Livechat + CRM, czyli idealne uzupełnienie telefonicznej obsługi klienta

Opublikowano: 14.02.17CRM
Livechat i system CRM- idealne uzupełnienie telefonicznej obsługi klienta

Każdy manager zajmujący się zarządzaniem działem handlowym wie, jak ważny jest szybki kontakt z klientem zainteresowanym naszymi usługami. Obecnie najczęściej pierwszym zetknięciem klienta z naszą marką jest wejście na stronę internetową. Niestety ponad 90% odwiedzin strony internetowej firmy nie kończy się sprzedażą, ani nawet kontaktem ze strony potencjalnego klienta. Każde wejście klienta na stronę, które nie kończy się sprzedażą, przynosi straty finansowe (koszty pozycjonowania, reklamy AdWords).

Dlatego ważne jest, aby każda firma posiadała sprawne kanały komunikacji ze swoimi klientami. Błyskawiczne i sprawne reagowanie na kontakt ze strony potencjalnego klienta zawsze przynosi wymierny efekt już na początku procesu sprzedaży. W takim działaniu najlepiej sprawdza się połączenie Livechat + system CRM.

Livechat – szybkie rozwiązanie pilnych problemów

Najczęściej stosowanymi kanałami komunikacji wykorzystywanymi przez contact center to oczywiście telefonia oraz wiadomości e-mail. Warto jednak zwrócić uwagę na coraz większą popularność tzw. livechatów, które dzięki swojej prostocie pozwalają szybko i sprawnie komunikować się z klientami odwiedzającymi nasze strony internetowe. Dowiedziono, że obecność livechatu do szybkiego kontaktu zwiększa ilość samodzielnych kontaktów ze strony potencjalnych klientów o ponad 15%. Zauważyliśmy ten trend i jakiś czas temu udostępniliśmy na naszej stronie internetowej nasz własny, w pełni autorski livechat, który od czasu jego wdrożenia cieszy się coraz większą popularnością naszych rozmówców. Jest on unikalny i jedyny w swoim rodzaju dzięki połączeniu go z naszym systemem CRM, który oferujemy klientom. Prostota jego obsługi oraz szybkość działania ułatwia nam pracę i daje klientowi pewną i szybką odpowiedź na zadane pytanie.

Livechat i system CRM

Obserwując profity jakie uzyskaliśmy z połączenia livechatu z systemem CRM postanowiliśmy podzielić się tym narzędziem z Państwem.  Od dziś udostępniamy livechat wszystkim abonentom systemu Firmao CRM posiadającym licencje Professional lub Enterprise. W cenie licencji systemu Firmao uzyskują Państwo narzędzie, które pozwoli nawiązywać jeszcze więcej kontaktów z potencjalnymi leadami oraz pomnożyć zarobki ze sprzedaży swoich usług. Od dziś mogą również Państwo włączyć na swojej stronie internetowej profesjonalnie przygotowany livechat do obsługi swoich klientów. Wystarczy skontaktować się z nami w sprawie włączenia chatu. Chat włączany jest poprzez dodanie do Państwa strony internetowej jednej linijki kodu.

To jednak nie wszystko. Otrzymują Państwo także chat pomiędzy pracownikami swojej firmy, którzy posiadają swoje konta i licencje w systemie Firmao CRM. Teraz mogą Państwo prowadzić konwersacje zarówno ze swoimi klientami, ale również współpracownikami. Wszystko w jednym systemie Firmao. Już nie trzeba będzie przełączać się pomiędzy systemem CRM a komunikatorem dla klientów, komunikatorem pracowniczym, klientem e-mail i centralą telefoniczną. Firmao stało się właśnie unikalnym, profesjonalnym rozwiązaniem contact center dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Klient e-mail, telefonia VoIP, livechat z klientami, komunikator pracowniczy – wszystko to i jeszcze więcej znajdą Państwo w systemie Firmao CRM.

Korzystasz z WordPressa? Pobierz gotową wtyczkę na swoją stronę www.

 

Nie zapomnij o udostępnieniu artykułu!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Related articles

Wypróbuj bezpłatnie Firmao