- /
- /
Funkcjonalność CallBack w systemie Firmao
Jak działa funkcjonalność CallBack:
W momencie umieszczenia kodu HTML na własnej stronie odpowiadającego za CallBack pojawi się słuchawka na stronie WWW.Po jej kliknięciu pojawi się następujące okno:
Poprzez funkcjonalność CallBack potencjalny klient będzie mógł zamówić rozmowę natychmiast klikając na zielony przycisk „Zamów rozmowę” lub zamówić połączenie na później klikając na napis „Zamów połączenie na później” znajdujący się pod zielonym przyciskiem.
W przypadku zamówienia połączenia na później jesteśmy w stanie wybrać, kiedy ma zostać wykonane połączenie, uwzględniając dzień, godzinę, a następnie wpisując numer telefonu na który ma zostać wykonane połączenie.
W momencie gdy „Konsultant CallBack” jest dostępny w systemie Firmao wtedy po zamówieniu połączenia pojawi się komunikat:
Natomiast w momencie gdy „Konsultant CallBack” jest niedostępny pojawi się komunikat:
Z poziomu systemu Firmao po odpowiedniej konfiguracji na czacie Firmao w prawym panelu informacyjnym będzie widoczna Grupa „CallBack”, w której system będzie automatycznie wysyłał informacje o nadchodzącym połączeniu: