Szczegółowe informacje o firmie - System CRM i oprogramowanie WMS Firmao

Szczegółowe informacje o firmie

W celu wyświetlenia szczegółowych informacji o naszym kliencie klikamy moduł „Firmy”, a następnie z poziomu widoku listy klikamy nazwę interesującej nas firmy. 


Po lewej stronie widoku wyświetli nam się komplet informacji o wybranej firmie, np.:

  • Nazwa firmy;
  • E-maile;
  • Numery telefonu;
  • Osoba odpowiedzialna;
  • NIP;
  • Status;
  • Typ;
  • Branża;
  • Adres siedziby;
  • Grupa cenowa;
  • Rabat.


Zakładki w szczegółach firmy

Po prawej stronie widoku szczegółów firmy znajdziemy wszystkie zakładki z obiektami powiązanymi z daną firmą.

W celu przypięcia interesującej nas zakładki klikamy ikonę trzech kropek, którą znajdziemy przy nazwie ostatniej dostępnej zakładki. Z listy rozwijanej klikamy ikonę pinezki przy nazwie wybranej przez nas zakładki (np. Finanse).


W widoku szczegółowym firmy mamy dostęp do następujących zakładek:

  • Oś czasu — umożliwia nam śledzenie i monitorowanie całej historii aktywności użytkowników w obrębie danej firmy; 


  • Notatki — z tego poziomu możemy dodać nową notatkę oraz zobaczyć zmiany powiązane z daną firmą;


  • Pliki — umożliwiają nam przechowywanie plików związanych z daną firmą;


  • E-maile — zawiera wysłane oraz odebrane e-maile z adresów podanych w szczegółach firmy;


  • Osoby kontaktowe — powiązane z firmą; z tego poziomu możemy również dodać nową osobę kontaktową;


  • Zadania — zawiera listę zadań, które możemy wykonywać w związku z prowadzeniem działań z daną firmą. Z tego poziomu możemy również dodać nowe zadanie;


  • Faktury — zawiera faktury dotyczące danej firmy. Z tego poziomu możemy również dodać nową fakturę;



Wskazówka: W zakładkach mamy również dostęp do odbiorców „Pozycji faktur” oraz do „Faktur powiązanych” (umożliwiających wgląd do faktur, których odbiorcą jest dana firma).


  • Szanse sprzedaży — powiązane z daną firmą; umożliwią nam przewidywanie przychodu ze sprzedaży. Z tego poziomu możemy również dodać nową szansę sprzedaży;


  • Oferty i zamówienia — związane z daną firmą. Z tego poziomu znaleźć wszystkie oferty lub dodać nową;


  • Uprawnienia — pozwalają na podgląd osób, które mają dostęp do danych danej firmy;


  • Przypomnienia — zapewniają terminowość wszystkich ważnych wydarzeń w firmie, m.in. spotkań lub realizacji transakcji z daną firmą;


  • RODO — jest to miejsce, gdzie można przechowywać rejestry dotyczące RODO klientów;


  • Historia zmian — dzięki tej funkcjonalności mamy pełny podgląd zmian na koncie firmowym, możemy również zweryfikować kto i kiedy dokonywał danych zmian w danej firmie;


Wskazówka: W zależności od włączonych modułów możemy mieć dostęp do dodatkowych zakładek w widoku szczegółowym.


  • Konwersacje czat — jeżeli jesteśmy podpięci przez administratora całego systemu jako konsultanci Livechat, mamy dostęp do historii konwersacji z widoku szczegółów firmy, z którą przeprowadzaliśmy rozmowę;


  • Finanse — w zakładce możemy podać m.in. takie informacje jak obrót całkowity, obrót w bieżącym roku,  rzeczywisty przychód ze wszystkich zadań czy bilans ze wszystkich zadań.


Dodawanie obiektów powiązanych z firmą

W widoku szczegółów danej firmy, w prawym górnym rogu wyświetlą nam się dodatkowe funkcje, takie jak:

  • Dodaj notatkę — możemy dodać notatkę o dowolnej treści;
  • Dodaj fakturę — umożliwia dodanie faktury do danej firmy;
  • Dodaj dokument magazynowy do danej firmy– pozwala na dodanie dokumentu magazynowego do danej firmy;
  • Dodaj ofertę/zamówienie — umożliwia dodanie oferty dla konkretnej firmy;
  • Dodaj umowę na podstawie danej firmy — umożliwia dodanie umowy do konkretnej firmy;
  • Wyślij e-mail — możemy przesłać fakturę w wiadomości e-mail do innej osoby.


Wyświetlanie raportu firmy

W widoku szczegółów firm mamy możliwość wygenerowania raportu dotyczącego wybranej firmy. W tym celu klikamy ikonę raportu, która znajduje się w lewym górnym rogu.


Wyświetlanie lokalizacji firmy

Z poziomu widoku szczegółów danej firmy, mamy również możliwość wyświetlenia jej lokalizacji na mapie.


Wskazówka: Więcej informacji na temat integracji systemu Firmao z Mapami Google znajdziemy w instrukcji „Integracja Firmao CRM z Mapami Google”.


Historia zapytań wykazu podatników danej firmy

W celu uzyskania dostępu do historii zapytań wykazu podatników danej firmy uzupełniamy pole „Nr konta”, a następnie klikamy ikonę pliku z zegarem , którą znajdziemy po prawej stronie pola z numerem konta.


Wówczas wyświetli nam się nowe okno z historią sprawdzania wykazu podatników.


O tym piszemy w artykule:

Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview