- /
- /
Szczegółowe informacje o klientach
W celu wyświetlenia szczegółowych informacji o kliencie kliknij pozycję „Klienci” w menu głównym, a następnie z poziomu widoku listy kliknij nazwę wybranego klienta.

Po lewej stronie panelu wyświetl się komplet informacji o wybranym kliencie, np.:
- Nazwa klienta;
- E-maile;
- Numery telefonu;
Osoba odpowiedzialna; - NIP;
- Status;
- Typ;
- Branża;
- Adres siedziby;
- Grupa cenowa;
- Rabat.
Pod szczegółami klienta znajdują się osoby kontaktowe przypisane do wybranego klienta. Z tego poziomu możesz zarządzać obecnymi osobami kontaktowymi lub dodawać nowe.

Zakładki w szczegółach klienta
Po prawej stronie panelu szczegółów klienta znajdziesz wszystkie zakładki z obiektami powiązanymi z danym klientem.
W celu przypięcia zakładki do widoku głównego kliknij ikonę trzech kropek na końcu paska zakładek. Na liście rozwijanej kliknij ikonę pinezki przy nazwie wybranej zakładki (np. Finanse).

W panelu szczegółów klienta masz dostęp do następujących zakładek:
- Oś czasu — umożliwia śledzenie i monitorowanie całej historii aktywności użytkowników w obrębie danego klienta;

- Notatki — z tego poziomu możesz dodać nową notatkę oraz zobaczyć wszystkie notatki powiązane z danym klientem;

- Pliki — umożliwiają przechowywanie plików i dokumentów związanych z danym klientem. W plikach pojawią się także wirtualne foldery z zadań, jeśli do zadań powiązanych z klientem były dodane pliki;

- E-maile — zawiera wysłane oraz odebrane e-maile z adresów podanych w szczegółach klienta oraz osobach kontaktowych klienta;

- Zadania — zawiera listę zadań powiązanych z danym klientem. Z tego poziomu możesz również dodać nowe zadanie;

- Faktury — zawiera faktury dotyczące danego klienta. Z tego poziomu możesz również dodać nową fakturę;

Wskazówka: W zakładkach masz również dostęp do odbiorców „Pozycji faktur” oraz do „Faktur powiązanych” (umożliwiających wgląd do faktur, których odbiorcą jest dany klient).
Szanse sprzedaży — powiązane z danym klientem; umożliwiają przewidywanie przychodu ze sprzedaży. Z tego poziomu możesz również dodać nową szansę sprzedaży;

- Oferty i zamówienia — związane z danym klientem. Z tego poziomu możesz znaleźć wszystkie oferty/zamówienia lub dodać nowe;

- Uprawnienia — zakładka zawiera informacje o tym, który użytkownik ma dostęp do klienta i w jakim zakresie;

- Przypomnienia — zapewniają terminowość wszystkich ważnych wydarzeń w firmie, m.in. spotkań lub realizacji transakcji z danym klientem;

- RODO — zakładka, w której można przechowywać rejestry dotyczące RODO klientów;

- Historia zmian — w niej masz pełny podgląd zmian dokonanych w tym panelu, możesz również zweryfikować kto i kiedy dokonywał danych zmian w danym kliencie;

Wskazówka: W zależności od włączonych modułów możesz mieć dostęp do dodatkowych zakładek w panelu szczegółów.
- Finanse — w zakładce możesz podać m.in. takie informacje jak obrót całkowity, obrót w bieżącym roku, rzeczywisty przychód ze wszystkich zadań czy bilans ze wszystkich zadań.

Dodawanie obiektów powiązanych z klientem
W panelu szczegółów klienta, na górnym pasku wyświetlą się dodatkowe funkcje, takie jak:
- Dodaj fakturę — umożliwia dodanie faktury do danego klienta;
- Wyślij e-mail — otworzy się okno tworzenia nowej wiadomości e-mail z automatycznie podstawionymi adresami e-mail ze szczegółów wybranego klienta;
- Dodaj notatkę — możesz dodać notatkę o dowolnej treści;
- Dodaj zadanie — umożliwia dodanie zadania od razu przypisanego do wybranego klienta;
Dodaj ofertę/zamówienie — umożliwia dodanie oferty dla konkretnego klienta; - Dodaj szansę sprzedaży — pozwala na dodanie szansy sprzedaży przypisanej do wybranego klienta.

Wyświetlanie lokalizacji klienta
Z poziomu widoku szczegółów klienta możesz także wyświetlić lokalizację jego siedziby na mapie Google. Lokalizacja zostanie wskazana na podstawie adresu uzupełnionego w szczegółach klienta.

Wskazówka: Więcej informacji na temat integracji systemu Firmao z Mapami Google znajdziesz w instrukcji „Integracja Firmao CRM z Mapami Google”.