
Kilka dni temu zgłosił się do nas potencjalny klient, który wcześniej prowadził działalność, posługując się takim oprogramowaniem jak Word czy Excel. Jednak w momencie, gdy firma zaczęła nabierać rozmachu, klient zdecydował się na skorzystanie z oprogramowania CRM z możliwością dostosowania systemu do swoich potrzeb.
Ze względu na to, że system Firmao jest elastyczny, byliśmy w stanie skonfigurować system w taki sposób, by w 100% spełnić wymagania klienta oraz co najważniejsze, usprawnić zarządzanie relacjami z klientem czy też ewidencje czasu pracy.
Wymagania stawiane przed systemem CRM
Wymagania, jakie musiał spełnić system, to możliwość tworzenia bazy kontrahentów w taki sposób by z poziomu szczegółów danego kontrahenta widoczne były wszystkie kluczowe informacje, które udało się ustalić podczas pierwszego spotkania, ze względu na to musieliśmy utworzyć „Pola dodatkowe„ które były tak naprawdę pytaniami, jakie były kierowane do potencjalnych klientów na pierwszym spotkaniu oraz odpowiedzi.
Dodatkowo by poprawić relacje z klientem, zaproponowaliśmy integrację z kontem e-mail, jak i możliwość wysyłania wiadomości SMS z poziomu systemu Firmao, co klienci przyjęli z wielkim entuzjazmem podczas przeprowadzonej prezentacji, sugerując, w jaki sposób wykorzystają dane funkcjonalności.
Efekty pracy
Nasza ciężka praca się opłaciła. Szybki kontakt działu handlowego z klientem, zaproponowanie kilku funkcjonalności do specyfiki firmy, które okazały się strzałem w dziesiątkę, jak i również dostosowanie systemu z udziałem wsparcia technicznego, sprawiły, że klient zaufał naszej firmie, opłacając licencję od razu na okres 2 lat.