Prowadzisz kancelarię prawniczą? Jeżeli tak, to pewnie zastanawiałeś się nieraz jak sprawnie zarządzać swoimi kontaktami z klientami, aby nie zgubić żadnych potrzebnych informacji.
Z pomocą przyjdzie Ci system Firmao, który uporządkuje i przechowa w jednym miejscu wszystkie potrzebne dane. System CRM w kancelarii sprawi, że w Twoich informacjach zapanuje porządek, a Ty będziesz mógł skupić się na właściwej pracy.
Najważniejsze funkcjonalności systemu CRM w kancelarii
Zarządzanie relacjami z klientem
Zastanówmy się na początek czego najbardziej potrzebujesz w systemie CRM. Każdego dnia współpracujesz nie tylko ze stałymi klientami, ale także nawiązujesz kontakty z nowymi osobami. W takim przypadku Twój system CRM w kancelarii powinien umożliwiać Ci nie tylko dobry dostęp do już wprowadzonych danych klientów, ale także szybki i prosty sposób na wprowadzenie nowych.
Notatki i maile w CRM online
Ale czy tylko wprowadzanie danych zoptymalizuje Twoją pracę? Pewnie tak, ale od systemu chyba oczekujesz czegoś więcej. Oprócz przechowywania najważniejszych danych bardzo pomocne są także notatki jakie możesz dopisywać w czasie trwania współpracy. W Firmao CRM do każdego klienta możesz dodawać nie tylko opis (np. informacje dotyczące prowadzonej sprawy), ale także w późniejszym czasie masz możliwość dopisywania komentarzy. Dodatkowo system Firmao umożliwia przypinanie korespondencji mailowej do danego klienta. Dzięki temu wszystkie informacje będziesz miał w jednym miejscu, co zaoszczędzi Twój czas. Już nie będziesz musiał szukać wielu informacji w różnych miejscach.
Kalendarz online – planowanie czasu i codziennych zadań
Co jeszcze jest Ci potrzebne, aby system CRM w kancelarii spełniał swoje funkcje? Kalendarz online – niezbędne narzędzie każdego prawnika lub pracownika kancelarii. Bez niego trudno nie pogubić się w codziennym natłoku spotkań, telefonów do wykonania czy spraw do załatwienia. Dobry system CRM w kancelarii powinien ułatwiać Ci planowanie codziennych zajęć. W kalendarzu online w Firmao masz możliwość dodawania zadań z wieloma potrzebnymi informacjami. W zadaniu możesz łatwo dodać klienta, z którym będziesz miał zaplanowane spotkanie. W późniejszym czasie będziesz mógł w szczegółach kontrahenta zobaczyć wszystkie aktywności, jakie podjąłeś w jego sprawie. W tworzeniu zadania istnieje opcja ustawienia automatycznego przypomnienia – już nigdy nie zapomnisz o spotkaniu!
Dodatkowo kiedy w zadaniach uwzględniasz prace biurowe do wykonania np. zaplanowany kontakt telefoniczny czy mailowy możesz je hierarchizować. Dzięki możliwości ustawiania priorytetów masz pewność, że najważniejsze aktywności wykonasz na samym początku. Czujesz, że masz za dużo zadań jak na jeden dzień? Może warto te mało znaczące (o najniższym priorytecie) zlecić swoim współpracownikom? System Firmao CRM oferuje Ci taką możliwość. Obecnie korzystasz z Google Calendar i zastanawiasz czy warto zmieniać przyzwyczajenia? Nic się nie martw. System Firmao oferuje integrację z tym narzędziem.
Dopasuj system CRM do potrzeb swojej kancelarii
Wiele osób obawia się wprowadzenia systemu CRM w kancelarii, ponieważ ich zdaniem jest to zbyt skomplikowany system. Dzięki modułowej konstrukcji Firmao te obawy są bezpodstawne. Wszystkie narzędzia jakie oferuje system, które uznasz za niepotrzebne możesz wyłączyć. Dzięki temu uzyskasz czytelny interfejs i szybki dostęp do interesujących Cię sekcji.
Widzisz jak system CRM może ułatwić pracę Twojej kancelarii? Więc nie zastanawiaj się dłużej i wypróbuj darmowe 14-dniowe konto w Firmao.
Niedługo po założeniu konta zadzwoni do Ciebie nasz konsultant, który dopasuje system do Twoich potrzeb. Dzięki temu Twój system CRM będzie „uszyty na miarę” Twoich potrzeb już od pierwszego dnia użytkowania.