Podzadania/Zadanie utworzone na podstawie tego, które zostało wcześniej dodane - System CRM i oprogramowanie ERP Firmao

Podzadania/Zadanie utworzone na podstawie tego, które zostało wcześniej dodane

Nowe zadanie może zostać utworzone na podstawie innego zadania (domyślnie posiada wszystkie dane zadania, od którego zostało utworzone) bądź może też być utworzone jako podzadanie. Każde zadanie może posiadać dowolną ilość podzadań. W celu zakończenia zadania głównego wszystkie przypisane do niego podzadania muszą być zakończone. 

Najpierw klikamy w moduł „Zadania” w menu górnym, a następnie klikamy w nazwę zadania, do którego ma zostać utworzone podzadanie lub nowe zadania na jego podstawie.

Aby utworzyć nowe zadanie na podstawie wybranego, klikamy na przycisk „Dodaj na podstawie wybranego zadania”.

Otworzy się nowe okno tworzenia zadania, w którym pola zostaną wypełnione danymi z zadania, na którego podstawie tworzymy nowe zadanie.

Natomiast aby dodać podzadanie, musimy kliknąć w ikonę awatara, a następnie w „Ustawienia firmy„:

Następnie przechodzimy do zakładki „Pozostałe” i zaznaczamy pole wyboru „Podzadania„.

Dzięki temu uzyskujemy dostęp do zakładki „Podzadania” w widoku szczegółów firmy.

System Firmao umożliwia wyliczanie danych zadania na podstawie jego podzadań. Aby włączyć tę opcję, przechodzimy do widoku szczegółów zadania. Musimy posiadać przypisane do głównego zadania przynajmniej jedno podzadanie, aby pole wyboru z “Automatycznym wyliczaniem danych z podzadań” stało się aktywne. Gdy spełnimy oba warunki – posiadanie podzadań i zaznaczone pole wyboru w szczegółach zadania – zostanie automatycznie wyliczony status, faktyczny i planowany czas wykonania, rozpoczęcia oraz zakończenia, a także procent jego ukończenia.


Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview