Kilka dni temu zgłosił się do nas potencjalny klient, który wcześniej prowadził działalność, posługując się takim oprogramowaniem jak Word czy Excel. Jednak w momencie, gdy praca w firmie zaczęła nabierać tempa, klient zdecydował się na skorzystanie z oprogramowania CRM z możliwością dostosowania systemu do swoich potrzeb.
Ze względu na to, że system Firmao jest elastyczny, byliśmy w stanie skonfigurować system w taki sposób, by w 100% spełnić wymagania klienta oraz co najważniejsze, usprawnić zarządzanie relacjami z klientem czy też ewidencje czasu pracy.
Wymagania stawiane przed systemem CRM
Wymagania, jakie musiał spełnić system, to możliwość tworzenia bazy kontrahentów w taki sposób by z poziomu szczegółów danego kontrahenta widoczne były wszystkie kluczowe informacje, które udało się ustalić podczas pierwszego spotkania. Z tego względu musieliśmy utworzyć „Pola dodatkowe„, które były tak naprawdę pytaniami kierowanymi do potencjalnych klientów.
Dodatkowo by poprawić relacje z klientem, zaproponowaliśmy integrację z kontem e-mail, jak i możliwość wysyłania wiadomości SMS z poziomu systemu Firmao. Klienci przyjęli ten pomysł z wielkim entuzjazmem podczas przeprowadzonej prezentacji, sugerując, w jaki sposób wykorzystają dane funkcjonalności.
Efekty pracy
Nasza ciężka praca się opłaciła. Szybki kontakt działu handlowego z klientem, zaproponowanie kilku funkcjonalności do specyfiki firmy, które okazały się strzałem w dziesiątkę, jak i również dostosowanie systemu z udziałem wsparcia technicznego, sprawiły, że klient zaufał naszej firmie, opłacając licencję od razu na okres 2 lat.