- /
- /
Jak założyć konto demo w Firmao?
W systemie Firmao CRM mamy możliwość utworzenia darmowego 14-dniowego konta demo.
Po upłynięciu okresu testowego i wykupieniu licencji wszystkie wprowadzone dane podczas testowania systemu Firmao CRM pozostaną.
W celu utworzenia konta demo przechodzimy na stronę https://firmao.pl, a następnie klikamy zielony przycisk „Zarejestruj się” w prawym górnym rogu strony.
Wówczas pojawi nam się okno tworzenia nowego konta demo.
W oknie podajemy nazwę firmy i adres e-mail (login), a następnie klikamy zielony przycisk „Załóż bezpłatne 14-dniowe konto demo”.
Ważne! Nazwa firmy, którą wprowadzimy w polu poniżej, będzie widoczna jako ID firmy w Panelu Klienta, adresie strony (system.firmao.pl/nazwafirmy). Nazwa firmy nie może być zmieniona w późniejszym etapie korzystania z systemu.
Wskazówka: Jeśli posiadamy kod polecający, klikamy niebieski napis „Mam kod polecający”, który znajdziemy pod przyciskiem „Załóż bezpłatne 14-dniowe konto demo”. Pod polem z adresem e-mail pojawi się nowe pole z opcją wpisania kodu polecającego.
Konfiguracja wstępna konta w systemie
Po utworzeniu konta demo zostaniemy przekierowani do nowo utworzonego konta w systemie Firmao.
W momencie pierwszego zalogowania się do systemu pokaże się okno uzupełnienia danych firmy, w którym wpisujemy:
- liczbę pracowników w firmie;
- NIP;
- kod kraju;
- numer telefonu;
- nazwę firmy;
- branżę firmy (opcjonalnie).
Jeśli chcemy, aby na koncie demo utworzyły się przykładowe dane, zaznaczamy pole wyboru „Utworzyć przykładowe dane”.
Wprowadzone dane zatwierdzamy, klikając niebieski przycisk „OK”, następnie system automatycznie uruchomi się ponownie.
Następnie pojawi nam się okno, w którym możemy wybrać potrzebne moduły dla naszego konta. Moduły te możemy włączać i wyłączać w zależności od własnych preferencji, a ich widoczność zależna jest od posiadanej licencji. Po ich wybraniu klikamy niebieski przycisk „Dalej”, który znajdziemy w prawym dolnym rogu okna.
Wskazówka: Moduły możemy włączać oraz wyłączać w każdym momencie korzystania z systemu w zakładce „Ustawienia firmy”.
Następnym krokiem jest spersonalizowanie wyglądu naszego systemu poprzez wybranie odpowiedniej skórki programu.
Mamy do wyboru następujące parametry:
- Styl;
- Wielkość;
- Menu/Tło;
- Kolor;
- Ikony;
- Ramki pól
- Czcionki.
Po wybraniu najdogodniejszych opcji zatwierdzamy je poprzez kliknięcie niebieskiego przycisku „Dalej”.
Wskazówka: W każdym momencie możemy zmienić wygląd naszego programu. O tym, jak to zrobić przeczytamy w instrukcji „W jaki sposób zmienić skórkę programu?”.
Samouczek
W kolejnym kroku w systemie pojawi się widok samouczka (7 kroków), w którym mamy możliwość przejść wszystkie etapy lub zamknąć go w dowolnym momencie (poprzez kliknięcie opcji „Zamknij samouczek”).
- Import danych — jeśli posiadamy zestawienie np. firm lub produktów, zapisane w pliku CSV, możemy taki plik od razu zaimportować do systemu. Proces importu danych znajdziemy w instrukcji „Import danych”. Ten punkt nie jest konieczny i można go pominąć. W tym celu klikamy przycisk „Przejdź dalej”.
- Dodawanie użytkowników — w tym kroku mamy możliwość zaprosić innych pracowników naszej firmy do korzystania z systemu Firmao. Zaproszenie zostanie wysłane w formie wiadomości e-mail.
Proces dodawania użytkownika znajdziemy w instrukcji „Dodawanie nowego użytkownika”. Ten etap również jest nieobowiązkowy i można go pominąć w sposób analogiczny do poprzedniego kroku (klikamy przycisk „Przejdź dalej”). - Podłączanie konta e-mail do systemu Firmao — możemy skonfigurować naszą skrzynkę pocztową w systemie. Proces podłączenia skrzynki pocztowej znajdziemy w instrukcji „Konfiguracja skrzynki pocztowej”. Podłączenie skrzynki na tym poziomie nie jest wymagane i można je pominąć, klikając przycisk „Przejdź dalej”.
- Dodawanie firmy do systemu — ten krok umożliwia nam dodanie danych innych firm do systemu. Funkcja ta ma zastosowanie, jeśli sprzedajemy produkty, a inne firmy są naszymi klientami. Proces dodawania firmy znajdziemy w instrukcji „Dodawanie firm w systemie Firmao”. Dodawanie firmy na tym poziomie nie jest wymagane i można je pominąć, klikając przycisk „Przejdź dalej”.
- Utworzenie szans sprzedaży — jeżeli posiadamy już potencjalnego klienta, który jest gotowy do zakupu naszych produktów, możemy dodać szansę sprzedaży. Możemy wówczas przewidywać przychód ze sprzedaży, ustalać potencjalną datę zamknięcia oraz współczynnik prawdopodobieństwa sfinalizowania transakcji. Proces dodawania szansy sprzedaży znajdziemy w instrukcji „Szanse sprzedaży”. Dodawanie szansy sprzedaży na tym poziomie nie jest wymagane i można je pominąć, klikając przycisk „Przejdź dalej”.
- Utworzenie faktury — Proces dodawania faktury możemy znaleźć w instrukcji „Wystawianie faktur”. Dodawanie faktury na tym poziomie nie jest wymagane i można je pominąć, klikając przycisk „Przejdź dalej”.
- Utworzenie zadania — w systemie Firmao zadania pomagają w organizacji czasu pracy każdego pracownika. Proces dodawania zadania znajdziemy w instrukcji w instrukcji „Dodawanie zadań”. Dodawanie zadania na tym poziomie nie jest wymagane i można je pominąć, klikając przycisk: „Przejdź dalej”.
Po ukończeniu samouczka wyświetli się okno dialogowe z zapytaniem o prezentację online.
Kliknięcie „Tak” spowoduje otwarcie czatu z konsultantem Firmao. Automatycznie zostanie wysłana wiadomość „Zamawiam prezentację online” wraz z adresem mailowym, na które założyliśmy konto. Podajemy także numer telefonu oraz preferowany termin prezentacji.
Aktywacja i zmiana tymczasowego hasła
Na podany podczas rejestracji adres e-mail zostanie przesłany link aktywacyjny z hasłem tymczasowym. W celu aktywacji konta klikamy zielony przycisk „AKTYWACJA”, który znajdziemy w treści wysłanej do nas wiadomości.
Po kliknięciu w link możemy utworzyć własne hasło. Powinno ono zawierać minimum 8 znaków. Następnie nowo utworzone hasło zatwierdzamy niebieskim przyciskiem „OK”.
Wskazówka: O tym, w jaki sposób zalogować się do systemu Firmao dowiemy się, przechodząc do instrukcji „Logowanie do systemu Firmao”.