Na początku, aby zrozumieć pojęcie CRM należy zadać sobie pytanie, co tak naprawdę oznacza skrót CRM? CRM to skrót z angielskiego Customer Relationship Management. Tłumacząc to pojęcie na język polski, znajdziemy odpowiedź na pytanie,... czytaj dalej
Każdy handlowiec powinien być świadomy, jak ważny jest szybki kontakt z klientem oraz jak wielkie ma to znaczenie w przyszłości w relacjach z naszym interesantem. Dziś opiszę jak Firmao (system CRM w chmurze) pozwala nam zoptymalizować czas i... czytaj dalej
Przedstawiamy instrukcję, w jaki sposób można integrować swoje konto w systemie Firmao z telefonią VOIP i bezpośrednio kontrolować połączenia telefoniczne zarówno te przychodzące, jak i wychodzące bezpośrednio w systemie Firmao CRM. Aktualnie... czytaj dalej
Utrzymanie stałego kontaktu z klientami to sztuka. Potwierdzi to każdy handlowiec, którego zadaniem jest "trzymać rękę na pulsie" w kontakcie z obecnymi i potencjalnymi klientami. Co jednak gdy ilość klientów przekracza możliwości osobistego... czytaj dalej
Przedstawiamy instrukcję jak korzystać z funkcjonalności JPK, która wraz z nowym rokiem 2018 będzie wymagana w przypadku mikro, małych oraz średnich przedsiębiorstw. Aby móc korzystać z funkcjonalności JPK VAT należy mieć włączony w... czytaj dalej
W jaki sposób dokonać filtrowania z poziomu danego modułu w systemie Firmao CRM W systemie Firmao, aby ułatwić sobie codzienną pracę można stosować liczne filtry. Przedstawiamy, w jaki sposób filtrować bazę danych np. kontrahentów w... czytaj dalej
Jak włączyć usługę CallBack w systemie Firmao CRM Przedstawiamy instrukcję włączenia usługi CallBack zintegrowanej z systemem Firmao, o której wspominaliśmy w jednym z naszych poprzednich wpisów. Oczywiście w razie jakichkolwiek pytań... czytaj dalej
Kiedy dochodzisz do wniosku, że twoja organizacja nie jest już w stanie poradzić sobie za pomocą Excela wspomaganego żółtymi karteczkami, nadchodzi czas na wybór oprogramowania, które ma za zadanie pomóc Ci w prowadzeniu twojej działalności.... czytaj dalej
Faktura zaliczkowa i/lub proforma w systemie Firmao W systemie Firmao jest możliwość utworzenia faktury zaliczkowej oraz faktury zaliczkowej pro forma. W momencie, gdy płatność będzie składać się z wielu faktur zaliczkowych, wszystkie z nich... czytaj dalej
Jak utworzyć ofertę wariantową w systemie Firmao CRM? Kolejny artykuł z serii poradników Firmao dotyczy tworzenia oferty wariantowej, która składa się z kilku propozycji cenowych zawartej na jednej ofercie. Oferta wariantowa jest... czytaj dalej
Jak skonfigurować podpis i autoresponder w systemie CRM? W systemie Firmao jesteśmy w stanie dostosować zintegrowaną skrzynkę mailową do własnych potrzeb, przez co możemy przygotować własną stopkę, która automatycznie będzie widoczna przy... czytaj dalej
Jak skonfigurować dowolną skrzynkę mailową w Firmao CRM W systemie Firmao CRM jest możliwość skonfigurowania dowolnej skrzynki mailowej znajdującej się na dowolnym hostingu (np. Home.pl). Program pocztowy w systemie Firmao zawiera funkcjonalności... czytaj dalej