Jeśli poświęciłeś swój czas na zagłębianie marketingu online, pewnie natrafiłeś na temat optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) i hasło Google PageRank. I nie ma dyskusji na temat czegokolwiek w dzisiejszych czasach dotyczącego... czytaj dalej
Poprawa rankingów witryn i zwiększenie ruchu są niezbędne, aby firmy odniosły sukces online w 2023 roku. Aby to osiągnąć, konieczne jest wdrożenie skutecznych strategii SEO. W tym artykule przedstawiamy pięć cennych wskazówek, które... czytaj dalej
Kiedy ostatni raz uczestniczyłeś w przyjęciu przyjaciela i musiałeś siedzieć obok kogoś, kogo nie znasz? Co zrobiłeś? Czy rozpocząłeś rozmowę od głębokiego, sondującego pytania o to, z jakimi problemami się mierzy Twój rozmówca? A może... czytaj dalej
Jak wie każdy sprzedawca - nie ma nic gorszego niż spadek sprzedaży. Przychodzisz do pracy, podnosisz słuchawkę i...BUM! Nic się nie dzieje. Spadki sprzedaży to błędne koło złych rozmów, rozczarowań i… Cóż… większej ilości złych rozmów.... czytaj dalej
Jako właściciel firmy wiesz, jak ważne jest ustalenie priorytetów dla klienta. Możesz nawet przyjąć mantrę „Klient ma zawsze rację”. To powinno pokazać klientom, że mówisz poważnie, prawda? Jednak te zorientowane na klienta mantry są bez... czytaj dalej
Istnieją systemy służące do śledzenia, rangowania i przeszukiwania blogosfery, która zawiera miliony blogów. Jeden z takich systemów pracował nad próbą skorelowania pewnych wydarzeń z ogólnym „sukcesem” bloga. Ich definicja „sukcesu” jest... czytaj dalej
Kanał komunikacyjny wykorzystywany przez zespół do reagowania na potrzeby klientów odgrywa główną rolę w ich zdolności do rozwiązywania problemów. Niektóre potrzeby klientów zależą od czasu i wymagają natychmiastowej interakcji przez telefon... czytaj dalej
Aby zostać liderem na rynku firmy chcą zachować aktualność i innowacyjność, a także często szukają inspiracji u innych firm odnoszących sukcesy na rynku. W dzisiejszym świecie firmy pragnące się rozwijać poszukują nowych trendów w branży lub... czytaj dalej
Sposób przyciągnięcia i utrzymania klientów w oparciu o zaspokajanie ich nieodłącznych potrzeb jest oczywisty, ale w praktyce wcale nie taki prosty do wykonania. W przypadku lunchu może to być specjalna promocja, krótki czas oczekiwania lub e-mail z... czytaj dalej
Ostatnio dużo czytałem na temat marketingu w wyszukiwarkach (SEM), a dokładniej na temat optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO). Po przeanalizowaniu licznych artykułów chciałbym się z Tobą podzielić kilkoma istotnymi moim zdaniem informacjami... czytaj dalej
Ostatnio rozmawiałem z właścicielem małej firmy, który powiedział mi, że poprawa optymalizacji jego strony pod kątem wyszukiwarek nie jest ważna, ponieważ wykupił reklamę w Google AdWords. Zgodziłem się z nim, że Google AdWords to skuteczny... czytaj dalej
Kiedy rozmawiam z firmami, często słyszę powtarzające się błędne wyobrażenie na temat blogowania (co jest szczególnie rozpowszechnione wśród firm, które nie mają jeszcze bloga). Powtarzanym mitem jest, że aby blog naprawdę działał i tworzył... czytaj dalej