Wysyłka wiadomości SMS z Firmao

SMS, wysyłka wiadomości, CRM, SMS marketing

Wysyłka wiadomości SMS jest dobrym sposobem na marketing dla firm każdej wielkości. Oprogramowanie Firmao posiada integrację z usługą SMS, która umożliwia wysyłanie wiadomości tekstowej z poziomu systemu. Za pomocą wiadomości SMS masz bezpośredni kontakt ze swoimi klientami. Dzięki tej usłudze możesz również pozyskiwać nowych klientów. Jak to zrobić? Poniżej znajdziesz informacje od czego zacząć i jak wykorzystać tego typu usługi.

 

 

Czytaj dalej Wysyłka wiadomości SMS z Firmao

6 porad dotyczących umowy o poziomie świadczenia usług

Dział sprzedaży i marketinguW wielu firmach często dochodzi do sporu między działem sprzedaży a działem marketingu.  Dział sprzedaży na ogół narzeka, że marketing nie generuje wystarczającej liczby potencjalnych klientów. Natomiast dział marketingu jest zazwyczaj sfrustrowany, że dział sprzedaży nie rozpoczyna pracy nad potencjalnymi klientami w odpowiednim czasie. Kto ma rację?

Czytaj dalej 6 porad dotyczących umowy o poziomie świadczenia usług

Zaangażowany pracownik – nie spóźnij się z docenieniem go

Zaangażowany pracownikKilka tygodni temu omówiliśmy po czym rozpoznać nieprofesjonalnego pracownika. Dzisiaj się skupimy na pracownikach zaangażowanych w swoją pracę i działanie firmy. Zastanawiasz się po czym rozpoznać czy zatrudniasz profesjonalnego pracownika? Po przeczytaniu poniższego artykułu nie powinieneś mieć problemu z identyfikacją takiej osoby. Warto go docenić w odpowiednim czasie, bo niedoceniony pracownik może uciec do innej, bardziej szanującej go firmy. Czytaj dalej Zaangażowany pracownik – nie spóźnij się z docenieniem go

Pewność siebie w pracy – 6 kroków do sukcesu

Pewność siebie w pracyMasz wrażenie, że znajomi w koło osiągają sukcesy, a Ty ciągle tkwisz w miejscu? Czujesz, że współpracownicy ze wszystkim dają sobie świetnie  radę, a Ty ledwie wyrabiasz normę i to nie zawsze? Pewnie choć raz w życiu przyszły Ci do głowy podobne myśli. A zastanowiłeś się skąd się biorą? Czy naprawdę jesteś beznadziejnym pracownikiem? A może po prostu brak Ci pewności siebie, jaką mają Twoi współpracownicy? To właśnie brak pewności siebie często jest przyczyną niepowodzeń w życiu zawodowym oraz prywatnym. Czytaj dalej Pewność siebie w pracy – 6 kroków do sukcesu

Jak skupić się na wykonywanych zadaniach

Skupienie się na zadaniachW dzisiejszym świecie jesteśmy narażeni na wiele różnych rozpraszaczy. Pewnie znasz z życia sytuację, gdy siadasz z dobrą książką w fotelu, aby spędzić godzinkę na czytaniu. Przeczytasz 2 akapity, ale słyszysz dźwięk smsa, więc odkładasz książkę i sprawdzasz komórkę. Po chwili stwierdzasz, że przy okazji sprawdziłeś, czy masz nowe maile. Nawet się nie obejrzysz, a już straciłeś godzinę na portalach społecznościowych. A jak tam Twoja książka? Nadal otwarta na tej samej stronie… Czytaj dalej Jak skupić się na wykonywanych zadaniach

Nieprofesjonalny, leniwy pracownik – Jak go rozpoznać?

Nieprofesjonalny pracownikMarzeniem każdego pracodawcy jest zatrudnianie osób, które będą w profesjonalny sposób wykonywać swoje obowiązki. Pracownicy tworzą markę Twojej firmy, więc na pewno nie chcesz, aby klienci postrzegali Twoją firmę jako nieprofesjonalną. Jednak jak dobrze rozpoznać, czy Twój nowy pracownik będzie profesjonalnie realizował swoje zadania? Pomoże Ci poniższa lista 10 zachowań charakterystycznych dla nieprofesjonalnego pracownika. Czytaj dalej Nieprofesjonalny, leniwy pracownik – Jak go rozpoznać?

Jak poprawić jakość obsługi klienta w Twojej firmie?

biuro obsługi klientaPrzenieśmy się na chwilę do przeszłości. Jest rok 1958. Posiadasz sklep i znasz swoich klientów po imieniu. Odważasz ręcznie każdy produkt – worek mąki, ryżu czy ziemniaków. Każdym pytaniem lub skargą zajmujesz się osobiście. Teraz wróćmy do czasów obecnych. Masz tysiące klientów na całym świecie, każdy z nich kupuje produkty lub usługi i kontaktuje się z tobą przez Internet lub przez telefon, aby uzyskać pomoc. Nie możesz nadążyć za tym zalewem klientów, a Twój zespół stara się sobie z tym poradzić. Czytaj dalej Jak poprawić jakość obsługi klienta w Twojej firmie?