Automatyzacja marketingu z Firmao

Automatyzacja marketingu to w ostatnich latach bardzo popularna metoda usprawnienia procesów sprzedażowych. Czym właściwie jest automatyzacja marketingu i jak wykorzystać ją w biznesie? Poniżej znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.   Czytaj dalej

Integracja Firmao z platformami usług kurierskich.

Korzystanie z platform usług kurierskich to świetny sposób na zaoszczędzenie czasu i pieniędzy. Niezależni od tego czy chcemy wysłać paczkę biznesową czy prywatną, platforma kurierska to doskonała alternatywa dla osób ceniących swój czas. Poniżej znajdziesz informacje na temat integracji Firmao z platformami usług kurierskich.   Czytaj dalej

Integracja Firmao ze sklepami internetowymi

Zalety płynące z zakupów przez Internet są powszechnie znane. Klientów nie trzeba namawiać do e-zakupów. Tak jest wygodniej, szybciej, często jest większy wybór niż w sklepach stacjonarnych. Jakie korzyści czerpią zatem przedsiębiorcy? Od czego zacząć założenie sklepu internetowego? Poniżej znajdziesz kilka porad dotyczących zakładania sklepu internetowego oraz wyboru oprogramowania.   Czytaj dalej

Integracja Firmao z telefonią internetową

Telefonia internetowa – jak wykorzystać tę usługę w biznesie? Zastanawiałeś się czy można ograniczyć koszty związane z połączeniami, jednocześnie nie tracąc na ich jakości? Skorzystaj z telefonii internetowej. Poniżej znajdziesz kilka przykładów jak wykorzystać tego typu usługi.   Czytaj dalej

Wysyłka wiadomości SMS z Firmao

Wysyłka wiadomości SMS jest dobrym sposobem na marketing dla firm każdej wielkości. Oprogramowanie Firmao posiada integrację z usługą SMS, która umożliwia wysyłanie wiadomości tekstowej z poziomu systemu. Za pomocą wiadomości SMS masz bezpośredni kontakt ze swoimi klientami. Dzięki tej usłudze możesz również pozyskiwać nowych klientów. Jak to zrobić? Poniżej znajdziesz informacje od czego zacząć i jak wykorzystać tego typu usługi.   Czytaj dalej

Jak prowadzić firmę zdalnie?

Obecna sytuacja to twardy orzech do zgryzienia dla wielu przedsiębiorców. Standardowe sposoby prowadzenia firmy i pozyskiwania klientów mogą okazać się niewystarczające. Co zmienić w dotychczasowych działaniach? Od czego zacząć pracę zdalną? Aktualna sytuacja wprowadza spore zamieszanie w przedsiębiorstwach. Głównymi problemami, z którymi borykają się przedsiębiorcy, są: utrzymanie firmy i pozyskiwanie klientów, nie mając całego zespołu w biurze. Poniżej znajdziesz kilka praktycznych porad, jak poradzić sobie z tymi niedogodnościami.   Czytaj dalej

Zmiany w prawie 2020: PIT, CIT, VAT

Przedsiębiorcom, którzy osiągają dochód powyżej 10 tys. złotych, rząd proponuje ulgę, która obniży koszty prowadzenia firmy. Ulga będzie wynosiła 500 złotych. Jedną z kolejnych zmian jest obniżenie CIT z 15% na 9 %, jeżeli dochód przedsiębiorcy wynosi do 2 mln euro. Podniesiony zostanie również czterokrotnie ryczałt na podstawie którego firmy mogą rozliczać swój PIT. Próg, który wcześniej wynosił 250 tys. euro, teraz ma wynosić 2 mln.   Czytaj dalej

Home office: jak efektywnie pracować zdalnie?

Większość firm zdecydowała się na pracę zdalną. Dzięki temu pracownicy są w stanie ograniczyć wychodzenie z domu do minimum. Jedni uwielbiają home office, inni nie potrafią się skupić. Jak przygotować się do pracy zdalnej i na co powinniśmy zawrócić uwagę? Poniżej znajdziecie kilka praktycznych porad!   Czytaj dalej

6 porad dotyczących umowy o poziomie świadczenia usług

W wielu firmach często dochodzi do sporu między działem sprzedaży a działem marketingu.  Dział sprzedaży na ogół narzeka, że marketing nie generuje wystarczającej liczby potencjalnych klientów. Natomiast dział marketingu jest zazwyczaj sfrustrowany, że dział sprzedaży nie rozpoczyna pracy nad potencjalnymi klientami w odpowiednim czasie. Kto ma rację?   Czytaj dalej

Zaangażowany pracownik – nie spóźnij się z docenieniem go

Kilka tygodni temu omówiliśmy po czym rozpoznać nieprofesjonalnego pracownika. Dzisiaj się skupimy na pracownikach zaangażowanych w swoją pracę i działanie firmy. Zastanawiasz się po czym rozpoznać czy zatrudniasz profesjonalnego pracownika? Po przeczytaniu poniższego artykułu nie powinieneś mieć problemu z identyfikacją takiej osoby. Warto go docenić w odpowiednim czasie, bo niedoceniony pracownik może uciec do innej, bardziej szanującej go firmy.   Czytaj dalej