiele firm polega na outsourcingu, call center zyskuje na znaczeniu. Przedsiębiorstwa z różnych branż, np. banki czy duże korporacje potrzebują infolinii dla swoich klientów. Jednak, zamiast organizować wewnątrz firmy własną infolinię czy centrum sprzedaży telefonicznej, dużo łatwiej jest wynająć zewnętrzną firmę, która się w tym specjalizuje. Jak uruchomić własne call centre? Dowiesz się tego właśnie z tego artykułu. Czytaj dalej Pomysł na biznes: Jak uruchomić Call Center?

Komunikacja kryzysowa: Nauka na przykładach z historii

komunikacja kryzysowaInteligentni właściciele firm wiedzą, że kryzysy mogą pojawić się w jednej chwili, więc muszą przygotować swoich pracowników do obsługi ich w miejscu pracy. Chociaż masz nadzieję, że nigdy nie zostanie on użyty, to proaktywne planowanie minimalizuje szkody, gdy niefortunne okoliczności wykolejają Twoją firmę. W końcu pracownicy łatwo wpadają w panikę i podejmują pochopne decyzje, gdy są pod presją. lepiej ich wcześniej przygotuj, aby właściwie zareagowali na poważny kryzys. Czytaj dalej Komunikacja kryzysowa: Nauka na przykładach z historii