Składniki produktu - System CRM i oprogramowanie ERP Firmao

Składniki produktu

W systemie Firmao istnieje możliwość zdefiniowania składników do danego produktu. Jest to funkcja „Obsługa składników”, które stanowią części produktu głównego.

Ważne! Dokumenty magazynowe produktów zmieniają również stan magazynowy składników. Przy włączonej funkcji „Kompletacja” tylko dokument Przychód wewnętrzny zmienia stan składników (zmniejsza ich stan) W celu uruchomienia funkcji Kompletacja musimy skontaktować się z pomocą techniczną Firmao poprzez maila: kontakt@firmao.pl bądź telefonicznie +48 22 300 1111.


W celu włączenia obsługi składników klikamy awatar w prawym górnym rogu ekranu. Z listy rozwijanej wybieramy opcję „Ustawienia firmy”.


Z lewej strony wybieramy sekcję „Produkty i ceny”. Następnie zaznaczamy pole wyboru „Włącz obsługę składników”. W celu zapisania zmian klikamy niebieski przycisk „OK” w prawym dolnym rogu okna.


Jak dodać składniki do danego produktu?

W celu dodania składników przechodzimy do modułu „Produkty/Magazyny” w menu głównym, a następnie z listy produktów wybieramy ten, do którego składniki chcemy dodać.


W widoku szczegółów produktu wybieramy zakładkę „Składniki”. Następnie klikamy ikonę niebieskiego plusa w lewym górnym rogu zakładki.


W nowo otwartym oknie uzupełniamy:

  • produkt (z listy dodanych już do systemu);
  • kod produktu;
  • ilość składnika (ile sztuk produktu jest potrzebnych do wytworzenia produktu głównego).

Gdy wypełnimy już wszystkie potrzebne pola, klikamy przycisk „Utwórz” w prawym dolnym rogu okna tworzenia.


Gdzie znajdują się dodane składniki?

Dodane składniki są widoczne w zakładce „Składniki” w widoku szczegółów produktu nadrzędnego.

O tym piszemy w artykule:

Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview