Organizacja pracy pracowników firmy Gross dzięki wdrożeniu systemu CRM

Opublikowano: 11.08.22Biznes
Organizacja pracy pracowników firmy Gross dzięki wdrożeniu Firmao

Chcesz zoptymalizować codzienną pracę i usprawnić działanie gospodarki magazynowej? Zobacz, jak firma Gross ulepszyła zarządzanie magazynem po wdrożeniu systemu Firmao.

Z poniższego artykułu dowiesz się m.in. jakie funkcjonalności są kluczowe w codziennej pracy w systemie oraz co sprawia, że z systemem Firmao jest ona znacznie efektywniejsza.

Na czym polega działalność firmy Gross?

Na początek warto scharakteryzować działalność wspomnianej firmy. Jakie funkcjonalności w systemie są szczególnie przydatne, w dużej mierze zależy od tego, co jest przedmiotem codziennych obowiązków danego przedsiębiorstwa.

Firma Gross Technical Support jest polską marką, która z powodzeniem współpracuje z firmami produkcyjnymi na terenie całego kraju oraz Europy. Dostarczają na rynek najwyższej jakości chemię techniczną, która produkowana jest wg najlepszych receptur oraz narzędzia z segmentu profesjonalnego. Firma została założona przez pasjonatów techniki, którzy w tej sferze biznesu działają od ponad 20 lat. Celem firmy jest wsparcie procesów produkcyjnych, poprzez dostarczanie najlepszych produktów technicznych dla działów utrzymania ruchu oraz doradztwo techniczne, w zakresie oferowanego asortymentu.

Najważniejsze funkcjonalności w systemie Firmao

Każda firma ze względu na specjalny charakter swojej działalności odnajduje w systemie Firmao inne najbardziej użyteczne funkcje, które ułatwiają codzienną pracę i skracają czas wykonywania wielu obowiązków.

A jakie funkcje są najbardziej przydatne dla osób pracujących w Gross? Która z funkcji najbardziej skradła serce naszego klienta?

Klientowi zależało na zarządzaniu gospodarką magazynową. System na początku dedykowany dla 4 pracowników z możliwością w krótkim czasie znacznie poszerzenia ilości użytkowników.

Podczas prezentacji zostały zaprezentowane takie funkcjonalności jak kontrahenci, wiadomości e-mail, oferty i zamówienia, transakcje i faktury, dokumenty magazynowe, szanse sprzedaży, kanban, lejek sprzedaży, kalendarz, SMS, produkty/magazyn.

W kolejnych etapach wdrożenia zależało nam na utrwaleniu, w jaki sposób korzystać z najważniejszych dla klienta funkcjonalności, przez co skupiliśmy się na zaimplementowaniu w organizacji pracy pracowników funkcjonalność ofert i zamówień, faktur, dokumentów magazynowych, zadań oraz bazie produktów. 

Przeważającą funkcjonalnością, dzięki której klient zdecydował się na system Firmao to możliwość personalizacji systemu dzięki czemu mogliśmy ukryć zbędne na ten moment dla nich funkcjonalności, dostosowaliśmy widok ofert, zamówień, kontrahentów oraz widok listy dokumentów. Dodatkowo z wykorzystaniem naszego działu programistycznego, wykonaliśmy personalizację szablonów ofert, zamówień oraz faktur zgodnie z wymaganiami klienta.

Oprócz tego użytkownicy w każdej chwili mogą liczyć na pomoc ze strony opiekuna jak i pracowników działu wsparcia technicznego Firmao.

Jesteś zainteresowany wdrożeniem systemu do zarządzania firmą? Skontaktuj się z nami! Nasz zespół chętnie odpowie na wszystkie pytania i rozwieje wszelkie wątpliwości!

Author Avatar Rafał Namieciński

Chief Executive Officer. Wyznacza kierunek rozwoju Firmao. Pod jego kierownictwem Firmao CRM stało się jednym z wiodących systemów CRM w Polsce. Na blogu dzieli się przemyśleniami na temat najnowszych trendów w branży CRM, oferuje wskazówki dotyczące wdrażania i wykorzystania systemów CRM.

Nie zapomnij o udostępnieniu artykułu!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Related articles

Wypróbuj bezpłatnie Firmao