Widok Kanban - System CRM i oprogramowanie WMS Firmao

Widok Kanban

Widok Kanban w systemie Firmao CRM to metoda graficznego pogrupowania szans sprzedaży, firm, zadań oraz ofert. Pozwala na zoptymalizowanie i łatwiejsze zarządzanie przepływem pracy.

W każdym z powyższych modułów widoki Kanban wyglądają podobnie, natomiast różnią się ich domyślne statusy i kategorie.

Wskazówka: Niezależnie od modułu mamy możliwość filtrowania danych. Filtry widoczne są po lewej stronie widoku Kanban.

Ważne! W widoku Kanban mamy również możliwość dowolnie przemieszczać obiekty między statusami/kategoriami, metodą przeciągnij i upuść (drag&drop).


Widok Kanban dla Firm

W celu wyświetlenia firm w widoku Kanban klikamy moduł „Firmy” w menu głównym. Następnie klikamy ikonę czterech pionowych kresek, która znajduje się w lewym górnym rogu modułu.


Na ekranie wyświetlony zostanie widok Kanban z podziałem na statusy firm.


Domyślnie w systemie Firmao mamy dostępne następujące statusy firm:

  • potencjalny;
  • komunikujemy się;
  • wysłaliśmy ofertę;
  • przesłał zamówienie;
  • dokonaliśmy transakcji;
  • stały klient;
  • zrezygnował;
  • nie kupi.

Wskazówka: Istnieje możliwość zdefiniowania własnych statusów. Więcej informacji na ten temat przeczytamy w instrukcji „Słowniki i statusy”.


Dodatkowo pod nazwą statusu wyświetlane jest podsumowanie wartości brutto wszystkich sprzedaży dla danego statusu.


Widok Kanban dla Szans sprzedaży

W celu wyświetlenia szans sprzedaży w widoku Kanban klikamy moduł „Szanse sprzedaży” w menu głównym. Następnie klikamy ikonę czterech pionowych kresek, która znajduje się w lewym górnym rogu modułu.


Na ekranie wyświetlony zostanie widok Kanban z podziałem na etapy szans sprzedaży.


Domyślnie w systemie Firmao mamy dostępne następujące etapy szansy sprzedaży:

  • nawiązano kontakt z klientem;
  • lead zakwalifikowany;
  • umówione spotkanie z klientem;
  • wysłano ofertę do klienta;
  • zaakceptowano ofertę;
  • finalizacja.

Wskazówka: Istnieje możliwość zdefiniowania własnych etapów. Więcej informacji na ten temat przeczytamy w instrukcji „Słowniki i statusy”.

W widoku Kanban dla szans sprzedaży każdą z szans można oznaczyć jako: 

  • wygrana;
  • przegrana.

Po wyborze właściwego oznaczenia, w systemie pojawi się nowe okno, w którym wskazujemy:

  • powód wygranej;
  • powód rezygnacji.

Wskazówka: Istnieje możliwość zdefiniowania własnych powodów wygranej lub rezygnacji. Więcej informacji na ten temat przeczytamy w instrukcji „Słowniki i statusy”.


Pod nazwą etapu szansy sprzedaży wyświetlane jest podsumowanie planowanej wartości brutto dla danego etapu.


Z widoku Kanban dla szans sprzedaży możemy również:


Widok Kanban dla Zadań 

W celu wyświetlenia szans sprzedaży w widoku Kanban klikamy moduł „Zadania” w menu głównym. Następnie klikamy ikonę czterech pionowych kresek, która znajduje się w lewym górnym rogu modułu.


Na ekranie wyświetlony zostanie widok Kanban zadań z podziałem na ich statusy realizacji.


Domyślnie w systemie Firmao mamy dostępne następujące statusy zadań:

  • otwarte;
  • aktualnie wykonywane;
  • spauzowane;
  • zamknięte.

Wskazówka: Istnieje możliwość zdefiniowania własnych etapów. Więcej informacji na ten temat przeczytamy w instrukcji „Słowniki i statusy”.


Ponadto widok Kanban w module „Zadania” pozwala nam na pogrupowanie zadań przypisanych do danej firmy. W celu wyświetlenia tego widoku ponownie klikamy w ikonę czterech pionowych kresek w lewym górnym rogu modułu.


Na ekranie wyświetlony zostanie nowy widok Kanban zadań z podziałem na firmy przypisane do zadań.


O tym piszemy w artykule:

Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview