Od dobrych relacji z klientem uzależniony jest rozwój oraz funkcjonowanie wielu branż. Dotyczy to także prywatnego sektora medycznego, który cieszy się w Polsce coraz większym zainteresowaniem. Jeśli prowadzisz przychodnię, to inwestycja w... czytaj dalej
Przedsiębiorcy mierzą się z wieloma wyzwaniami wynikającymi z nasilonej konkurencji i rygorystycznych przepisów prawa gospodarczego. Dotyczy to również właścicieli aptek. Dlatego tak ważny jest dobry system CRM w aptece. Chcesz wiedzieć... czytaj dalej
Ostatnio natknąłem się na świetny artykuł „Kiedy przychodzi do usług marketingowych: nie robimy marketingu”. Ale czy marketing naprawdę ma znaczenie? Powodem, dla którego tak bardzo spodobał mi się ten artykuł, jest to, że opisuje on żywo... czytaj dalej
Czy znasz treści, których sprzedawcy używają podczas zaangażowania w sprzedaż aby edukować i “przesuwać” kupującego do przodu? Te formaty obejmować mogą wszystko, od oficjalnych dokumentów, e-booków. Pomyśl o tych formatach jak o pojazdach... czytaj dalej
Usługi przejściowe to szeroki termin, który może odnosić się do różnych rodzajów usług, mających na celu ułatwienie przejścia z jednego stanu do drugiego. Kilka przykładów usług przejściowych Usługi... czytaj dalej
Mała księgowość jest to inna nazwa uproszczonej formy księgowości. Mają ją obowiązek prowadzić mikro i mali przedsiębiorcy. Jesteś jednym z nich? To czytaj dalej, a dowiesz się, czego dokładnie dotyczy, jakie funkcjonalności zawiera i jak z... czytaj dalej
Spędziliśmy trochę czasu testując główne produkty oprogramowania do edycji blogów w ciągu ostatniego tygodnia. Naszym wnioskiem z analizy jest to, że są one całkiem dobre dla typu indywidualnego blogera, ale niezbyt odpowiednie dla małych firm.... czytaj dalej
Jako sprzedawcy, wszyscy wiemy, że pierwszym i najważniejszym krokiem w każdym procesie sprzedaży jest to, aby stworzyć więź z klientem. Można to osiągnąć przez czatowanie, rozmowę - zasadniczo chodzi o poznanie. Jest to często pomijany aspekt... czytaj dalej
Klienci są w stanie kreatywnie wykorzystać produkt, jakim jest CRM, do osiągnięcia swoich celów biznesowych. Proste oprogramowanie wykonuje znacznie więcej, niż tylko zarządzanie danymi - stworzyło firmom możliwości poprawy jakości obsługi... czytaj dalej
Treść do sprzedaży - w dzisiejszych czasach jest wszędzie: w raportach z danymi, infografikach, dokumentach, e-bookach, filmach, podcastach, webcastach i seminariach internetowych. Jest to jedno z najpotężniejszych narzędzi w arsenale marketera do... czytaj dalej
Czy kiedykolwiek odbyłeś rozmowę telefoniczną, podczas której potencjalny klient mówi coś, co sprawia, że chcesz zapytać: „A co to oznacza?” Mam mnóstwo przykładów, aby przekazać to, o czym mówię. Twój potencjalny klient mówi ci,... czytaj dalej
Prawdopodobnie słyszałeś wyrażenie „szewc bez butów chodzi”. Opisuje to zjawisko, w którym „specjaliści” na dowolnej arenie, są tak zajęci wykonywaniem pracy dla swoich klientów, że nie mają czasu wykonać jej dla siebie i swoich... czytaj dalej











