Jak ułatwić komunikację z klientami

Opublikowano: 20.04.17CRM
Jak ułatwić komunikację z klientem?

Komunikacja międzyludzka nie jest prosta. Wie o tym każda osoba pracująca w bezpośrednim kontakcie z klientem. Konflikt interesów, różnice poglądów, odmienne zdolności poznawcze, wykształcenie oraz nieprecyzyjny i niezrozumiały sposób wypowiedzi – wszystkie te czynniki utrudniają precyzyjną komunikację na linii firma-klient.

Należy więc zwrócić szczególną uwagę na umiejętności interpersonalne pracowników mających kontakt z klientem. Równie ważnym jest wyposażenie ich w odpowiednie narzędzia – system CRM oraz platformę do komunikacji z klientem. Takie rozwiązania ułatwiają komunikację nie tylko pracownikowi obsługującemu. Pozwalają również na precyzyjne zrozumienie wymagań pracownikom kolejnych szczebli organizacji, którzy procedują zlecenia. Z myślą o usprawnieniu komunikacji stworzyliśmy „Panel Klienta” – interaktywną platformę dla Twoich klientów, która może pośredniczyć w kontaktach Twojej Firmy z klientami.

Platforma komunikacyjna w CRM

Panel klienta ma na celu pośredniczyć i systematyzować komunikację pomiędzy pracownikami a klientami. Za pomocą naszego rozwiązania klient ma wgląd do ewidencji złożonych mu ofert, wystawionych faktur oraz zleceń realizowanych w ramach współpracy z tym klientem. Klienci widzą nie tylko „suche” informacje o przechowywanych w systemie danych. Widzą również statusy zleceń, co eliminuje potrzebę ciągłej komunikacji i zaburzania pracy w celu ustalenia co dzieje się ze zleceniem. W systemie Firmao oznaczasz zlecenie jako wykonane, a klient w swoim panelu klienta widzi ten status oraz może pobrać wystawioną za zlecenie fakturę.

Jeżeli dla Ciebie to za mało to udostępniamy również rozszerzoną wersję platformy komunikacyjnej, która pozwala wzajemnie komentować zlecenia realizowane w systemie Firmao. Co to znaczy? Prowadząc projekt lub zlecenie dla klienta często koniecznym jest uzyskanie dodatkowych informacji, pozwalających przejść do kolejnych etapów działań. Często z braku czasu oraz umiejętności komunikacyjnych, uzyskanie precyzyjnych informacji jest utrudnione. Dzięki możliwości komentowania zleceń, przez klientów oraz pracowników obsługujących zlecenie, pozwalamy na ciągły przepływ informacji, by lepiej rozumieć wymagania klienta.

Panel klienta we Firmao CRM

Menu Główne Panelu Klienta

Panel klienta Firmao CRM

Widok zadań prowadzonych dla klienta

Jak włączyć Panel Klienta w Firmao CRM?

Panel klienta w wersji podstawowej jest częścią licencji i może zostać włączony dla każdego klienta posiadającego taką licencję. Aby przetestować to rozwiązanie, skontaktuj się z nami mailowo, telefonicznie lub poprzez nasz LiveChat, a udostępnimy dla Ciebie demonstracyjne konto Firmao z podłączoną platformą komunikacyjną „Panel klienta”. Wykorzystaj w pełni możliwości swojego CRM’a i komunikuj się ze swoimi klientami, za pomocą przeznaczonego do tego narzędzia, które da Ci pewność i wygodę w kontaktach z klientem, zarówno Tobie, jak i Twoim kontrahentom oraz partnerom.

Nie zapomnij o udostępnieniu artykułu!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Related articles

Wypróbuj bezpłatnie Firmao