Jak system CRM zautomatyzował procesy sprzedażowe w firmie MontiRol

Opublikowano: 12.08.22Biznes
Jak system Firmao zautomatyzował procesy sprzedażowe w firmie MontiRol

Szukasz rozwiązania, dzięki któremu zwiększysz skuteczność sprzedaży, zautomatyzujesz działania i przeprowadzisz lepsze zarządzanie procesami w firmie? Zobacz jak firma MontiRol rozwiązała te wszystkie problemy dzięki wdrożeniu Firmao.

Z poniższego artykułu dowiesz się m.in. jakie funkcjonalności są kluczowe w zautomatyzowaniu procesu sprzedaży w systemie oraz co sprawia, że z systemem Firmao praca jest znacznie efektywniejsza.

Wpływ Firmao na rozwój firmy MontiRol

Każda firma, ze względu na specjalny charakter swojej działalności, odnajduje w systemie Firmao inne, najbardziej użyteczne  i pożądane przez siebie funkcje, które ułatwiają codzienną pracę i skracają czas wykonywania wielu obowiązków.

Firma MontiRol zajmuje się kompleksową ofertą sprzedaży, montażu oraz serwisu wszystkich systemów osłonowych: rolet, żaluzji, markiz, pergol, moskitier oraz automatyki, dlatego klientowi zależało na zwiększeniu skuteczności sprzedaży, zautomatyzowaniu działania i prowadzenia lepszego zarządzania procesami. System na początku dedykowany dla 3 pracowników z możliwością w krótkim czasie znacznie poszerzenia ilości użytkowników.

Realizacja

Podczas prezentacji zostały zaprezentowane takie funkcjonalności jak kontrahenci, wiadomości e-mail, oferty i zamówienia, transakcje i faktury, szanse sprzedaży, kanban, lejek sprzedaży, analizy, kalendarz.

W kolejnych etapach wdrożenia skupiliśmy się w głównie na funkcjonalności szans sprzedaży, gdzie podczas omawiania, wykorzystaliśmy możliwości personalizacji systemu oraz wprowadzeniu zautomatyzowanych funkcjonalności. System Firmao pozwolił na edycję domyślnych etapów szans sprzedaży, do każdego z etapów przypisane zostały cele w formie checklisty (listy do oznaczenia zrealizowanych celów) oraz wykorzystaliśmy funkcjonalność automatyzacji. Automatyzacja w systemie pozwoliła na utworzenie i przypisanie do poszczególnych etapów szans sprzedaży szablonów zadań, gdzie w zależności od tego na jakim etapie sprzedaży jest handlowiec, system automatycznie tworzy dla pracownika zadanie przypominające z listą czynności do wykonania.

Wpływ Firmao na rozwój firmy

Pracownicy działu handlowego prowadzą aktywną sprzedaż, dzięki wykorzystaniu systemu Firmao oraz dostosowanej funkcji szans sprzedaży przyspieszyli procedowanie poszczególnych sprzedaży oraz mogli zwiększyć ilość sprzedaży dzięki zautomatyzowaniu procesów. Osoby decyzyjne mają dostęp do wszystkich danych, przez co mogą śledzić prowadzone etapy przez handlowców, a dzięki takim funkcjom jak raportowanie, wykresy finansowe, lejek sprzedaży oraz analizy mogą na bieżąco analizować skuteczność sprzedaż w ramach poszczególnych pracowników, produktów w skali danego dnia, tygodnia czy też miesiąca.

Teraz już wiesz, jak Firmao wpłynęło na rozwój MontiRol. Wiele różnych funkcjonalności spowodowało, że codzienna praca została zoptymalizowana natomiast zautomatyzowanie procesów sprzedażowych wpłynęło na zwiększenie satysfakcji firmy.

Jesteś zainteresowany wdrożeniem systemu do zarządzania firmą? Skontaktuj się z nami! Nasz zespół chętnie odpowie na wszystkie pytania i rozwieje wszelkie wątpliwości! LINK

Nie zapomnij o udostępnieniu artykułu!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Related articles

Wypróbuj bezpłatnie Firmao