Szukasz rozwiązania, dzięki któremu zwiększysz skuteczność sprzedaży, zautomatyzujesz działania i przeprowadzisz lepsze zarządzanie procesami w firmie? Zobacz jak firma Essenz rozwiązała te wszystkie problemy dzięki wdrożeniu Firmao.
Z poniższego artykułu dowiesz się m.in. jakie funkcjonalności są kluczowe w zautomatyzowaniu procesu sprzedaży w systemie oraz co sprawia, że z systemem Firmao praca jest znacznie efektywniejsza.
Realizacja
Każda firma ze względu na specjalny charakter swojej działalności odnajduje w systemie Firmao inne najbardziej użyteczne i pożądane przez siebie funkcje, które ułatwiają codzienną pracę i skracają czas wykonywania wielu obowiązków. Firma Essenz to dermokosmetyki i suplementy na bazie ekstraktów roślinnych, uzyskiwanych w ekstrakcji nadkrytyczny.
Klientowi zależało na wdrożeniu panelu klienta do obsługi zapytań jego kontrahentów w postaci zadań, wraz z konkretnymi statusami, wyświetlaniu klientów za pomocą Map Google dla handlowców oraz płynnej obsłudze procesu związanego ze składaniem zamówień przez pracowników wraz z działaniem przy tym pełnej gospodarki magazynowej.
Podczas pierwszych konferencji zdalnych, skupiliśmy się na obecnych zagwozdkach oraz problemach związanych z procesem dotyczącym składania zamówień poprzez pracowników. Dzięki możliwości definiowania własnych statusów dla dokumentów oraz opcji związanych z personalizacją widoków danych list dokumentów udało nam się uzyskać czytelny i przejrzysty widok, który przełożył się na szybkość i czas obsługi zamówień względem pracy na gospodarce magazynowej, a co za tym idzie – przyśpieszył efektywność pracowników biurowych.
Przy wdrożeniu wykorzystaliśmy również nasz panel klienta wzbogacając go o indywidualne zmiany, które omówiliśmy podczas kolejnych konferencji i analiz. Efektem końcowym było powstanie w pełni działającego sklepu internetowego zintegrowanego z nasza platformą Firmao. Co najważniejsze – powstanie indywidualnego rozwiązania nie zwiększyło w żaden sposób kosztów związanych z abonamentem rozwiązania – takie połączenie pozwala w pełni zoptymalizować koszty przy opłacie jednorazowej za dostosowanie.
Przeważającą funkcjonalnością, dzięki której zdecydował się na nasz system, to możliwość personalizacji każdego modułu w programie – program umożliwia ukrycie pól zbędnych oraz dodanie nowych, dzięki czemu możemy w pełni wpływać na wygląd programu. Dodatkowym atutem stał się fakt, że wszelkie zmiany indywidualne zostały przeanalizowane w bardzo krótkim czasie oraz wdrożone zgodnie z planowanym terminem zakończenia prac.
Pracownicy klienta mogą w każdej chwili liczyć na nasze wsparcie w postaci połączeń zdalnych, rozmów telefonicznych oraz kontaktu bezpośrednio z opiekunem organizacji.
Zachęcamy do kontaktu w przypadku przyszłych wdrożeń, na wszelkie zapytania bardzo chętnie odpowiemy!