Screen Network – jak system CRM ułatwił codzienną pracę handlowców

Opublikowano: 09.08.22Biznes
Screen Network – jak system Firmao ułatwił codzienną pracę handlowców

Zastanawiałeś się jak zmienia się zarządzanie firmą z systemem Firmao? Czy wprowadzenie systemu do firmy naprawdę przyśpieszy Twoje działania? Zobacz, jak usprawniła się praca w Screen Network po wdrożeniu systemu Firmao.

Z poniższego artykułu dowiesz się m.in. jakie funkcjonalności są kluczowe w codziennej pracy handlowca w systemie oraz co sprawia, że z systemem Firmao praca jest znacznie efektywniejsza.

Na czym polega działalność firmy Screen Network?

Na początek warto scharakteryzować działalność wspomnianej firmy. Jakie funkcjonalności w systemie są szczególnie przydatne, w dużej mierze zależy od tego, co jest przedmiotem codziennych obowiązków danego przedsiębiorstwa.

Screen Network to lider rynku Digital Out of Home, nowoczesnej komunikacji w przestrzeni miejskiej. Zarządzają największą w kraju siecią (ponad 20 tys. ekranów), które działają w ramach jednego, zintegrowanego systemu informatycznego. Każdego dnia komunikaty, wyświetlane na ekranach Screen Network, docierają do ponad 6 milionów osób, trafiając do 6 na 10 Polaków przebywających poza domem.

Specjalizują się we wdrażaniu innowacyjnych, wielokrotnie nagradzanych kampanii Digital OOH, wielkoformatowych ekranach i kurtynach LED zlokalizowanych w centrach największych miast, jak i ekranach w galeriach handlowych, na siłowniach, dworcach kolejowych czy lotniskach w całym kraju.

Problemy w codziennej pracy handlowców Screen Network

Klient poszukiwał systemu, aby poukładać pracę handlowców oraz ułatwić im ewidencję kontaktów. Pracownicy zaczęli wprowadzać klientów i planować z nimi kontakty w formie zadań. Szybko okazało się, że handlowcy bardzo chętnie zaczęli korzystać z systemu, ponieważ znacznie przyspieszyło to działania prowadzone w ramach kontaktu z klientem.

Jak system Firmao usprawnił pracę Screen Network?

Czas spędzony w pracy mogą wykorzystać bardziej efektywnie, ponieważ system jest prosty w obsłudze. Planowanie czynności, realizowanych z potencjalnymi klientami ,pozwala na zwiększenie efektywności w formie zaoszczędzonego czasu. Wprowadzono automatyzację, która pozwoliła na redystrybucję potencjalnych leadów. Polega na przydziale nowego handlowca odpowiedzialnego za kontakt, jeśli osoba odpowiedzialna za klienta nie kontaktowała się z nim od dłuższego czasu. Proces obsługi klienta został znacznie usprawniony.

Po czasie otrzymaliśmy zgłoszenie odnośnie potrzeby szczegółowego raportowania działań pracowników. Na tej podstawie wprowadziliśmy dodatkową funkcjonalność programu, umożliwiając uzupełnienie celów dla pracowników oraz celów sprzedażowych określonych w czasie. W ramach dodatkowych zmian zostało przygotowanych kilka raportów, które zaciągają dane uzupełniane w systemie przez pracowników. Przedstawiają one efektywność poszczególnych handlowców w danym okresie czasu, względem zakładanego planu. Wyświetla on zarówno procent realizacji planu, jak również dokładne dane liczbowe na poszczególnych etapach realizacji. 

Dodatkowo, w ramach automatyzacji, każdy z pracowników otrzymuje dzienny raport swoich czynności zrealizowanych w systemie. Ponadto kadra menadżerska otrzymuje raporty pracy swoich pracowników, co pozwala na szybkie reagowanie w przypadku spadku wyników. 

Wdrożenie systemu znacznie ułatwiło przepływ informacji oraz możliwość monitorowania wyników pracowników i całej firmy Screen Network. A jak system Firmao wpłynie na Twoją firmę? Jakie aspekty działalności Twojego przedsiębiorstwa zostaną zoptymalizowane? Które funkcjonalności okażą się kluczowe w wykonywaniu codziennych obowiązków przez Twoich pracowników? 

Zarejestruj się i sprawdź jak system Firmao poprawi efektywność procesów zachodzących w Twojej firmie.

Zachęcamy do kontaktu w przypadku przyszłych wdrożeń, na wszelkie zapytania bardzo chętnie odpowiemy!

Nie zapomnij o udostępnieniu artykułu!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Related articles

Wypróbuj bezpłatnie Firmao