CRM dla biura rachunkowego

Opublikowano: 08.06.20CRM
CRM dla biura rachunkowego

Nowoczesne oprogramowanie informatyczne jest przydatne w różnych sferach życia. W końcu każdego dnia używasz wielu aplikacji usprawniających kontakt z innymi osobami, czy wykonywanie obowiązków. Obecnie przedstawiciele większości branż także inwestują w innowacyjne systemy, które ułatwiają zarządzanie biznesem. Ciekawym narzędziem jest CRM, elastyczne oprogramowanie, które możesz wykorzystać, prowadząc rachunkowość dla przedsiębiorców. Zapoznaj się z naszym artykułem i przekonaj się, co możesz zyskać, wybierając ten system!

System CRM dla rachunkowości

Prowadzenie nowoczesnego biura rachunkowego to bardzo wymagające zadanie. Pod Twoją opiekę trafia rozbudowana dokumentacja klientów, związana z ich działalnością. Musisz również pamiętać o wywiązywaniu się z terminów, jednocześnie nieustannie dbając o pozytywny kontakt z każdym z kontrahentów. Z pewnością taki natłok obowiązków wymaga od Ciebie poświęcenia dużej ilości czasu, nawet gdy dzielisz się swoimi zadaniami z pracownikami. Sytuacji nie ułatwia fakt, że najmniejszy błąd w pracy może skutkować przykrymi sankcjami prawnymi.

Decydując się na skorzystanie z oprogramowania CRM, masz szansę w znacznym stopniu usprawnić funkcjonowanie swojego biura. Dzięki temu otrzymasz narzędzia umożliwiające bezpieczną archiwizację wrażliwej dokumentacji. System pozwoli Ci także lepiej zarządzać wszystkimi obowiązkami związanymi z prowadzoną działalnością. Z jego pomocą stworzysz rozbudowaną bazę klientów, w której będą zawarte informacje na ich temat. Oprogramowanie umożliwia też monitorowanie wszelkich zadań realizowanych przez Twoje biuro rachunkowe.

Zalety CRM dla biur rachunkowych

System, z którego korzystają wszyscy pracownicy firmy, powinien być dla nich łatwo dostępny. Dlatego oprogramowanie CRM nie wymaga instalacji żadnej aplikacji na komputerze, czy urządzeniu mobilnym – używasz go za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Dzięki temu może być obsługiwany nawet przez smartfona, pod warunkiem, że telefon ma dostęp do internetu. Możesz samodzielnie określić uprawnienia, dla każdej osoby mogącej korzystać z systemu. Nie musisz martwić się, że do wrażliwej dokumentacji klienta dostęp zyska ktoś postronny. Jednocześnie zawsze możesz sprawdzić archiwa, korzystając z telefonu, szybko znajdując potrzebny dokument czy fakturę.
Oprogramowanie pozwala również przeprowadzić ewidencję prac biura rachunkowego. System CRM rejestruje czas, jaki trzeba było poświęcić na realizowanie konkretnych zadań. To doskonałe rozwiązanie służące poprawie efektywności. Zyskasz także możliwość pobierania wyciągów z banku i rozliczania przelewów. Narzędzie przyda się też do szybszego wystawiania faktur na podstawie umów z kontrahentami. Twoi klienci także będą mieć dostęp do systemu, oczywiście wyłącznie w obrębie baz danych dotyczących ich przedsiębiorstwa. Taka opcja usprawni komunikację z kontrahentami oraz wymianę dokumentacji między nimi a biurem.

Inwestując w oprogramowanie, możesz zdobyć nowych klientów dla swojego biura rachunkowego. Aby zainteresować kontrahentów usługami księgowymi, nie wystarczą zwykłe działania reklamowe. W końcu nie zajmujesz się typową sprzedażą produktu. Musisz zdobyć zaufanie potencjalnych zleceniodawców. Tutaj doskonale sprawdza się marketing relacji, który możesz wdrożyć razem z systemem CRM. Jest to zagadnienie, oparte na nawiązaniu oraz utrzymywaniu dobrych stosunków z klientem z pomocą narzędzi oferowanych przez prezentowane oprogramowanie.

Podsumowanie

Nowoczesne biuro rachunkowe musi korzystać z rozwiązań IT, w przeciwnym wypadku będzie mało efektywne. Dzięki CRM prowadzenie księgowości dla dziesiątek podmiotów jednocześnie będzie przebiegać sprawnie i bez problemu. Oprogramowanie oferuje Ci wiele interesujących funkcji, które możesz dobrać wedle potrzeb. Musisz tylko zgłosić się do Firmao, a my zajmiemy się resztą! Stworzymy dla Ciebie wygodny system zarządzania, ułatwiający zachowanie dobrych relacji z klientami. To najlepszy sposób na długą i owocną współpracę z Twoimi kontrahentami!

Author Avatar Łukasz Magierowicz

Key Account Manager. Wspiera klientów w procesie wdrożenia i konfiguracji systemu Firmao. Posiada rozległą wiedzę na temat systemów CRM. Współpracuje z klientami, aby zrozumieć ich potrzeby i pomóc w dostosowaniu system do ich specyficznych wymagań.

Nie zapomnij o udostępnieniu artykułu!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Related articles

Wypróbuj bezpłatnie Firmao