Firmao CRM – oczami nowego handlowca

Crm dla nowego handlowcaKażdy handlowiec powinien być świadomy, jak ważny jest szybki kontakt z klientem oraz jak wielkie ma to znaczenie w przyszłości w relacjach z naszym interesantem. Dziś opiszę jak Firmao (system CRM w chmurze) pozwala nam zoptymalizować czas i mieć pod kontrolą całą naszą działalność oraz pomaga organizować pracę od środka, oczami nowego handlowca. Czytaj dalej Firmao CRM – oczami nowego handlowca

Poradnik : Integracja Firmao z telefonią VOIP

Integracja Firmao z SupervoipPrzedstawiamy instrukcję, w jaki sposób można integrować swoje konto w systemie Firmao z telefonią VOIP i bezpośrednio kontrolować połączenia telefoniczne zarówno te przychodzące, jak i wychodzące bezpośrednio w systemie Firmao CRM. Aktualnie w systemie Firmao jest możliwość integracji z takimi telefoniami jak iFon oraz SuperVoip, oczywiście jest też możliwa integracja z innymi telefoniami VOIP pod warunkiem, że dana telefonia VOIP udostępnia odpowiednią dokumentację API. Czytaj dalej Poradnik : Integracja Firmao z telefonią VOIP

Czy wysyłanie newsletterów się opłaca?

Newsletter w systemie FirmaoUtrzymanie stałego kontaktu z klientami to sztuka. Potwierdzi to każdy handlowiec, którego zadaniem jest „trzymać rękę na pulsie” w kontakcie z obecnymi i potencjalnymi klientami. Co jednak gdy ilość klientów przekracza możliwości osobistego kontaktu lub chociażby telefonicznego? Wielu odpowie, że przecież można wysłać e-maila. Będą oni mieli rację, ale tylko w połowie, a może i jeszcze mniejszej części, ponieważ prawidłową odpowiedzią jest newsletter. Czytaj dalej i zobacz, dlaczego newslettery są tak skuteczne w utrzymaniu stałego kontaktu z klientem. Czytaj dalej Czy wysyłanie newsletterów się opłaca?

Poradnik : funkcjonalność JPK VAT

JPK VAT w systemie Firmao CRM

JPK VAT - poradnikPrzedstawiamy instrukcję jak korzystać z funkcjonalności JPK, która wraz z nowym rokiem 2018 będzie wymagana w przypadku mikro, małych oraz średnich przedsiębiorstw. Aby móc korzystać z funkcjonalności JPK VAT należy mieć włączony w systemie Firmao CRM moduł Księgowości. Standardowo moduł księgowości nie jest włączony, w celu włączenia należy skontaktować się z działem wsparcia technicznego, który jest dostępny w formie telefonicznej, mailowej oraz poprzez LivechatCzytaj dalej Poradnik : funkcjonalność JPK VAT

Jak wybrać system CRM?

Oprogramowanie w chmurzeKiedy dochodzisz do wniosku, że twoja organizacja nie jest już w stanie poradzić sobie za pomocą Excela wspomaganego żółtymi karteczkami, nadchodzi czas na wybór oprogramowania, które ma za zadanie pomóc Ci w prowadzeniu twojej działalności. Jego celem jest wyręczenie Cię w wielu czynnościach, które do tej pory zajmowały Ci wiele czasu, pozwalając na skoncentrowanie sił i uwagi na sprawach najważniejszych. Rynek oprogramowania dla firm rośnie z roku na rok, a wybór godnego zaufania produktu i dostawcy staje się coraz trudniejszy. Sprawdźmy więc, na co warto zwrócić uwagę, kiedy decydujemy się na podjęcie wyzwania jakim jest znalezienie w pełni funkcjonalnego systemu CRM. Czytaj dalej Jak wybrać system CRM?

Poradnik : Jak wystawić fakturę zaliczkową, zaliczkową pro forma

Faktura zaliczkowa i/lub proforma w systemie Firmao

Faktura zaliczkowa i zaliczkowa proforma w FirmaoW systemie Firmao jest możliwość utworzenia faktury zaliczkowej oraz faktury zaliczkowej pro forma. W momencie, gdy płatność będzie składać się z wielu faktur zaliczkowych, wszystkie z nich będą powiązane ze sobą. Natomiast w momencie generowania faktury końcowej na podglądzie faktury końcowej będzie widoczne podsumowanie całej transakcji. Przeczytaj jak generować faktury zaliczkowe oraz faktury zaliczkowe pro forma oraz jak je konwertować na faktury końcowe. Czytaj dalej Poradnik : Jak wystawić fakturę zaliczkową, zaliczkową pro forma

Oferta wariantowa w systemie Firmao CRM

Jak utworzyć ofertę wariantową w systemie Firmao CRM

Oferta wariantowaKolejny artykuł z serii poradników Firmao dotyczy tworzenia oferty wariantowej, która składa się z kilku propozycji cenowych zawartej na jednej ofercie. Oferta wariantowa jest często wykorzystywana przez wielu przedsiębiorców. Dzięki opcji różnorodnych ofert można stworzyć alternatywne propozycje, dzięki czemu nasz klient w przejrzysty sposób może wybrać najbardziej dla niego korzystną. System Firmao CRM oferuje tworzenie różnorodnych ofert i zamówień, w zależności od potrzeb przedsiębiorcy. Czytaj dalej Oferta wariantowa w systemie Firmao CRM

Poradnik : podpis i autoresponder w Firmao CRM

Jak skonfigurować podpis i autoresponder w systemie CRM

Autoresponder w FirmaoW systemie Firmao jesteśmy w stanie dostosować zintegrowaną skrzynkę mailową do własnych potrzeb, przez co możemy przygotować własną stopkę, która automatycznie będzie widoczna przy każdej wysyłanej wiadomości. Możemy także ustawić autoresponder, który będzie automatycznie odpowiadał na odebrane wiadomości momencie, gdy będziemy przebywać na urlopie w określonym przedziale czasowym.
Czytaj dalej Poradnik : podpis i autoresponder w Firmao CRM