CRM dla handlowca

Opublikowano: 31.10.17CRM
CRM dla handlowca

Każdy handlowiec powinien być świadomy, jak ważny jest szybki kontakt z klientem oraz jak wielkie ma to znaczenie w przyszłości w relacjach z naszym interesantem.

Dziś opiszę jak Firmao (system CRM w chmurze) pozwala nam zoptymalizować czas i mieć pod kontrolą całą naszą działalność oraz pomaga organizować pracę od środka, oczami nowego handlowca.

W piątek 6.10.2017 pojawiłem się po raz pierwszy w Firmao CRM jako nowy pracownik. Muszę przyznać, że byłem pod wielkim wrażeniem, ponieważ jak na firmę, która oferuje kompletny system do zarządzania firmą (baza kontrahentów, kadry i płace, księgowość, magazyn, obieg dokumentów, zadania i inne) atmosfera jest bardzo przyjazna i rodzinna. Pierwsze moje zetknięcie z programem Firmao było bardzo pozytywne, interfejs jest niezwykle intuicyjny, a co za tym idzie bardzo czytelny i jasny.

Moje początki z CRM

Zaczynając od samego początku, po zalogowaniu wita nas ekran startowy, w którym możemy przypiąć różne sekcje. Począwszy od kalendarza, w którym możemy zaplanować organizację naszej pracy, po listę kontrahentów, czy też różne notatki, jak również przypomnienia. Na dodatek, ekran startowy może nam również ukazać wszystkie transakcje wykonywane na bieżąco. Należy również pamiętać o filtrach, które pozwalają nam decydować, co chcemy widzieć wśród pozycji na naszym ekranie głównym.

Gdybyśmy zrobili mały bałagan na ekranie startowym, to nie musimy się tym przejmować. W prawym górnym rogu widnieje opcja “układ”, dzięki której będziemy mogli wszystko uporządkować wedle własnych preferencji estetycznych.

Firmao aktywny mailing

Kolejną niezastąpioną opcją programu do ofert są filtry dla wiadomości e-mail jak i sama poczta – to dzięki nim zarządzanie relacjami z klientem online robi się dobrze uporządkowane. Dzięki filtrom możemy całą naszą korespondencję pogrupować – na maile z bieżącego miesiąca/tygodnia, sprawy ważne, nieprzeczytane, do wysłania. Możemy osobno stworzyć podgrupę, w której wiadomości e-mail będziemy otrzymywać od wybranych przez nas osób. Jest to bardzo pomocne rozwiązanie, postawione według mnie na utrzymanie dobrej, stałej relacji z naszym klientem systemu.Filtrowanie w menu

Program umożliwia nam również prowadzenie ewidencji naszych kontrahentów, od wprowadzania ich wszelakich danych, po przypinanie notatek handlowych, wysyłanie przygotowanych ofert, jak i bezpośrednie wystawianie transakcji.

Należy pamiętać o tym, że cały program w chmurze obejmuje funkcje zadań oraz posiada ewidencjonowany czas pracy dla naszych pracowników. Jest to jeden z najskuteczniejszych sposobów rozliczania aktywności osób zatrudnionych.

Nasz system Firmao

Firmao poza systemem ERP oraz CRM prowadzi również program magazynowy, w którym to możemy przechowywać wszystkie nasze produkty wraz z uwzględnieniem PKWiU.

Zarządzanie magazynem w przypadku Firmao nie oznacza tylko magazynowania produktów. Z tej pozycji możemy również dodać transakcje przygotowaną do sprzedaży, bądź też stworzyć ofertę handlową gotową do wysłania drogą elektroniczną.

Następną sprawą, która bardzo rzuca się w oczy nowego handlowca jest system transakcyjny. Wystawienie faktury automatycznie wiąże się z wygenerowaniem dokumentów kasowych (w przypadku płatności gotówką), a także dokumentów magazynowych (dzięki którym stan magazynowy jest aktualizowany na bieżąco).

Ofertowanie

Po pierwszym dniu stwierdzam, że nie ma bardziej zoptymalizowanego programu dla zarówno małych jak i dużych firm, a pracując tutaj mogę Państwu zagwarantować, że support jest na najwyższym poziomie 🙂
W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy.

Nie zapomnij o udostępnieniu artykułu!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Related articles

Wypróbuj bezpłatnie Firmao