Na rynku usług kurierskich mamy możliwość wybierania spośród wielu różnych ofert firm. Zapewne chcesz, aby Twoje przesyłki dotarły jak najszybciej i bez problemów do punktu docelowego. Jak łatwo i szybko wybrać firmę, która będzie dla nas najkorzystniejsza?
Dzięki integracji systemu Firmao z platformami usług kurierskich takimi jak Furgonetka.pl i Globkurier.pl jest to naprawdę proste.
Prowadzisz sklep internetowy? Codziennie poświęcasz dużo czasu na szukanie najtańszych opcji przesyłek? Zobacz jak możesz zaoszczędzić czas wysyłając przesyłki przy pomocy oprogramowania ERP Firmao. Po integracji z jedną z wcześniej wymienionych platform w lewym menu pojawi się dodatkowa sekcja Przesyłki. W tym miejscu będziesz mógł nie tylko dodawać nowe przesyłki, ale także będziesz miał podgląd do listy już zrealizowanych wysyłek. Przesyłki możesz także dodawać bezpośrednio z widoku transakcji, dzięki czemu od razu będziesz wiedział czego dokładnie dotyczyła przesyłka.
Dlaczego wysyłanie przesyłek z systemem Firmao jest takie proste?
Wybór kuriera
W pierwszej zakładce wybierasz najlepszego dla Ciebie kuriera. Po wpisaniu danych dotyczących przesyłki (waga, ilość, wymiary, zawartość przesyłki) system przelicza i wyszukuje oferty kurierów. W postaci listy rozwijanej wyświetlą Ci się dostępne oferty firm kurierskich. Którą wybierzesz zależy tylko od Ciebie. Czy najważniejsza dla Ciebie będzie cena, czas, a może zaufanie do danej firmy? W tej zakładce możesz również dopisać transakcję, jakiej dotyczy tworzona przesyłka. Po jej dopisaniu, dostęp do informacji dotyczących przesyłki będziesz miał również z widoku danej transakcji.
Dane nadawcy
Kolejne wymagane dane w przesyłce kurierskiej dotyczą nadawcy. Gdybyś nie korzystał z systemu Firmao za każdym razem, gdy robisz nową przesyłkę musiałbyś wypełniać te pola zawsze od nowa. Jednak w systemie Firmao jest to znacznie prostsze. Po prostu nie musisz nic wypełniać – system sam zrobi to za Ciebie poprzez automatyczne uzupełnienie danymi, które masz wprowadzone w systemie.
Dane odbiorcy
Dodając przesyłkę z poziomu systemu masz możliwość automatycznego uzupełniania danych kontrahenta. Wybierasz tylko swojego klienta, a jego dane są automatycznie zaciągane przez system. Nie musisz ręcznie wpisywać adresu, telefonu, e-maila tylko system robi to za Ciebie. Dzięki temu minimalizujesz ryzyko popełnienia błędów i literówek, a więc zwiększasz prawdopodobieństwo, że Twoja przesyłka dotrze do celu bez problemów.
Pozostałe
W ostatniej zakładce masz możliwość zaproponowania daty i godziny nadania, jednak ta opcja nie jest dostępna u wszystkich firm kurierskich. Tutaj także znajduje się miejsce, abyś wpisał szacowaną wartość jaką ma zawartość paczki.
Po utworzeniu nowej przesyłki zostanie ona przypisana do listy wszystkich już utworzonych pozycji. Dzięki temu wszystkie wysłane pozycje będą znajdowały się w jednym miejscu. Oprogramowanie ERP umożliwia z widoku listy przesyłek tworzenie raportów.
I to koniec tworzenia nowej przesyłki. Czy z systemem Firmao CRM nie jest to naprawdę proste i szybkie?
Zobacz także: Jak przeprowadzić integrację z usługami kurierskimi?