Usługi przejściowe to szeroki termin, który może odnosić się do różnych rodzajów usług, mających na celu ułatwienie przejścia z jednego stanu do drugiego. Kilka przykładów usług przejściowych Usługi... czytaj dalej
Mała księgowość jest to inna nazwa uproszczonej formy księgowości. Mają ją obowiązek prowadzić mikro i mali przedsiębiorcy. Jesteś jednym z nich? To czytaj dalej, a dowiesz się, czego dokładnie dotyczy, jakie funkcjonalności zawiera i jak z... czytaj dalej
Spędziliśmy trochę czasu testując główne produkty oprogramowania do edycji blogów w ciągu ostatniego tygodnia. Naszym wnioskiem z analizy jest to, że są one całkiem dobre dla typu indywidualnego blogera, ale niezbyt odpowiednie dla małych firm.... czytaj dalej
Jako sprzedawcy, wszyscy wiemy, że pierwszym i najważniejszym krokiem w każdym procesie sprzedaży jest to, aby stworzyć więź z klientem. Można to osiągnąć przez czatowanie, rozmowę - zasadniczo chodzi o poznanie. Jest to często pomijany aspekt... czytaj dalej
Klienci są w stanie kreatywnie wykorzystać produkt, jakim jest CRM, do osiągnięcia swoich celów biznesowych. Proste oprogramowanie wykonuje znacznie więcej, niż tylko zarządzanie danymi - stworzyło firmom możliwości poprawy jakości obsługi... czytaj dalej
Treść do sprzedaży - w dzisiejszych czasach jest wszędzie: w raportach z danymi, infografikach, dokumentach, e-bookach, filmach, podcastach, webcastach i seminariach internetowych. Jest to jedno z najpotężniejszych narzędzi w arsenale marketera do... czytaj dalej
Czy kiedykolwiek odbyłeś rozmowę telefoniczną, podczas której potencjalny klient mówi coś, co sprawia, że chcesz zapytać: „A co to oznacza?” Mam mnóstwo przykładów, aby przekazać to, o czym mówię. Twój potencjalny klient mówi ci,... czytaj dalej
Prawdopodobnie słyszałeś wyrażenie „szewc bez butów chodzi”. Opisuje to zjawisko, w którym „specjaliści” na dowolnej arenie, są tak zajęci wykonywaniem pracy dla swoich klientów, że nie mają czasu wykonać jej dla siebie i swoich... czytaj dalej
W obliczu dyskusji na temat swojej witryny, właściciele firm wymyślają wiele powodów, dla których skuteczna witryna internetowa nie jest tak istotna. Rozumieją potrzebę bycia obecnym w sieci, ale naprawdę nie wierzą, że dla ich firmy stworzenie... czytaj dalej
Moje obecne myślenie na temat strategii małych przedsiębiorstw zostało ukształtowane przez sposób, w jaki natura biznesu zmienia się wskutek Internetu. Poniżej znajdują się cztery internetowe przekształcenia biznesowe, które nieproporcjonalnie... czytaj dalej
Często intryguje mnie, jak niewiele czasu właściciele małych firm spędzają na myśleniu o nazwie swojej firmy. Zakładając, że odniesiesz sukces i przetrwasz przez dłuższy czas na rynku, nazwa Twojej firmy będzie z Tobą przez wiele lat. Nazwa... czytaj dalej
Wielu nowych przedsiębiorców zastanawia się, jak kierować ruch do swojego bloga biznesowego. Rozpoczynają prowadzić swój blog, publikują kilka artykułów i kończą z niewielka liczbą czytelników. Poza pisaniem artykułów nie robią nic więcej,... czytaj dalej