Pierwsze kroki w Firmao - System CRM i oprogramowanie WMS Firmao

Pierwsze kroki w Firmao

Aby rozpocząć pracę z systemem, zaloguj się do swojego konta. W tym celu przejdź na stronę firmao.pl, a następnie w prawym górnym rogu kliknij przycisk „Zaloguj się”.


Następnie podaj swój login (adres e-mail podany przy rejestracji) i hasło. Możesz także zapamiętać swoje dane logowania, zaznaczając pole Zapamiętaj mnie.


Po zalogowaniu, możesz od razu dostosować system do własnych potrzeb i preferencji. Kliknij awatar w prawym górnym rogu i wybierz „Ustawienia użytkownika”.


W tym miejscu możesz ustawić skórkę aplikacji oraz dostosować opcje powiadomień.


Wskazówka: Więcej informacji o ustawieniach użytkownika znajdziesz w instrukcji o powiadomieniach oraz skórkach.


Po zapisaniu zmian, kliknij ponownie na awatar w prawym górnym rogu i wybierz „Ustawienia firmy”.


W tym miejscu możesz włączyć lub wyłączyć moduły systemu, aby dopasować dostępne funkcje do swoich potrzeb. Możesz także zmienić opcje modułów, np. zaznaczyć obsługiwane przez siebie typy faktur, formaty numerowania dokumentów, domyślny sposób/termin płatności, godziny pracy swojej firmy lub dodać własne statusy, kategorie i etykiety obiektów.


Wskazówka: Więcej informacji o ustawieniach firmy znajdziesz w kategorii bazy wiedzy.


Po skonfigurowaniu opcji systemu, możesz także dodać swoją skrzynkę pocztową, aby obsługiwać wiadomości bezpośrednio w Firmao oraz zapisywać historię komunikacji z klientami. W tym celu wybierz pozycję „Wiadomości e-mail” w menu głównym.


Następnie wybierz rodzaj konta i zaloguj się (lub podaj login, hasło i ustawienia serwera w przypadku innego konta).


Od tej pory będziesz mógł obsługiwać swoją pocztę bezpośrednio w Firmao, a historia komunikacji będzie widoczna w osi czasu każdego klienta, który ma przypisany adres e-mail.


Aby rozpocząć pracę z klientami, musisz dodać ich do systemu. Możesz zrobić to ręcznie, po przejściu do pozycji „Klienci” w menu głównym i korzystając z przycisku „Dodaj”, lub też zaimportować bazę z pliku CSV/Excel.


W celu zaimportowania swoich danych z pliku, kliknij na awatar w prawym górnym rogu, a następnie wybierz opcję „Import danych”.


Następnie postępuj zgodnie z informacjami wyświetlanymi na ekranie, aby zaimportować bazę do systemu.


Wskazówka: Więcej informacji o imporcie danych znajdziesz w tej instrukcji.


Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview