Kiedy mówimy o oprogramowaniu dedykowanym, mamy na myśli aplikacje specjalnie zaprojektowane dla konkretnego przedsiębiorstwa. Ujmują one przede wszystkim najistotniejsze założenia działalności firmy, ale też możliwości, jakimi ona dysponuje, dzięki czemu wykorzystuje się potencjał narzędzia w maksymalnym stopniu. Często stanowią osobny program dla konkretnego działu lub całej działalności, a niekiedy są dodatkiem wzbogacającym istniejący system o konkretne rozwiązania.
Aby uzyskać idealnie dopasowane oprogramowanie dedykowane, konieczna jest ścisła współpraca z Klientem, dla którego jest ono tworzone. Każdy detal może bowiem zaważyć na tym, jak będzie wyglądał ostateczny produkt, czy to pod postacią niezależnego programu, czy modułu do istniejących systemów. W naszej ofercie znajdziecie przede wszystkim narzędzia funkcjonujące online – są one zainstalowane na serwerach Amazona, gwarantujących najlepszą stabilność.
Biorąc pod uwagę fakt, że obecnie na rynku istnieje wiele firm, które oferują różnego rodzaju oprogramowanie do zarządzania firmą, w tym też CRM, zasadne jest postawienie pytania – czy lepiej jest dobrać aplikację, która została stworzona na potrzeby konkretnego przedsiębiorstwa, czy też praktyczniejszym rozwiązaniem jest wybór gotowych programów, tzw. systemów pudełkowych. Porównajmy sobie oba te narzędzia:
Jak już wiemy, oprogramowanie dedykowane stanowi narzędzie dopasowane do konkretnych wymogów firmy. Jakie jego cechy jednak można jeszcze wyróżnić?
Wieloletnie doświadczenie w branży, a także tysiące użytkowników i kolejne miliony zadań, które wykonaliśmy, czynią z nas wiarygodnych partnerów, którzy zapewnią najwyższej jakości oprogramowanie dedykowane. Jeśli szukacie Państwo idealnego rozwiązania, „szytego na miarę” dla prowadzonego przedsiębiorstwa, to, decydując się na współpracę z nami, macie pewność, że je uzyskacie. Na etapie rozmowy z Klientem zawsze dążymy do tego, aby w pełni poznać jego oczekiwania względem aplikacji – słuchamy, jak i dopytujemy, chcąc stworzyć narzędzie, którego potencjał pomoże skuteczniej zarządzać firmą. Możemy stworzyć moduł do istniejącego systemu, jak i niezależny program, dzięki któremu wszelkie działania związane z funkcjonowaniem firmy, w tym kontakt z Klientem, będzie można na bieżąco monitorować. Problemu nie będzie stanowiło przydzielanie kolejnych zadań pracownikom – wszystko za pomocą intuicyjnego oprogramowania.