Integracja CRM z telefonią internetową

Opublikowano: 11.05.20CRM
Integracja Firmao z telefonią internetową

Telefonia internetowa – jak wykorzystać tę usługę w biznesie?

Zastanawiałeś się czy można ograniczyć koszty związane z połączeniami, jednocześnie nie tracąc na ich jakości? Skorzystaj z telefonii internetowej. Poniżej znajdziesz kilka przykładów jak wykorzystać tego typu usługi.

Oprogramowanie Firmao posiada możliwość integracji z telefonią internetową. 

Nasi partnerzy:

iFon
SuperVoIP

Dlaczego telefonia internetowa to dobry pomysł?

Skorzystanie z usług telefonii internetowych to świetne rozwiązanie dla biznesu. Wprowadzając tego rodzaju udogodnienia w firmie, możesz zaobserwować znaczną redukcję kosztów związanych z połączeniami. Połączenia nie tracą na jakości, masz dostęp do bilingów, a koszty połączeń zarówno z klientami jak i partnerami biznesowymi są niskie.
Połączenia wewnętrzne, między stanowiskami są bezpłatne. Masz również możliwość stworzenia połączenia konferencyjnego, dzięki temu Ty i Twoi pracownicy, możecie omówić ważne zagadnienia na bieżąco, bez konieczności odchodzenia od stanowiska pracy, czy bezpośredniego kontaktu.

Jak to działa?

Zasada działania tego typu integracji jest bardzo prosta. Po uprzedniej konfiguracji telefonii z oprogramowaniem Firmao i zainstalowaniu centralki telefonicznej, wystarczy, że w systemie CRM wpiszesz numer kontaktowy. Po kliknięciu numeru, telefonia internetowa zainicjuje połączenie. Wykaz połączeń wraz z datą, godziną i czasem rozmowy będzie zapisywał się w Panelu kontrahenta w zakładce połączenia.  Ponadto, na Twoje życzenie, połączenia mogą być rejestrowane. Możesz je odsłuchać bezpośrednio z systemu Firmao. Jeśli zajdzie taka potrzeba, zarejestrowane połączenie możesz pobrać jako plik MP3 i odsłuchać z urządzenia.

Czy to wszystko?

Oprócz oczywistych zalet, jakimi są oszczędność czasu i pieniędzy, dodatkowym udogodnieniem jest możliwość przekierowywania połączeń. Jeśli klient lub współpracownik nie uzyska połączenia, możesz skonfigurować telefonię tak, by przekierowała połączenie na Twój numer komórkowy. Klient nie musi znać Twojego prywatnego numeru, by móc się z Tobą połączyć.
Funkcja przełączania połączeń przydaje się również w momencie, kiedy dzwoniący pomyli numery, wtedy nie ma konieczności ponownego wybrania numeru. Jeśli Twój rozmówca chciał połączyć się z konkretną osobą lub np. z supportem technicznym, możesz przełączyć połączenie do odpowiedniego działu.

Nie odebrałem połączenia, co teraz?

System Firmao poinformuje Cię o nieodebranym połączeniu. Dodatkowo, jeśli dany numer istnieje już w systemie, połączenie zostanie zarejestrowane w panelu klienta, wraz z datą i godziną. Jeśli klient próbował skontaktować się z Tobą, możesz to sprawdzić w bardzo prosty sposób. Wystarczy, że odszukasz numer lub kontrahenta w systemie Firmao CRM, a w panelu kontrahenta, w zakładce połączenia, znajdziesz wszystkie potrzebne dane.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji lub pomocy w przeprowadzeniu konfiguracji, skontaktuj się z nami:
telefonicznie (8:00 – 17:00) : 22 300 1111
mailowo: kontakt@firmao.pl

Author Avatar Łukasz Magierowicz

Key Account Manager. Wspiera klientów w procesie wdrożenia i konfiguracji systemu Firmao. Posiada rozległą wiedzę na temat systemów CRM. Współpracuje z klientami, aby zrozumieć ich potrzeby i pomóc w dostosowaniu system do ich specyficznych wymagań.

Nie zapomnij o udostępnieniu artykułu!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Related articles

Wypróbuj bezpłatnie Firmao