Pragniemy poinformować o wdrożeniu następnej, wersji 10.0 pakietu oprogramowania Firmao. W nowej wersji dodaliśmy wiele nowych, sugerowanych przez użytkowników opcji. Prosimy o kolejne sugestie.
Oto najważniejsze zmiany w stosunku do wersji 9.0:- Synchronizacja zadań z kalendarzem Google
- Mozliwość minimalizowania okien dodawania obiektów
- Możliwość dodawania faktury z wielu dokumentow magazynowych
- Notatki handlowe do emaili
- Nowa aplikacja na smartfony z systemem Android
- Nowa aplikacja na smartfony z systemem iOS
- Nowa aplikacja na Sklep-Marketplace Windows8
- Zapisywanie daty zalogowania/wylogowania się użytkowników
- Liczniki obiektów w zakładkach w szczegółach firmy
- Synchronizacja kasowania i statusu przeczytania maili z serwerem IMAP
- Jeszcze lepsza obsługa widoków list - kopiowanie kolumn do wszystkich filtrów, ustawianie kolumn jako domyślnych
- Mozliwość ustawienia domyślnej waluty
- Nowe waluty
- Możliwosc przywracania obiektów np zadan i projektów z poziomu list
- Możliwość edycji konta przypisanego do wiadomości email, dzięki czemu można udostępniać wybrane emaile pracownikom
- Możliwość tworzenia notatek do produktów.
- Możlowść przypisywania zadań do produktów.
- Ściąganie załączników bezpośrednio z poziomu listy.
- Szablony faktur, ofert, zamówień w językach niemieckim i angielskim
- Raport statusu odczytania wysłanych wiadomości email
- Nowa jednostka m^3
- Podpowiadanie wyników wyszukiwania na podstawie tekstu wprowadzanego w wyszukiwarkę
- Jeszcze lepsze zapisywanie ustawień list - ustawienia kolumn zapisywane teraz w bazie danych.
- Zakładka sprzęt w szczegółach firmy.
- Modyfikacje produktów - grupy, podprodukty
- Nowy dokument magazynowy - rozchód wewnętrzny
- Tworzenie umów, zamówień i ofert na podstawie faktur
- Możliwość aktualizacji danych firm i produktów (cenników) zapisanych w Firmao poprzez import zaktualizowanych danych z pliku zewnętrznego
- Możliwość importu umów
- Powiadomienia dźwiękowe o nowych wiadomościach email, przypomnieniach i zmianach w zadaniach