5 sposobów na rozpoczęcie pracy z systemem CRM

Opublikowano: 15.12.20CRM
Poznaj 5 sposobów na rozpoczęcie pracy z systemem Firmao

Każda zmiana systemu w firmie niesie za sobą przeorganizowanie i optymalizację procesów. Praca ma stać się szybsza i łatwiejsza. Dzięki systemowi do zarządzania firmom będziesz mieć kontrolę nad pracownikami, procesami oraz finansami swojej firmy. Chcemy pokazać Ci, że rozpoczęcie pracy z systemem Firmao to nic trudnego i każdy może efektywnie posługiwać się w tym narzędziem.

Dodaj do systemu współpracowników

Firma bez ludzi nic nie znaczy. To nie tylko osoby wykonujące powierzone czynności, ale także dzięki nim budujesz wizerunek firmy oraz opinię o marce. Zadbaj, aby zapoznali się z systemem w trakcie okresu testowego i uczestniczyli w prezentacji online. Zaproś współużytkowników do systemu, aby mogli efektywnej pracować poprzez zlecanie im zadań oraz dostęp do rzetelnej bazy wiedzy. Zobacz, jakie to proste: 

Dodaj logo firmowe oraz skonfiguruj swoje ustawienia

Aspekty wizualne są niezmiernie ważne w przypadku codziennej pracy dla nas samych oraz naszych kontrahentów. Pamiętaj, aby dodać logo firmowe do systemu. Dzięki temu pracownicy będą mieć poczucie przynależności do zespołu, a Twoi klienci otrzymają dokumenty z Twoim logo. Zmień także ustawienia tła oraz menu. Niby drobnostka, ale warto nie męczyć wzroku i mieć przejrzysty wygląd systemu. Obejrzyj film, aby wiedzieć jak to zrobić: 

Dodaj skrzynkę e-mail

Kontakt z klientami oraz partnerami jest niezbędny do prowadzenia biznesu. Dzięki podpięciu swojej skrzynki mailowej nie będziesz musiał więcej korzystać z innym programów. Zacznij korzystać z kompleksowego narzędzia, które zsynchronizowane jest z Twoją skrzynką i umożliwi Ci szybki kontakt z klientem. W systemie znajdziesz całą ewidencję korespondencji z klientami. Praca z systemem pozwoli Ci na szybką reakcję na wiadomość. Już teraz zapoznaj się z tutorialem: 

Dodaj stopkę mailową i stwórz szablony mailowe

Być może uznasz, że rozpoczęcie pracy z systemem jest pracochłonne i czasochłonne, jednak wiele funkcji, które ustawione raz pozwolą na ułatwienie codziennych obowiązków. Dodaj stopkę do swojej skrzynki mailowej, aby spersonalizować wiadomości. Poza danymi personalnymi, możesz dodać logo firmy lub dane kontaktowe. Stwórz także szablony typowych wiadomości, aby nie musieć każdorazowo pisać identycznej treści. Nie dość, że zaoszczędzisz czas to jeszcze unikniesz błędów. Poznaj sposób na edycję:

Zaimportuj dotychczasowe dane

W obecnym świecie trudno prowadzić firmę wykorzystując jedynie „kartkę i długopis”. Rozpoczynając pracę na nowym systemie powinieneś mieć stały dostęp do dotychczasowych danych i dokumentów. W tym celu zaimportuj potrzebne dane do systemu, aby móc z nich korzystać i mieć wiarygodną, uzupełnioną bazę danych swojej firmy. Zobacz, jak przygotować plik oraz zaimportować go do systemu:

Nie bój się zmian i ułatwij sobie pracę z wielofunkcyjnym systemem. Pomożemy Ci poznać i dostosować system do Twoich potrzeb. Już teraz załóż konto.

Nie zapomnij o udostępnieniu artykułu!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Related articles

Wypróbuj bezpłatnie Firmao