System CRM dla sklepu internetowego – szybko i efektywnie

System CRM dla sklepu internetowegoCzy przedsiębiorcom prowadzącym sklep internetowy jest potrzebny system Firmao CRM? Czy Firmao to odpowiedni system CRM dla sklepu internetowego? Czy dzięki systemowi Firmao można zoptymalizować transakcje od momentu złożenia zamówienia do wysyłki produktu? Czy integracja sklepu internetowego z systemem Firmao pozwoli na sprawniejszą i szybszą realizację zamówień z systemu? Odpowiedzią na te pytania jest zdecydowane tak. Z tego wpisu dowiesz się o tym, jak używanie systemu Firmao przy prowadzeniu sklepu internetowego może poprawić wydajność Twoich działań i zaoszczędzić Twój czas.

Sklep internetowy – integracja z systemem CRM

Wiele firm, które prowadzą swoją działalność decyduje się na sprzedaż swoich produktów przez internet. W “globalnej wiosce” jaką stał się obecny świat, trudno osiągnąć sukces oferując swoje produkty tylko w stacjonarnym sklepie na lokalnym rynku. Współcześnie sklep internetowy staje się elementem niezbędnym do szybkiego osiągnięcia sukcesu w sprzedaży produktów.

System Firmao dzięki integracji z różnymi sklepami internetowymi umożliwia  optymalizację procesów sprzedażowych na wielu płaszczyznach.

Co umożliwia system Firmao po integracji ze sklepem internetowym?

System Firmao pozwala na optymalizację kontaktów z klientami na różnych płaszczyznach. Oto wybrane udogodnienia dostępne dla Ciebie dzięki tej integracji:

  • automatyczna wysyłka maili
  • tworzenie kierowanych kampanii marketingowych,
  • wysyłanie newsletterów
  • zaciąganie do systemu zamówień, transakcji i produktów
  • automatyczne zaciąganie kontrahentów z bazy skonfigurowanego konta

Sklep internetowy i Firmao – zgrana para

Jak integracja Firmao i sklepu internetowego może wyglądać w praktyce? Załóżmy, że naszym przykładowym przedsiębiorcą będzie Pan Kowalski prowadzący sklep internetowych KO-BUCIK. Sklep oferuje różnorodne obuwie męskie, damskie i dziecięce. Pan Kowalski połączył swój sklep KO-BUCIK z systemem Firmao. Jak zmieniła się teraz jego codzienna obsługa sklepu? Jakie wybrane procesy sprzedażowe zostały uproszczone?

Gdy klient zakłada konto w sklepie KO-BUCIK, żeby dokonać zakupów, jego dane są automatycznie zaciągane przez system. Dzięki temu, gdy jest prowadzony mailing z klientem (np. uzgadniający szczegóły zamówienia) to wszystkie maile są automatycznie przypisywane do kontrahenta w Firmao. Działanie to gwarantuje ciągłość korespondencji i minimalizuje nieporozumienia, co zwiększa satysfakcję naszego klienta. Integracja pozwala także zwiększyć sprzedaż produktów – Pan Kowalski postanowił zrobić wyprzedaż jesiennych kobiecych butów. W tym celu wysłał maile reklamujące promocję dla wszystkich kobiet, które kiedykolwiek zrobiły zakupy w jego sklepie – w Firmao wyfiltrowanie wszystkich potencjalnych klientek zajęło tylko kilka sekund. Przy zakupie produktu może on być także ściągany ze stanów magazynów znajdujących się w Firmao, co pozwala na efektywne zarządzanie swoim magazynem i dostawami produktów.

Firmao to idealny system CRM dla sklepu internetowego – pomoże Ci efektywniej i szybciej prowadzić Twój biznes.

Jak przetestować Firmao – system ułatwiający prowadzenie sklepu internetowego?

Załóż 14-dniowe darmowe konto próbne, które pozwoli Ci na wypróbowanie wszystkich funkcjonalności, jakie oferuje system Firmao. W celu konfiguracji ze sklepem internetowym skontaktuj się z nami pod nr telefonu +48 22 300 1111 , napisz do nas maila na adres kontakt@firmao.pl lub napisz do nas na Livechacie znajdującym się w prawym dolnym rogu na naszej stronie internetowej.

Lista artykułów