Dlaczego WordPress i BlogSpot są wystarczające

Spędziliśmy trochę czasu testując główne produkty oprogramowania do edycji blogów w ciągu ostatniego tygodnia. Naszym wnioskiem z analizy jest to, że są one całkiem dobre dla typu indywidualnego blogera, ale niezbyt odpowiednie dla małych firm. Blog pomaga „przyciągnąć” potencjalnych klientów w Internecie, którzy szukają / robią zakupy w Twojej branży.   Czytaj dalej

Małe firmy: czy marketing naprawdę ma znaczenie?

Ostatnio natknąłem się na świetny artykuł „Kiedy przychodzi do usług marketingowych: nie robimy marketingu”. Ale czy marketing naprawdę ma znaczenie? Powodem, dla którego tak bardzo spodobał mi się ten artykuł, jest to, że opisuje on żywo jeden ze wspólnych wątków dyskusji z właścicielami małych firm (szczególnie firm odnoszących sukcesy świadczących profesjonalne usługi).   Czytaj dalej

Sześć rodzajów treści, których sprzedawcy używają do angażowania klientów

Czy znasz treści, których sprzedawcy używają podczas zaangażowania w sprzedaż aby edukować i “przesuwać” kupującego do przodu? Te formaty obejmować mogą wszystko, od oficjalnych dokumentów, e-booków oraz innych. Pomyśl o tych formatach jak o pojazdach do dostarczania informacji na konkretnym etapie zaangażowania. Spójrzmy na sześć typów pojazdów, ich zalety i wady oraz kiedy najlepiej z nich korzystać.   Czytaj dalej

Co czytamy w dzisiejszych czasach?

Pytanie do wszystkich sprzedawców, którzy tutaj są: Jestem ciekaw, co czytasz? Nie, nie mówię o najnowszym thrillerze Toma Clangy’ego, ani o tym że Nicholas Sparks wyciska łzy które wycierasz podczas dojazdu do pracy. Mówię o zawartości dotyczącej sprzedaży. Jakie e-bookie, raporty, artykuły i/lub pełne książki zostały sprawdzone?   Czytaj dalej

Nowa potrzeba usługi: przejście od starego do nowego

Znalazłem dziś ciekawy artykuł Michaela McDermenta na temat koncepcji, którą nazywa „usługami przejściowymi”, jest to nowa potrzeba usługi. Jest warta przeczytania bez względu na to, czy jesteś małą firmą, czy współpracujesz z małymi firmami, poprzez dostarczanie im usług. Usługi przejściowe to „usługi, które ułatwiają przejście użytkownika z jednej platformy na drugą – lub przynajmniej złagodzą jemu ból”.   Czytaj dalej

Badania mówią jasno: CRM to zysk!

Czy wiesz, że CRM to zysk? Zarządzanie Relacjami z Klientami (z ang. Customer Relationship Management, CRM) ma wiele znaczeń, jednak na potrzeby tego wpisu skupiono się głównie na narzędziach informatycznych, które mają wspomagać działalność przedsiębiorstwa zgodnie ze strategią ukierunkowana na klienta. Jednocześnie jednak strategia ta ma być skorelowana z celami biznesowymi.   Czytaj dalej

Mała księgowość w systemie Firmao

Mała księgowość jest to inna nazwa uproszczonej formy księgowości. Mają ją obowiązek prowadzić mikro i mali przedsiębiorcy. Jesteś jednym z nich? To czytaj dalej, a dowiesz się, czego dokładnie dotyczy, jakie funkcjonalności zawiera i jak z łatwością możesz ją prowadzić w systemie Firmao.   Czytaj dalej

5 Metod organizacji zadań – jak efektywnie zarządzać czasem?

Skuteczne zarządzanie czasem jest kluczowe w osiąganiu sukcesu, nie tylko zawodowego, ale także w życiu prywatnym. Gdy skutecznie wykonasz wszystkie działania w pracy, nie będziesz musiał brać nadgodzin. A to spowoduje, że po wyjściu z pracy będziesz miał dużo czasu wolnego czasu. To już od Ciebie zależy, jak go wykorzystasz. Chcesz się rozwijać? Zastosuj poniższe zasady także w czasie prywatnym, dzięki czemu efektywnie wykorzystasz resztę dnia – pogodzisz relaks z rozwojem osobistym.   Czytaj dalej

Gold Place – jak system Firmao ułatwił codzienne obowiązki

Zastanawiałeś się jak zmienia się zarządzanie firmą z systemem Firmao? Czy wprowadzenie systemu do firmy naprawdę zoptymalizuje Twoje działania? Ponad rok temu jeden z naszych obecnych klientów także zadawał sobie takie pytania. Zobacz, jak praca w Gold Place zmieniła się po roku od wdrożenia systemu Firmao.   Czytaj dalej

Oferty handlowe – jak sprostać potrzebom klienta

Sukcesem każdej firmy jest zadowolony klient. Jak sprawić, żeby chciał kupić nasze usługi i był usatysfakcjonowany z transakcji? Przygotowywane przez nas oferty powinny zawsze spełniać jego oczekiwania. Tylko jak poprawnie zidentyfikować gust klienta? Pomóc w tym może pogrupowanie klientów według ich potrzeb. Wtedy maksymalizujemy prawdopodobieństwo trafienia z naszą ofertą w oczekiwania klienta.   Czytaj dalej