Analityka internetowa

Opublikowano: 24.06.19Biznes
Analityka internetowa

Istnieje wiele narzędzi do analiz internetowych (jak np. SmallBusiness, FeedBurner czy Google Analytics) i każde z nich służy do czegoś innego. Za pomocą innych narzędzi sprawdzisz liczbę subskrybujących, ilu i z jakiego miejsca na świecie użytkowników zdobywasz, a także jak ogólnie radzisz sobie ze stroną czy blogiem.

Zbyt wiele narzędzi, aby uzyskać przejrzysty obraz

Wszystkie narzędzia są dobre, jeśli jesteś profesjonalnym blogerem lub dedykowanym pełnoetatowym analitykiem marketingowym. Lecz śledzenie wszystkich tych rzeczy jest dość uciążliwe, jeśli nie jest to praca na pełny etat. Jest to szczególnie prawdziwe w przypadku małej firmy, w której każdy w firmie zajmuje się wieloma rzeczami po trochu.

Niewystarczająco dużo czasu rzeczywistego

Inną rzeczą, która jest nieprawidłowością we wszystkich tych narzędziach, jest to, że nie są one wystarczające owocne w czasie rzeczywistym. Linki przychodzące powinny być częściej aktualizowane oraz powinniśmy mieć dostęp do większej ilości rankingów w czasie rzeczywistym. Informacje w czasie rzeczywistym są dużo bardziej przydatne, niż te otrzymywane dopiero po jakimś czasie.

Nie zapomnij o udostępnieniu artykułu!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Related articles

Wypróbuj bezpłatnie Firmao