Szczegółowe informacje o firmie - System CRM i oprogramowanie WMS Firmao

Szczegółowe informacje o firmie

W celu wyświetlenia szczegółowych informacji o kliencie kliknij pozycję „Firmy” w menu głównym, a następnie z poziomu widoku listy kliknij nazwę wybranej firmy. 


Po lewej stronie panelu wyświetl się komplet informacji o wybranej firmie, np.:

  • Nazwa firmy;
  • E-maile;
  • Numery telefonu;
  • Osoba odpowiedzialna;
  • NIP;
  • Status;
  • Typ;
  • Branża;
  • Adres siedziby;
  • Grupa cenowa;
  • Rabat.


Zakładki w szczegółach firmy

Po prawej stronie panelu szczegółów firmy znajdziesz wszystkie zakładki z obiektami powiązanymi z daną firmą.

W celu przypięcia zakładki do widoku głównego kliknij ikonę trzech kropek, na końcu paska zakładek. Na liście rozwijanej kliknij ikonę pinezki przy nazwie wybranej zakładki (np. Finanse).


W panelu szczegółów firmy masz dostęp do następujących zakładek:

  • Oś czasu — umożliwia śledzenie i monitorowanie całej historii aktywności użytkowników w obrębie danej firmy; 


  • Notatki — z tego poziomu możesz dodać nową notatkę oraz zobaczyć wszystkie notatki powiązane z daną firmą;


  • Pliki — umożliwiają przechowywanie plików i dokumentów związanych z daną firmą;


  • E-maile — zawiera wysłane oraz odebrane e-maile z adresów podanych w szczegółach firmy oraz osobach kontaktowych firmy;


  • Osoby kontaktowe — powiązane z firmą. Z tego poziomu możesz również dodać nową osobę kontaktową;


  • Zadania — zawiera listę zadań powiązanych z daną firmą. Z tego poziomu możesz również dodać nowe zadanie;


  • Faktury — zawiera faktury dotyczące danej firmy. Z tego poziomu możesz również dodać nową fakturę;



Wskazówka: W zakładkach masz również dostęp do odbiorców „Pozycji faktur” oraz do „Faktur powiązanych” (umożliwiających wgląd do faktur, których odbiorcą jest dana firma).


  • Szanse sprzedaży — powiązane z daną firmą; umożliwiają przewidywanie przychodu ze sprzedaży. Z tego poziomu możesz również dodać nową szansę sprzedaży;


  • Oferty i zamówienia — związane z daną firmą. Z tego poziomu możesz znaleźć wszystkie oferty/zamówienia lub dodać nowe;


  • Uprawnienia — zakładka zawiera informacje o tym, który użytkownik ma dostęp do firmy i w jakim zakresie;


  • Przypomnienia — zapewniają terminowość wszystkich ważnych wydarzeń w firmie, m.in. spotkań lub realizacji transakcji z daną firmą;


  • RODO — zakładka, w której można przechowywać rejestry dotyczące RODO klientów;


  • Historia zmian — w niej masz pełny podgląd zmian dokonanych w tym panelu, możesz również zweryfikować kto i kiedy dokonywał danych zmian w danej firmie;


Wskazówka: W zależności od włączonych modułów możesz mieć dostęp do dodatkowych zakładek w panelu szczegółów.


  • Konwersacje czat — umożliwia wgląd do wszystkich konwersacji Livechat z daną firmą;


  • Finanse — w zakładce możesz podać m.in. takie informacje jak obrót całkowity, obrót w bieżącym roku,  rzeczywisty przychód ze wszystkich zadań czy bilans ze wszystkich zadań.


Dodawanie obiektów powiązanych z firmą

W panelu szczegółów danej firmy, w prawym górnym rogu wyświetlą się dodatkowe funkcje, takie jak:

  • Dodaj notatkę — możesz dodać notatkę o dowolnej treści;
  • Dodaj fakturę — umożliwia dodanie faktury do danej firmy;
  • Dodaj dokument magazynowy do danej firmy– pozwala na dodanie dokumentu magazynowego do danej firmy;
  • Dodaj ofertę/zamówienie — umożliwia dodanie oferty dla konkretnej firmy;
  • Dodaj umowę na podstawie danej firmy — umożliwia dodanie umowy do konkretnej firmy;
  • Wyślij e-mail — możesz przesłać fakturę w wiadomości e-mail do innej osoby.


Wyświetlanie raportu firmy

W panelu szczegółów firm masz możliwość wygenerowania raportu dotyczącego wybranej firmy. W tym celu kliknij ikonę raportu, która znajduje się w lewym górnym rogu.


Wyświetlanie lokalizacji firmy

Z poziomu widoku szczegółów danej firmy możesz także wyświetlić jej lokalizację na mapie Google. Lokalizacja zostanie wskazana na podstawie adresu uzupełnionego w szczegółach firmy.


Wskazówka: Więcej informacji na temat integracji systemu Firmao z Mapami Google znajdziesz w instrukcji „Integracja Firmao CRM z Mapami Google”.


Historia zapytań wykazu podatników danej firmy

W celu uzyskania dostępu do historii zapytań wykazu podatników danej firmy uzupełnij pole „Nr konta”, a następnie kliknij ikonę pliku z zegarem , którą znajdziesz po prawej stronie pola z numerem konta.


Wyświetli się nowe okno z historią sprawdzania wykazu podatników.


O tym piszemy w artykule:

Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview