CRM
Jaki system CRM dla przychodni?

Od dobrych relacji z klientem uzależniony jest rozwój oraz funkcjonowanie wielu branż. Dotyczy to także prywatnego sektora medycznego, który cieszy się w Polsce coraz większym zainteresowaniem. Jeśli prowadzisz przychodnię, to inwestycja w... czytaj dalej

CRM
Jaki system CRM dla apteki?

Przedsiębiorcy mierzą się z wieloma wyzwaniami wynikającymi z nasilonej konkurencji i rygorystycznych przepisów prawa gospodarczego. Dotyczy to również właścicieli aptek. Dlatego tak ważny jest dobry system CRM w aptece. Chcesz wiedzieć... czytaj dalej

Marketing
Marketing w małej firmie

Ostatnio natknąłem się na świetny artykuł „Kiedy przychodzi do usług marketingowych: nie robimy marketingu”. Ale czy marketing naprawdę ma znaczenie? Powodem, dla którego tak bardzo spodobał mi się ten artykuł, jest to, że opisuje on żywo... czytaj dalej

Biznes
Czym są usługi przejściowe?

Usługi przejściowe to szeroki termin, który może odnosić się do różnych rodzajów usług, mających na celu ułatwienie przejścia z jednego stanu do drugiego. Kilka przykładów usług przejściowych Usługi... czytaj dalej

Fakturowanie
Mała księgowość w systemie CRM

Mała księgowość jest to inna nazwa uproszczonej formy księgowości. Mają ją obowiązek prowadzić mikro i mali przedsiębiorcy. Jesteś jednym z nich? To czytaj dalej, a dowiesz się, czego dokładnie dotyczy, jakie funkcjonalności zawiera i jak z... czytaj dalej

Marketing
Prowadzenie bloga firmowego

Spędziliśmy trochę czasu testując główne produkty oprogramowania do edycji blogów w ciągu ostatniego tygodnia. Naszym wnioskiem z analizy jest to, że są one całkiem dobre dla typu indywidualnego blogera, ale niezbyt odpowiednie dla małych firm.... czytaj dalej

Zarządzanie
Jak stworzyć więź z klientem?

Jako sprzedawcy, wszyscy wiemy, że pierwszym i najważniejszym krokiem w każdym procesie sprzedaży jest to, aby stworzyć więź z klientem. Można to osiągnąć przez czatowanie, rozmowę - zasadniczo chodzi o poznanie. Jest to często pomijany aspekt... czytaj dalej

Zarządzanie
Jak lepiej zrozumieć klientów?

Czy kiedykolwiek odbyłeś rozmowę telefoniczną, podczas której potencjalny klient mówi coś, co sprawia, że ​​chcesz zapytać: „A co to oznacza?” Mam mnóstwo przykładów, aby przekazać to, o czym mówię. Twój potencjalny klient mówi ci,... czytaj dalej

Zarządzanie
Sposób na sukces w biznesie

Prawdopodobnie słyszałeś wyrażenie „szewc bez butów chodzi”. Opisuje to zjawisko, w którym „specjaliści” na dowolnej arenie, są tak zajęci wykonywaniem pracy dla swoich klientów, że nie mają czasu wykonać jej dla siebie i swoich... czytaj dalej