Zarządzanie
Jak lepiej zrozumieć klientów?

Czy kiedykolwiek odbyłeś rozmowę telefoniczną, podczas której potencjalny klient mówi coś, co sprawia, że ​​chcesz zapytać: „A co to oznacza?” Mam mnóstwo przykładów, aby przekazać to, o czym mówię. Twój potencjalny klient mówi ci,... czytaj dalej

Zarządzanie
Sposób na sukces w biznesie

Prawdopodobnie słyszałeś wyrażenie „szewc bez butów chodzi”. Opisuje to zjawisko, w którym „specjaliści” na dowolnej arenie, są tak zajęci wykonywaniem pracy dla swoich klientów, że nie mają czasu wykonać jej dla siebie i swoich... czytaj dalej

Zarządzanie
Jaką nazwę wybrać dla firmy?

Często intryguje mnie, jak niewiele czasu właściciele małych firm spędzają na myśleniu o nazwie swojej firmy. Zakładając, że odniesiesz sukces i przetrwasz przez dłuższy czas na rynku, nazwa Twojej firmy będzie z Tobą przez wiele lat. Nazwa... czytaj dalej

Marketing
Jak pozyskać czytelników na bloga?

Wielu nowych przedsiębiorców zastanawia się, jak kierować ruch do swojego bloga biznesowego. Rozpoczynają prowadzić swój blog, publikują kilka artykułów i kończą z niewielka liczbą czytelników. Poza pisaniem artykułów nie robią nic więcej,... czytaj dalej

Zarządzanie
Obsługa klienta: 10 rad

Nie ma nic bardziej frustrującego niż zła obsługa klienta. Niezależnie od tego, czy klient ma do czynienia z frustrującą sekretarką w przypadku połączeń telefonicznych, niezrozumiałym botem czy pięciokrotnym powtórzeniem swoich danych osobowych... czytaj dalej