Cenisz sobie swoich klientów - i to nie bez powodu. Ciężko pracowałeś, żeby ich zdobyć. Utrzymanie ich zadowolenia na odpowiednim poziomie nie jest łatwe. Jeśli wydaje Ci się, że z czasem robi się coraz trudniej, masz całkowitą rację.... czytaj dalej
Przenieśmy się na chwilę do przeszłości. Jest rok 1958. Posiadasz sklep i znasz swoich klientów po imieniu. Ważysz ręcznie każdy produkt - worek mąki, ryżu czy ziemniaków. Każdym pytaniem lub skargą zajmujesz się osobiście. Teraz wróćmy do... czytaj dalej
Zajmujesz się handlem elektronicznym, czyli e-commerce? To pewnie nieobcy jest Ci następujący fakt: pięciokrotnie taniej jest zatrzymać stałego klienta niż zdobyć nowego. Nie musisz tracić czasu na tworzenie nowego związku, jeśli już go masz.... czytaj dalej
Nie ma nic bardziej frustrującego niż zła obsługa klienta. Niezależnie od tego, czy klient ma do czynienia z frustrującą sekretarką w przypadku połączeń telefonicznych, niezrozumiałym botem czy pięciokrotnym powtórzeniem swoich danych osobowych... czytaj dalej
W świecie obsługi klienta sukces klienta, jako cel, szybko zyskał rozgłos jako obowiązkowa funkcja zespołów obsługi klienta. Jednak pomimo nowo zdobytej popularności, sukces klienta jest wciąż stosunkowo nową dziedziną w Polsce. Wiele firm... czytaj dalej
Ten artykuł jest przeznaczony przede wszystkim dla osób niebędących specjalistami. Dla osób, które chcą lepiej zrozumieć, jak poprawnie zmienić adres witryny bez utraty „link love” (wartość, którą budujesz z perspektywy optymalizacji... czytaj dalej
Niektóre firmy decydują się na samodzielną obsługę połączeń przychodzących do swojej firmy. W odróżnieniu od przedsiębiorstw, które zlecają tę usługę zewnętrznym call center, muszą zadbać o wysoką jakość obsługi połączeń... czytaj dalej
Jeśli poświęciłeś swój czas na zagłębianie marketingu online, pewnie natrafiłeś na temat optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) i hasło Google PageRank. Nie ma dyskusji na temat czegokolwiek w dzisiejszych czasach dotyczącego... czytaj dalej
Poprawa rankingów witryn i zwiększenie ruchu są niezbędne, aby firmy odniosły sukces online w 2023 roku. Aby to osiągnąć, konieczne jest wdrożenie skutecznych strategii SEO. W tym artykule przedstawiamy pięć cennych wskazówek, które... czytaj dalej
Kiedy ostatni raz uczestniczyłeś w przyjęciu przyjaciela i musiałeś siedzieć obok kogoś, kogo nie znasz? Co zrobiłeś? Czy rozpocząłeś rozmowę od głębokiego, sondującego pytania o to, z jakimi problemami się mierzy Twój rozmówca? A może... czytaj dalej
Każdy sprzedawca wie, że nie ma nic gorszego niż spadek sprzedaży. Przychodzisz do pracy, podnosisz słuchawkę i...BUM! Nic się nie dzieje. Spadki sprzedaży to błędne koło złych rozmów i rozczarowań. Pamiętaj - zawsze jest światło na końcu... czytaj dalej
Jako właściciel firmy wiesz, jak ważne jest ustalenie priorytetów dla klienta. Możesz nawet przyjąć mantrę „Klient ma zawsze rację”. To powinno pokazać klientom, że mówisz poważnie, prawda? Jednak te zorientowane na klienta mantry są bez... czytaj dalej