Z przyjemnością informujemy o wdrożeniu następnej, 3. już wersji pakietu oprogramowania Firmao. Dodaliśmy w niej wiele nowych, sugerowanych przez użytkowników opcji. Oto one:
- Integracja CRMa Firmao z wirtualną centralką telefoniczną VOIP w Chmurze, dzięki której możliwe jest obniżenie kosztów połączeń telefonicznych w firmie, inicjowanie połączeń wprost z Firmao, szybkie wyświetlanie danych dzwoniącego do firmy, szybki dostęp do bilingów, łatwa rejestracje prowadzonych rozmów i wiele innych możliwości.
- Integracja CRMa Firmao z pocztą e-mail.
- Kosztorysowanie, wycena i kontrola kosztów projektów i zadań.
- Wykresy Gantta.
- Sieciowy dysk twardy dla firmy. Dodawania plików-załącznków do projektów, zadań, firm, transakcji, osób, sprzętu firmowego i innych.
- Opcja pól dodatkowych pozwalająca dostosować program do specyficznych wymagań każdej firmy.
- Opcja przypomnień o terminach.
- Jeszcze łatwiejsza obsługa zadań, projektów i harmonogramów pracy pracowników.