7 korzyści z oprogramowania CRM

Opublikowano: 26.03.18CRM

Zastanawiasz się czy warto wprowadzić system CRM? W Twojej głowie pojawia się mnóstwo wątpliwości. Czy naprawdę korzyści z systemu są warte wysiłku, jakiego wymaga jego wprowadzenie?

Czy narzędzia z których teraz korzystasz naprawdę nie wystarczą? Jeśli masz mętlik w głowie i nadal się zastanawiasz jaką decyzję podjąć to trafiłeś w dobre miejsce. Przeczytaj poniższy artykuł o siedmiu najważniejszych korzyściach jakie niesie za sobą użytkowanie systemu Firmao CRM

1. Wzrost zysków

Dzięki dostępowi do wielu informacji w systemie CRM możesz zaplanować długoterminowy plan sprzedaży i rozwoju swojej firmy. Dane dotyczące sprzedaży i prognozowanej sprzedaży będziesz miał łatwo dostępne w systemie. Stany magazynowe będą Ci się automatycznie aktualizowały, dzięki czemu nie zgubisz się w obecnym stanie posiadania. Rejestracja tych danych pozwoli Ci na analizy i podejmowanie właściwych dla rozwoju firmy decyzji. Ponadto będziesz także mógł wprowadzać automatycznie rabaty i zniżki dla swoich kontrahentów.

2. Nawiązywanie nowych kontaktów handlowych i poprawa obecnych

Każdą osobę, z którą nawiążesz kontakt handlowy możesz wprowadzić do systemu. Dzięki temu nawet jeżeli dana osoba jeszcze nie jest Twoim klientem, to będziesz miał cały czas dostęp do jej danych lub stworzonych notatek. Kto wie, może klient który odrzucił ostatnio Twoją ofertę, za pół roku zmieni zdanie? Dlatego warto o nim pamiętać i przechowywać jego dane w systemie w celu późniejszej próby nawiązania kontaktu. Takie działanie na pewno przyniesie Twojej firmie dodatkowe korzyści.

3. Elastyczny system CRM

Masz małą firmę i zastanawiasz się czy wybrany system CRM będzie wystarczający, gdy Twoja firma się rozwinie? Gwarantujemy, że tak. Nawet jeżeli obecnie potrzebujesz tylko niewielu funkcjonalności to z czasem bez problemu możesz rozszerzyć swoją licencję. Dzięki temu system CRM zawsze będzie rozwijał się razem z Twoją firmą.

4. Poprawa obsługi klienta

W Firmao CRM wszystkie dane klientów są scentralizowane i dostępne w różnych modułach. Dzięki temu komunikacja z klientami będzie efektywniejsza, bo wszystkie potrzebne informacje będziesz miał w jednym miejscu. Kiedy Twoi klienci będą potrzebowali pomocy będziesz miał dostęp od razu do wszystkich informacji, więc Twoja obsługa będzie zawsze na najwyższym poziomie.

5. Zwiększenie sprzedaży krzyżowej i rozszerzonej dla obecnych klientów

Jako przedsiębiorca pewnie dobrze wiesz, że dla finansów Twojej firmy ważne jest nie tylko ciągłe zdobywanie nowych klientów, ale także lojalność obecnych. Dzięki możliwości rejestracji dodatkowych informacji o kontrahentach Twoje działania marketingowe będą skuteczniejsze. Dzięki znajomości preferencji klienta, będziesz mógł wkrótce go zaskoczyć i wysłać mu ofertę z podobnymi produktami.

6. Dostępność informacji ułatwiających podejmowanie kluczowych decyzji

Dzięki dostępowi do wielu informacji możesz podejmować lepsze decyzje. Każdy przedsiębiorca wie, że wiedza to potęga. Im więcej masz zgromadzonych informacji dotyczących Twojej firmy i kontrahentów tym łatwiej możesz podejmować decyzje w sprawach jej dotyczących.

7. Lepszy marketing docelowy dzięki Firmao

W Firmao CRM masz dostęp do wielu informacji, które pomogą Ci spersonalizować Twoją ofertę do klientów. Dodatkowo dzięki filtrom możesz wyszukiwać konkretnych klientów, do których będziesz kierował daną kampanię marketingową. Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, za pomocą mailingu możesz wysyłać specjalnie przygotowane oferty do danej grupy klientów. Takie działanie spowoduje dodatkowe korzyści, bo zaoszczędzisz pieniądze prowadząc efektywną kampanię marketingową.

Powyższe korzyści brzmią zachęcająco? Wypróbuj darmową 14-dniową wersję demo systemu Firmao już dzisiaj! 
Nie zapomnij o udostępnieniu artykułu!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Related articles

Wypróbuj bezpłatnie Firmao