- /
- /
Jak sprawdzić odebrane i wysłane wiadomości e-mail?
W systemie Firmao mamy możliwość sprawdzenia wiadomości email „Odebrane” i „Wysłane” na kilka sposobów.
Pierwszym sposobem jest sprawdzenie wiadomości email za pomocą filtrów dla wiadomości email.
W tym celu klikamy moduł „Wiadomości email” , który znajduje się w menu głównym.

Po lewej stronie mamy dostęp do filtrów. Możemy w nich zdefiniować, z której skrzynki mają być wyświetlane maile – Odebrane czy Wysłane – a także z którego konta. Możemy również ustawić, aby system nie wyświetlał nam konkretnych adresów nadawców bądź wiele innych filtrów, do których mamy dostęp.

W celu zapisania ustawionego filtra klikamy na dole przycisk „Zapisz” oraz definiujemy jego nazwę, np. „Odebrane – Max”.
Jak następnie odnaleźć zapisany filtr?
Wystarczy, że klikniemy strzałkę obok nazwy modułu „Wiadomości email” . Ukażą nam się wszystkie domyślne i dotychczas zapisane filtry.

W taki sposób możemy pod siebie dostosowywać dane filtry i zapisywać je w dowolny dla nas sposób. Możemy także ustawić, aby dany filtr wyświetlał nam się od razu po kliknięciu w moduł „Wiadomości email„. W tym celu klikamy na strzałkę po prawej stronie przycisku „Wiadomości email” , a następnie klikamy prawym przyciskiem myszy na nazwę danego filtru. Następnie wybieramy „Ustaw jako domyślny filtr„.

Drugim ze sposobów jest sprawdzenie wiadomości bezpośrednio ze szczegółów konta e-mail.
W szczegółach konta skrzynki pocztowej, z której zostały wysłane bądź odebrane wiadomości, które chcemy sprawdzić, znajdują się dwie zakładki – „Odebrane” oraz „Wysłane„.
Aby w nie wejść, klikamy w strzałkę po prawej stronie modułu „Wiadomości email”. Spowoduje to rozwinięcie się listy, z której wybieramy „Konta„.

Na ekranie wyświetli się widok listy ze wszystkimi kontami, do których mamy dostęp. Następnie klikamy na nazwę tego, które powiązane jest z wiadomościami, które chcemy sprawdzić.

Następnie uzyskamy dostęp do zakładek, w których przypisane wiadomości należą jedynie do tego konta pocztowego. Zakładka „Odebrane” wyświetla nam wiadomości, w których jesteśmy odbiorcą, a „Wysłane” – w których jesteśmy nadawcą.

Z poziomu obu tych zakładek możemy również wysłać e-mail, w którym nadawcą automatycznie będzie konto, w którego szczegółach aktualnie jesteśmy.
