Content marketing, czyli coś co firma musi „umieć”

13.07.21
Marketing
What are the Different Types of Content for Content Marketing?

Po co Ci marketing w firmie- żeby zwiększyć sprzedaż, mieć rozpoznawalną markę i zaufanie wśród klientów? Bez marketingu firma jest tylko firmą, dzięki jednej dziedzinie zmienia się w personę, o której również mówi się wiele. Content marketing polega natomiast na tym, żeby pisać, robić wszystko na takim poziomie, aby ktoś był zainteresowany danym tematem. Coś w stylu, jak mówić, żeby Cię słuchali. Jak to mówi Szymon Negacz z firmy Sellwise (któremu bardzo dziękujemy za świetny ranking systemów CRM, w którym również mogliśmy się znaleźć), mów tak, żeby chcieli Cię słuchać.

Biznes posiada tylko dwie funkcje: marketing i innowacje.”

Peter F. Drucker

Książka „Content marketing” Justyna Bakalarska- Stankiewicz

Coś co możemy od razu polecić każdemu, to zapoznajcie się z książką, jeśli lubicie czytać marketingowe nowości. Jeśli nie to możemy zdradzić Wam sekret. Istnieje coś takiego jak Google Alert i dzięki temu narzędziu możecie śledzić sieć w poszukiwaniu interesujących Was treści. Już teraz siedzenie w Internecie nie będzie stratą czasu, a Wy będziecie mogli być na bieżąco z informacjami. Zbiorczy plik z artykułami przychodzi bezpośrednio na Waszą pocztę. To brzmi jak odkrycie Ameryki? Podziękujmy Pani Justynie.

Minusy książki „Content marketing”

Nie lubimy narzekać, ale książkę czyta się fatalnie jeśli chodzi o jej rozłożystość, czcionkę i kwestie edytorskie. Szkoda, choć może tutaj po prostu lepszym wyborem byłby e-book. Aczkolwiek treść merytoryczna przynosi wiele ciekawych treści.

Pisząc artykuły na naszego bloga, którego aktualnie czytacie, będziemy na bieżąco stosować się do trafnych przykładów i wytycznych, które mogliśmy przeczytać.

System CRM dla firmy

I pamiętajcie, że nie tylko marketing jest ważny w firmie. System CRM, który oferujemy usprawni funkcjonowanie firmy, obniży koszty jej prowadzenia, a dodatkowo dostosuje się nawet do najbardziej wymagających potrzeb. U nas liczy się klient, jego firma i poziom zadowolenia z naszego systemu CRM Firmao. Każdy może go przetestować, 14 dni, całkowicie za darmo. Kliknij tutaj i przekonaj się jak działa.

Nie zapomnij o udostępnieniu artykułu!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Powiązane artykuły

Wypróbuj bezpłatnie Firmao