- /
- /
Jak sprawdzić odebrane i wysłane wiadomości e-mail?
W systemie Firmao masz możliwość sprawdzenia wiadomości e-mail „Odebrane” i „Wysłane” na kilka sposobów.
Sprawdzenie wiadomości e-mail za pomocą filtrów
Pierwszym sposobem jest sprawdzenie wiadomości e-mail za pomocą filtrów dla wiadomości e-mail. W tym celu kliknij pozycję „Wiadomości e-mail” w menu głównym.

W górnym panelu znajdziesz przycisk Wszystkie filtry, za pomocą którego możesz wyfiltrować dane.
Dzięki filtrom możesz m.in.:
- zdefiniować, z której skrzynki mają być wyświetlane maile (Kopie robocze, Odebrane lub Wysłane);
- wybrać konkretne konto e-mail, którego dotyczą wiadomości;
- ustawić, aby system nie wyświetlał wiadomości od konkretnych nadawców;
- ustawić, aby system wyświetlał bądź nie wyświetlał wiadomości z konkretną Etykietą (np. Spam).

W celu zapisania ustawionego filtra kliknij na górze przycisk „Zapisz” oraz zdefiniuj jego nazwę, np. „Odebrane — Max”.
Jak odnaleźć zapisany filtr?
Wystarczy, że najedziesz kursorem myszki na pozycję „Wiadomości e-mail” w menu głównym. Na liście rozwijanej znajdziesz wszystkie domyślne i dotychczas zapisane filtry.

W taki sposób możesz indywidualnie dostosowywać i zapisywać filtry. Możesz także ustawić, aby dany filtr wyświetlał się od razu po kliknięciu modułu „Wiadomości e-mail”. W tym celu najedź kursorem myszki na pozycję „Wiadomości e-mail” w menu głównym, a następnie kliknij prawym przyciskiem myszy na nazwę wybranego filtru. Na rozwijanej listy zaznacz pole „Ustaw jako domyślny”.

Sprawdzenie wiadomości w szczegółach konta e-mail
W celu sprawdzenia wiadomości w szczegółach konta e-mail najedź kursorem myszki na pozycję „Wiadomości e-mail” w menu głównym. Wybierz pozycję „Konta”.

Na ekranie wyświetli się widok listy ze wszystkimi kontami, do których masz dostęp. Następnie kliknij nazwę konta powiązanego z wiadomościami, które chcesz sprawdzić.

Wyświetli się panel szczegółów konta. Uzyskasz również dostęp do zakładek, które znajdziesz poniżej szczegółów konta e-mail. Zakładka „Odebrane” pokaże wszystkie wiadomości, w których jesteś odbiorcą, a „Wysłane” — w których jesteś nadawcą.

Z poziomu obu zakładek możesz również wysłać wiadomość e-mail. Nadawcą automatycznie będzie konto, które wcześniej wybrałeś. W tym celu kliknij przycisk „Nowy e-mail” w lewym górnym rogu listy wiadomości.

Wskazówka: Informacje na temat tego, jak wysłać wiadomość e-mail znajdziesz w instrukcji „Tworzenie wiadomości e-mail”.