Szczegółowe informacje o klientach - System CRM i oprogramowanie WMS Firmao

Szczegółowe informacje o klientach

W celu wyświetlenia szczegółowych informacji o kliencie kliknij pozycję „Klienci” w menu głównym, a następnie z poziomu widoku listy kliknij nazwę wybranego klienta. 


Po lewej stronie panelu wyświetl się komplet informacji o wybranym kliencie, np.:

  • Nazwa klienta;
  • E-maile;
  • Numery telefonu;
  • Osoba odpowiedzialna;
  • NIP;
  • Status;
  • Typ;
  • Branża;
  • Adres siedziby;
  • Grupa cenowa;
  • Rabat.

Pod szczegółami klienta znajdują się osoby kontaktowe przypisane do wybranego klienta. Z tego poziomu możesz zarządzać obecnymi osobami kontaktowymi lub dodawać nowe.


Zakładki w szczegółach klienta

Po prawej stronie panelu szczegółów klienta znajdziesz wszystkie zakładki z obiektami powiązanymi z danym klientem.

W celu przypięcia zakładki do widoku głównego kliknij ikonę trzech kropek na końcu paska zakładek. Na liście rozwijanej kliknij ikonę pinezki przy nazwie wybranej zakładki (np. Finanse).


W panelu szczegółów klienta masz dostęp do następujących zakładek:

  • Oś czasu — umożliwia śledzenie i monitorowanie całej historii aktywności użytkowników w obrębie danego klienta; 


  • Notatki — z tego poziomu możesz dodać nową notatkę oraz zobaczyć wszystkie notatki powiązane z danym klientem;


  • Pliki — umożliwiają przechowywanie plików i dokumentów związanych z danym klientem. W plikach pojawią się także wirtualne foldery z zadań, jeśli do zadań powiązanych z klientem były dodane pliki;


  • E-maile — zawiera wysłane oraz odebrane e-maile z adresów podanych w szczegółach klienta oraz osobach kontaktowych klienta;


  • Zadania — zawiera listę zadań powiązanych z danym klientem. Z tego poziomu możesz również dodać nowe zadanie;


  • Faktury — zawiera faktury dotyczące danego klienta. Z tego poziomu możesz również dodać nową fakturę;



Wskazówka: W zakładkach masz również dostęp do odbiorców „Pozycji faktur” oraz do „Faktur powiązanych” (umożliwiających wgląd do faktur, których odbiorcą jest dany klient).


  • Szanse sprzedaży — powiązane z danym klientem; umożliwiają przewidywanie przychodu ze sprzedaży. Z tego poziomu możesz również dodać nową szansę sprzedaży;


  • Oferty i zamówienia — związane z danym klientem. Z tego poziomu możesz znaleźć wszystkie oferty/zamówienia lub dodać nowe;


  • Uprawnienia — zakładka zawiera informacje o tym, który użytkownik ma dostęp do klienta i w jakim zakresie;


  • Przypomnienia — zapewniają terminowość wszystkich ważnych wydarzeń w firmie, m.in. spotkań lub realizacji transakcji z danym klientem;


  • RODO — zakładka, w której można przechowywać rejestry dotyczące RODO klientów;


  • Historia zmian — w niej masz pełny podgląd zmian dokonanych w tym panelu, możesz również zweryfikować kto i kiedy dokonywał danych zmian w danym kliencie;


Wskazówka: W zależności od włączonych modułów możesz mieć dostęp do dodatkowych zakładek w panelu szczegółów.


  • Konwersacje czat — umożliwia wgląd do wszystkich konwersacji Livechat z danym klientem;


  • Finanse — w zakładce możesz podać m.in. takie informacje jak obrót całkowity, obrót w bieżącym roku,  rzeczywisty przychód ze wszystkich zadań czy bilans ze wszystkich zadań.


Dodawanie obiektów powiązanych z klientem

W panelu szczegółów klienta, na górnym pasku wyświetlą się dodatkowe funkcje, takie jak:

  • Dodaj fakturę — umożliwia dodanie faktury do danego klienta;
  • Wyślij e-mail — otworzy się okno tworzenia nowej wiadomości e-mail z automatycznie podstawionymi adresami e-mail ze szczegółów wybranego klienta;
  • Dodaj notatkę — możesz dodać notatkę o dowolnej treści;
  • Dodaj zadanie umożliwia dodanie zadania od razu przypisanego do wybranego klienta;
  • Dodaj ofertę/zamówienie — umożliwia dodanie oferty dla konkretnego klienta;
  • Dodaj szansę sprzedaży pozwala na dodanie szansy sprzedaży przypisanej do wybranego klienta.


Wyświetlanie lokalizacji klienta

Z poziomu widoku szczegółów klienta możesz także wyświetlić lokalizację jego siedziby na mapie Google. Lokalizacja zostanie wskazana na podstawie adresu uzupełnionego w szczegółach klienta.


Wskazówka: Więcej informacji na temat integracji systemu Firmao z Mapami Google znajdziesz w instrukcji „Integracja Firmao CRM z Mapami Google”.


O tym piszemy w artykule:

Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview