- /
- /
Dodanie logo firmy
W systemie Firmao posiadamy możliwość dodania logo swojej firmy, które wyświetlane będzie w interfejsie systemu w lewym górnym rogu oraz na dokumentach wystawionych w systemie.
Ważne! Instrukcja przeznaczona jest dla administratorów całego systemu.
Aby dodać logo firmy do swojego konta, musimy przejść do panelu Ustawień firmy. Zakładkę tą znajdziemy w prawym górnym rogu ekranu po kliknięciu w awatar.

W ustawieniach firmy należy przejść do zakładki „Pozostałe„. W celu dodania loga firmy klikamy przycisk „Dodaj logo firmy”.

Następnie wyświetli nam się okno z wytycznymi odnośnie logo oraz przy pomocy przycisku będziemy mogli wybrać plik graficzny, który chcemy zamieścić w systemie, jako logo naszej firmy.

Wskazówka: Jeśli posiadamy w systemie wgrane logo możemy je wykasować po kliknięciu w Dodaj logo firmy i wybraniu przycisku Usuń logo firmy.

Po dodaniu logo do systemu musimy nacisnąć przycisk znajdujący się w prawym dolnym rogu ekranu.
Przeniesieni zostaniemy do widoku głównego systemu Firmao, a w lewym górnym rogu ekranu widoczne będzie wgrane przez nas logo.

Logo wyświetli się również na wygenerowanych przez nas fakturach, ofertach i zamówieniach oraz dokumentach magazynowych. Po wejściu w podgląd wybranego dokumentu logo będzie widoczne w lewym górnym rogu.
