Poradnik: konfiguracja skrzynki e-mail

27.07.17Firmao
Poradnik: konfiguracja skrzynki e-mail

Jak skonfigurować dowolną skrzynkę mailową w Firmao CRM

W systemie Firmao CRM jest możliwość skonfigurowania dowolnej skrzynki mailowej znajdującej się na dowolnym hostingu (np. Home.pl). Program pocztowy w systemie Firmao zawiera funkcjonalności m.in. takie jak wysyłanie czy też odbieranie wiadomości mailowych, ale też zaawansowane funkcje jak automatyczne powiadamianie klientów np. o nieopłaconej fakturze, prowadzenie newsletterów czy też ankiet mailowych, prowadzenie mailingu do wybranej grupy klientów, personalizacja stopki oraz szablonów mailowych, tworzenie własnym filtrów, dodawanie folderów IMAP.

Aby skonfigurować skrzynkę mailową należy:

1. Przejść do zakładki „Wiadomości email” widoczne w menu po lewej stronie (funkcjonalność dostępna jest od licencji Standard):

Menu Firmao CRM

2. Po kliknięciu na Wiadomości email pojawi się okno Dodawanie konta email.

Ustawienia Firmao CRM

Adres email – W tym polu należy wpisać adres mailowy skrzynki, z której chcemy korzystać w systemie Firmao CRM.

Nazwa Skrzynki – Nazwa skrzynki może być dowolna, jest to informacja dla użytkownika systemu Firmao CRM.

Hasło – W tym polu należy wpisać hasło do skrzynki, z której chcemy korzystać w systemie Firmao CRM.

Przypisani pracownicy – Po kliknięciu na pole pojawi się lista użytkowników, którzy korzystają z systemu Firmao i których będziemy mogli przypisać do skrzynki, którą chcemy skonfigurować z systemem Firmao CRM. Użytkownik, który jest przypisany do skrzynki mailowej ma pełny dostęp do danej skrzynki, może wysyłać oraz odczytywać wiadomości.

Konfiguracja konta – Dane konfiguracyjne konta system automatycznie wypełnia, są to istotne dane, które pozwalają na prawidłowe skonfigurowanie skrzynki mailowej z system, źle skonfigurowana skrzynka mailowa w systemie Firmao może spowodować, że nie będą pobierane wiadomości oraz pojawi się błąd podczas wysyłania wiadomości. Jeśli masz  problemy z konfiguracją skrzynki, zadzwoń do nas: 22 300 1111 lub napisz email na pomoc@firmao.pl.

W przypadku dodatkowych funkcjonalności, które możemy zaznaczyć lub odznaczyć, informacje o możliwościach danej funkcjonalności dostępne są pod ikoną (i).

Konto google (GMAIL)

Jedyną opcją jest włączenie autoryzacji Weryfikacji dwuetapowej (Bezpieczeństwo -> Logowanie się w google)

Po włączeniu weryfikacji dwuetapowej pokaże się opcja haseł do aplikacji.

Można dodać aplikację Firmao, dla której będziemy mogli wygenerować nowe hasło.

W ten sposób otrzymasz unikalne hasło do Firmao, które nie powinno być udostępniane nikomu poza Firmao. Hasło będzie widoczne tylko raz.

Po wykonaniu wyżej wymienionych czynności będziemy mogli poprawnie skonfigurować konto Google (Gmail) w systemie Firmao i korzystać ze wszystkich dostępnych funkcjonalności, które oferuje system Firmao CRM.

Więcej informacji

Nie zapomnij o udostępnieniu artykułu!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Powiązane artykuły

Wypróbuj bezpłatnie Firmao