Efektywny marketing jest kluczowym elementem dla większości firm. Połączenie systemu CRM (Customer Relationship Management) z platformą do automatyzacji marketingu otwiera drzwi do niezliczonych możliwości usprawnienia kontaktu z klientami oraz... czytaj dalej
Komunikacja z klientami jest kluczowa dla sukcesu każdej firmy. Integracja usług VoIP (Voice over Internet Protocol) z systemem CRM (Customer Relationship Management) może znacząco usprawnić tę komunikację i przynieść szereg korzyści, zarówno... czytaj dalej
W dzisiejszym szybko zmieniającym się środowisku biznesowym firmy aktywnie szukają możliwości polepszenia efektywności operacyjnej. Nasz nowy partner - Okredo, oferuję szeroką gamę rozwiązań związanych z danymi, które zostały specjalnie... czytaj dalej
Szukasz rozwiązania, dzięki któremu zwiększysz skuteczność sprzedaży, zautomatyzujesz działania i przeprowadzisz lepsze zarządzanie procesami w firmie? Zobacz jak firma Cortena rozwiązała te wszystkie problemy dzięki wdrożeniu Firmao. Z... czytaj dalej
W dzisiejszym świecie e-commerce, dostosowywanie się do zmian rynkowych stało się kluczowym wyzwaniem dla sprzedawców i producentów. W tej rzeczywistości zautomatyzowane rozwiązania, które pomagają utrzymać konkurencyjność, zyskują na... czytaj dalej
W przeprowadzonym badaniu, dotyczącym automatyzacji procesów sprzedaży i marketingu, przez platformę do generowania leadów dmsales.com, ponad 80% specjalistów sprzedaży b2b wskazało, iż jakość prowadzonego procesu lead generation ma znaczny... czytaj dalej
Pozyskanie i zatrzymanie utalentowanych pracowników stało się jednym z największych wyzwań firm na współczesnym rynku pracy. Employer branding to jedno z kluczowych narzędzi, które są wykorzystywane przez przedsiębiorstwa do przyciągnięcia... czytaj dalej
Szukasz sposobu na to, aby skutecznie wypromować swoje produkty, usługi lub zwiększyć swoją widoczność online? Jedną z najskuteczniejszych strategii, będzie w tym przypadku marketing w wyszukiwarkach. Dzięki niemu użytkownicy, wpisujący do... czytaj dalej
Współczesny rynek biznesowy stawia przed przedsiębiorcami wiele wyzwań ze względu na dynamiczne zmiany technologiczne i rosnącą konkurencję. Kluczowym aspektem staje się więc przyciągnięcie uwagi klientów i budowa silnej marki, z którą... czytaj dalej
Linkowanie to jeden z najważniejszych czynników rankingowych w wyszukiwarkach internetowych. Polega na umieszczaniu linków do strony internetowej z innych stron, co buduje jej autorytet i widoczność w wynikach wyszukiwania. Rodzaje... czytaj dalej
Podatek VAT jest obecny w każdym kraju Unii Europejskiej. Stanowi jedno z głównych źródeł dochodu większości państw. Chcąc jednak prowadzić działalność na terenie Europy, przedsiębiorcy są zobowiązani do wypełniania obowiązków z nim... czytaj dalej
SEO (Search Engine Optimization) to proces optymalizacji strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych, takich jak Google. Celem SEO jest zwiększenie widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania na wybrane frazy kluczowe, co... czytaj dalej