Firmao CRM – oczami nowego handlowca

Każdy handlowiec powinien być świadomym, jak ważny jest szybki kontakt z klientem oraz jak wielkie ma to znaczenie w przyszłości na relacje z naszym interesantem. Dziś opiszę  jak Firmao (CRM w chmurze) pozwala nam zoptymalizować czas i w prosty sposób mieć pod kontrolą całą swoją działalność oraz organizacje pracy od środka, oczami nowego handlowca.

W piątek 6.10.2017 pojawiłem się po raz pierwszy w Firmao CRM jako nowy pracownik. Muszę przyznać, że byłem pod wielkim wrażeniem, ponieważ jak na firmę, która oferuje kompletny system do zarządzania firmą (baza kontrahentów, kadry i płace, księgowość, magazyn, obieg dokumentów, zadania i inne) atmosfera jest bardzo przyjazna i rodzinna.

Pierwsze moje zetknięcie z programem Firmao było bardzo pozytywne, interfejs jest niezwykle intuicyjny, a co za tym idzie bardzo czytelny i jasny.

Moje początki z CRM

Zaczynając od samego początku, po zalogowaniu wita nas ekran startowy, w którym możemy przypiąć wszystko. Począwszy od kalendarza, w którym to możemy zaplanować organizację naszej pracy, po listę kontrahentów, czy też wszelkie notatki jak również przypomnienia. Na dodatek, ekran startowy może nam również ukazać wszystkie transakcje wykonywane na bieżąco.  Należy również pamiętać o filtrach, które pozwalają nam decydować co chcemy widzieć, a czego nie chcemy na naszym ekranie głównym.

Gdybyśmy zrobili mały bałagan na ekranie startowym nie musimy się tym przejmować. W prawym górnym rogu widnieje opcja “układ”, dzięki któremu będziemy mogli wszystko uporządkować wedle własnych kryteriów 🙂

Firmao CRM, ekran strtowy, układ, moduły programu

Firmao aktywny mailing

Kolejną niezastąpioną opcją programu do ofert są filtry wiadomości email jak i sama poczta – to dzięki nim zarządzanie relacjami z klientem online robi się zgrabnie uporządkowane. Poprzez filtry możemy całą naszą korespondencję pogrupować – na maile z bieżącego miesiąca/tygodnia, sprawy ważne, nieprzeczytane, do wysłania. Możemy osobno stworzyć podgrupę, w której wiadomości email będziemy otrzymywać od wybranych przez nas osób. Jest to bardzo pomocne rozwiązanie, postawione według mnie na utrzymanie dobrej, stałej relacji z naszym klientem systemu.

Program umożliwia nam również prowadzenie ewidencji naszych kontrahentów, od wprowadzania ich wszelakich danych, po przypinanie notatek handlowych, wysyłanie przygotowanych ofert, jak i bezpośrednie wystawianie transakcji.

Należy pamiętać o tym, że cały program w chmurze obejmuję funkcję zadań oraz posiada ewidencjonowany czas pracy dla naszych pracowników. Jest to jeden z najskuteczniejszych sposobów rozliczania aktywności naszych zatrudnionych.

Nasz system Firmao

Firmao poza systemem erp oraz crm prowadzi również program magazynowy, w którym to możemy przechowywać bez wyjątku wszystkie nasze produkty wraz z uwzględnieniem PKWiU.

Zarządzanie magazynem w przypadku Firmao nie oznacza tylko magazynowania produktów, z owej pozycji możemy również dodać transakcje przygotowaną  do sprzedaży, bądź też stworzyć ofertę handlową gotową  do wysłania drogą elektroniczną. 🙂

Następną sprawą, która bardzo rzuca się w oczach nowego handlowca jest system transakcyjny. Wystawienie faktury automatycznie wiąże się z wygenerowaniem dokumentów kasowych (w przypadku płatności gotówką), a także dokumentów magazynowych (dzięki którym stan magazynowy jest aktualizowany na bieżąco).

Firmao CRM, oferta stworzona w module ofert i zamówień programu CRM i ERP <

Po pierwszym dniu stwierdzam, że nie ma bardziej zoptymalizowanego programu dla firm małych jak i dużych, a pracując tutaj mogę Państwu zagwarantować, że support jest na najwyższym poziomie 🙂

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam https://firmao.pl/kontakt.php

 

Lista artykułów