Integracja CRM z VOIP/SIP - System CRM i oprogramowanie WMS Firmao

Integracja CRM z VOIP/SIP

W naszym systemie można włączyć integracje z telefonią VOIP/SIP, która umożliwia inicjowanie połączeń z poziomu Firmao, podłączanie bilingów rozmów do systemu oraz prezentację danych kontrahenta wykonującego połączenie przychodzące do firmy.

Po kliknięciu awatara w prawym górnym rogu, wybierz zakładkę Ustawienia firmy. W lewym panelu nawigacyjnym kliknij Integracje, a następnie zaznacz pole „Włącz integrację z telefonią VOIP/SIP”. Na górnym menu zakładek pojawi się nowa opcja – „Zintegrowany telefon VOIP”, w której należy przeprowadzić konfigurację swojego konta VOIP/SIP. Należy wybrać dostawcę VOIP/SIP spośród dostępnych: IFON-Biznes lub SuperVoip i skonfigurować zintegrowany telefon VOIP/SIP według instrukcji widocznej po wyborze dostawcy.

Następnie w widoku szczegółów użytkownika należy przypisać do każdego użytkownika w Firmao numer wewnętrzny aparatu telefonicznego znajdującego się na jego biurku.


Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview