Darmowa wersja Firmao CRM i ERP na własnym serwerze (on premise)

Moduł Firmao CRM (Customer Relationships Management) to internetowy system zarządzania relacjami z klientami firmy. Pozwala zebrać w jednym miejscu dane obecnych i potencjalnych kontrahentów, wyznaczać i monitorować zadania związane z ich obsługą, katalogować informacje dotyczące kontaktów, transakcji i działań marketingowych.

Program Firmao przeznaczony jest dla firm, które chcą zachować przejrzysty obraz relacji z klientem na wszystkich jego etapach,zaczynając od momentu nawiązania relacji, poprzez przygotowanie oferty, sprzedaż, aż po późniejszą opiekę posprzedażową i pomoc.

Darmowa wersja programu CRM wersji On Premise jest instalowana na własnym serwerze firmy. Darmowa licencja Standalone obejmuje 5 stanowisk w pakiecie STANDARD Firmao. 


voip
CRM na własnym serwerze

Zarządzanie bazą klientów, podział kontrahentów na grupy,możliwość zdefiniowania cen indywidualnych klienta, planowanie i generowanie historii kontaktów, ewidencja i archiwizacja treści spotkań, pobieranie danych klienta z GUS to tylko część funkcjonalności z naszej nowej wersji Firmao, pełną listę można znaleźć tutaj - CRM .

Darmowe fakturowanie

Dzięki tej możliwości mogą Państwo w systemie wystawiać faktury VAT, faktury korygujące, faktury VAT Marża, faktury zaliczkowe, faktury PROFORMA, rachunki i paragony. Posiadamy pełną integrację z magazynem produktów. Wyszukiwarka i przegląd wystawionych faktur, baza danych odbiorców i dostawców, możliwość generowania miesięcznych raportów i wykresów to zalety naszego darmowego oprogramowania CRM.


voip
Darmowe projekty

Możliwość dowolnego podziału projektów na zadania i podzadania, automatyczne wyliczanie kosztów, monitorowanie statusów realizacji, możliwość dodawania specyficznych pół do zadań i projektów,opcja grupowania zadań w projekty, śledzenie historii zmian, kompleksowy system raportów z opcją zaawansowanego filtrowania to plusy programu CRM i ERP jakimi dysponuje nasza licencja On Premise. Czytelny kalendarz czasu pracy i zadań pozwala nam na bieżąco kontrolować postęp prac.


voip
Darmowe zarządzanie zadaniami

Monitorowanie statusów realizacji zadań, śledzenie historii zmian, konfigurowalne filtry wyświetlania zadań, pełna integracja z ewidencją czasu pracy, możliwość przypisania wielu pracowników do zadania to doskonała optymalizacja czasu pracy, a co za tym idzie zwiększenie dochodów dla firmy. Darmowa licencja Firmao Standalone to utrzymanie stałej relacji z klientem.

Darmowa ewidencja czasu pracy

Rejestracja czasu pracy pracowników (z angielskiego nazywana timesheety), integracja z elektronicznymi systemami rejestracji czasu pracy (RCP) opartymi na kartach zbliżeniowych, planowanie czasów pracy pracowników etatowych, zatrudnionych na zlecenie i w nienormowanym czasie pracy pozwalają nam zachować czytelny wgląd w działania firmy. Kalendarz z czasami pracy to idealne rozwiązanie, aby widzieć który pracownik i czym aktualnie się zajmuje, nawet w czasie rzeczywistym.

Porozmawiaj z nami
Czat z Firmao.pl CRM