10 sposobów jak pokonać swój spadek sprzedaży

Spadek sprzedaży-co robić?Jak wie każdy sprzedawca – nie ma nic gorszego niż spadek sprzedaży. Przychodzisz do pracy, podnosisz słuchawkę i…BUM! Nic się nie dzieje. Spadki sprzedaży to błędne koło złych rozmów, rozczarowań i… Cóż… większej ilości złych rozmów. Ale pamiętaj – zawsze jest światło na końcu tunelu.
Aby pomóc Ci przetrwać ten niezbyt fajny okres, zapoznaj się z moimi poradami dotyczącymi radzenia sobie z załamaniem sprzedaży. Czytaj dalej 10 sposobów jak pokonać swój spadek sprzedaży

Blog biznesowy: Czy warto go prowadzić?

blog biznesowyIstnieją systemy służące do śledzenia, rangowania i przeszukiwania blogosfery, która zawiera miliony blogów. Jeden z takich systemów pracował nad próbą skorelowania pewnych wydarzeń z ogólnym „sukcesem” bloga. Ich definicja „sukcesu” jest funkcją liczby innych blogów prowadzących do Twojego bloga w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. Blogi są podzielone ze względu na niski, średni, wysoki i bardzo wysoki autorytet na podstawie ogólnej liczby linków do nich prowadzących w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. Czytaj dalej Blog biznesowy: Czy warto go prowadzić?

Propozycja biznesowa – jak właściwie ją napisać?

Propozycja biznesowaWłaśnie zaczynasz nowy biznes i budujesz bazę klientów? Zastanawiasz się, jak możesz dotrzeć do potencjalnych klientów, którzy mogą skorzystać z Twojego produktu lub usługi? Propozycja biznesowa może wypełnić lukę między Tobą a potencjalnymi klientami. Przedstawi ona Twoją ofertę, a jej głównym celem jest przekonanie firmy lub organizacji do współpracy z Tobą. Czytaj dalej Propozycja biznesowa – jak właściwie ją napisać?

Obsługa klienta: Jak zaspokoić potrzeby klienta

Potrzeby klientaCzasem masz wrażenie, że chociaż oferujesz produkt czy usługę, którą potrzebuje dany klient to i tak on jej nie kupuje? Co powstrzymuje klientów przed zaspokajaniem ich potrzeb dzięki Twoim usługom lub produktom? Pierwszym krokiem do rozwiązania problemu jest postawienie się na miejscu klienta: jeśli byłeś klientem,  co powstrzymało Cię od podjęcia ostatecznej decyzji w sprawie zakupu?Sprawdź nasze poniższe wskazówki jak zaspokoić potrzeby klienta. Czytaj dalej Obsługa klienta: Jak zaspokoić potrzeby klienta

Obsługa klienta: 5 Kanałów obsługi klienta

5 Kanałów obsługi klientaKanał komunikacyjny wykorzystywany przez zespół do reagowania na potrzeby klientów odgrywa główną rolę w ich zdolności do rozwiązywania problemów. Niektóre potrzeby klientów zależą od czasu i wymagają natychmiastowej interakcji przez telefon lub czat. Inne są mniej krytyczne i można je rozwiązać w bardziej swobodnym tempie. Przeanalizujmy rodzaje obsługi klienta i zobacz jak każdy z nich optymalizuje zdolność Twojego zespołu do zaspokajania potrzeb klienta. Czytaj dalej Obsługa klienta: 5 Kanałów obsługi klienta

Obsługa klienta: 16 najczęściej spotykanych typów potrzeb klienta

16 rodzajów potrzeb klientaAby zostać liderem na rynku firmy chcą zachować aktualność i innowacyjność, a także często szukają inspiracji u innych firm odnoszących sukcesy na rynku. W dzisiejszym świecie firmy pragnące się rozwijać poszukują nowych trendów w branży lub nowych produktów. Jednak w każdej sprzedaży istotnym elementem są przede wszystkim klienci.  Ich zachowania i lojalność wobec marki określają długowieczność i tempo rozwoju Twojej firmy. W tym artykule poznasz 16 najczęściej spotykanych typów potrzeb klienta. Czytaj dalej Obsługa klienta: 16 najczęściej spotykanych typów potrzeb klienta

Obsługa klienta: Analiza potrzeb

Analiza potrzeb klientaSposób przyciągnięcia i utrzymania klientów w oparciu o zaspokajanie ich nieodłącznych potrzeb jest oczywisty, ale w praktyce wcale nie taki prosty do wykonania. W przypadku lunchu może to być specjalna promocja, krótki czas oczekiwania lub e-mail z podziękowaniami po posiłku. Jeśli firmy zaczną wprowadzać pozytywne zmiany, zanim ludzie nie zaspokoją swoich potrzeb konsumenckich,  to doprowadzą do wzrostu, innowacji i utrzymania zysków. Czytaj dalej Obsługa klienta: Analiza potrzeb

Małe firmy, a ich sytuacja w wyszukiwarce

Ostatnio dużo czytałem na temat marketingu w wyszukiwarkach (SEM), a dokładniej na temat optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO). Po przeanalizowaniu licznych artykułów chciałbym się z Tobą podzielić  kilkoma istotnymi moim zdaniem informacjami na temat sytuacji małych firm w wyszukiwarce. W poniższym artykule przeczytasz m.in. jakie są sposoby kierowania klientów na stronę internetową i jakie są korzyści każdego z wariantów. Czytaj dalej Małe firmy, a ich sytuacja w wyszukiwarce

8 powodów ograniczonego zaufania w “oczach” wyszukiwarek

Zaufanie wyszukiwarekPozycja w wyszukiwarce jest często kluczowa, aby Twoja firma mogła osiągnąć sukces w internecie. Potencjalni klienci zazwyczaj zwracają uwagę tylko na kilka pierwszych wyników w Googlach. Starasz się, aby Twoja strona pojawiała się jak najwyżej na hasła definiujące Twoją działalność, ale ciągle jesteś na szarym końcu za Twoją konkurencją?  Sprawdź, co może być przyczyną Twojej słabej pozycji w Googlach. Niektóre problemy możesz szybko rozwiązać i bez małego wysiłku poprawić swoją pozycję w Googlach. Czytaj dalej 8 powodów ograniczonego zaufania w “oczach” wyszukiwarek

Poradnik dla małych firm: Jak poprawić pozycję organiczną w Google

Pozycja organiczna w googleOstatnio rozmawiałem z właścicielem małej firmy, który powiedział mi, że poprawa optymalizacji jego strony pod kątem wyszukiwarek nie jest ważna, ponieważ wykupił reklamę w Google AdWords. Zgodziłem się z nim, że Google AdWords to skuteczny nowy rynek reklamowy i sam zachęcam właścicieli małych firm do eksperymentowania z nim. Jednak zauważyłem, że właściciele małych firm często nadmiernie polegają na tym narzędziu. Czytaj dalej Poradnik dla małych firm: Jak poprawić pozycję organiczną w Google