Klienci są w stanie kreatywnie wykorzystać produkt, jakim jest CRM, do osiągnięcia swoich celów biznesowych. Proste oprogramowanie wykonuje znacznie więcej, niż tylko zarządzanie danymi - stworzyło firmom możliwości poprawy jakości obsługi... czytaj dalej
Treść do sprzedaży - w dzisiejszych czasach jest wszędzie: w raportach z danymi, infografikach, dokumentach, e-bookach, filmach, podcastach, webcastach i seminariach internetowych. Jest to jedno z najpotężniejszych narzędzi w arsenale marketera do... czytaj dalej
Czy kiedykolwiek odbyłeś rozmowę telefoniczną, podczas której potencjalny klient mówi coś, co sprawia, że chcesz zapytać: „A co to oznacza?” Mam mnóstwo przykładów, aby przekazać to, o czym mówię. Twój potencjalny klient mówi ci,... czytaj dalej
Prawdopodobnie słyszałeś wyrażenie „szewc bez butów chodzi”. Opisuje to zjawisko, w którym „specjaliści” na dowolnej arenie, są tak zajęci wykonywaniem pracy dla swoich klientów, że nie mają czasu wykonać jej dla siebie i swoich... czytaj dalej
W obliczu dyskusji na temat swojej witryny, właściciele firm wymyślają wiele powodów, dla których skuteczna witryna internetowa nie jest tak istotna. Rozumieją potrzebę bycia obecnym w sieci, ale naprawdę nie wierzą, że dla ich firmy stworzenie... czytaj dalej
Moje obecne myślenie na temat strategii małych przedsiębiorstw zostało ukształtowane przez sposób, w jaki natura biznesu zmienia się wskutek Internetu. Poniżej znajdują się cztery internetowe przekształcenia biznesowe, które nieproporcjonalnie... czytaj dalej
Często intryguje mnie, jak niewiele czasu właściciele małych firm spędzają na myśleniu o nazwie swojej firmy. Zakładając, że odniesiesz sukces i przetrwasz przez dłuższy czas na rynku, nazwa Twojej firmy będzie z Tobą przez wiele lat. Nazwa... czytaj dalej
Wielu nowych przedsiębiorców zastanawia się, jak kierować ruch do swojego bloga biznesowego. Rozpoczynają prowadzić swój blog, publikują kilka artykułów i kończą z niewielka liczbą czytelników. Poza pisaniem artykułów nie robią nic więcej,... czytaj dalej
Cenisz sobie swoich klientów - i to nie bez powodu. Ciężko pracowałeś, żeby ich zdobyć. Utrzymanie ich zadowolenia na odpowiednim poziomie nie jest łatwe. Jeśli wydaje Ci się, że z czasem robi się coraz trudniej, masz całkowitą rację.... czytaj dalej
Przenieśmy się na chwilę do przeszłości. Jest rok 1958. Posiadasz sklep i znasz swoich klientów po imieniu. Ważysz ręcznie każdy produkt - worek mąki, ryżu czy ziemniaków. Każdym pytaniem lub skargą zajmujesz się osobiście. Teraz wróćmy do... czytaj dalej
Zajmujesz się handlem elektronicznym, czyli e-commerce? To pewnie nieobcy jest Ci następujący fakt: pięciokrotnie taniej jest zatrzymać stałego klienta niż zdobyć nowego. Nie musisz tracić czasu na tworzenie nowego związku, jeśli już go masz.... czytaj dalej
Nie ma nic bardziej frustrującego niż zła obsługa klienta. Niezależnie od tego, czy klient ma do czynienia z frustrującą sekretarką w przypadku połączeń telefonicznych, niezrozumiałym botem czy pięciokrotnym powtórzeniem swoich danych osobowych... czytaj dalej