Inwentaryzacja i ewidencja sprzętu - System CRM i oprogramowanie ERP Firmao

Inwentaryzacja i ewidencja sprzętu

Firmao CRM posiada prostą w obsłudze funkcjonalność inwentaryzacji środków trwałych w firmie. Pozwala to na prowadzenie kompleksowej ewidencji sprzętu i wszystkich związanych z nim działań (zakup, zbycie, naprawa). Dodatkowo umożliwia przechowywanie informacji o typowych usterkach i problemach związanych z danym sprzętem i sposobów radzenia sobie z nimi.


Funkcjonalności modułu ewidencji środków trwałych:

  1. Baza środków trwałych wraz z ich cechami;
  2. Baza lokalizacji środków trwałych;
  3. Baza informacji o problemach technicznych ze sprzętem wraz ze sposobem ich rozwiązania;
  4. Możliwość przypisywania sprzętu do użytkowników;
  5. System raportów/zestawień;
  6. Możliwość dodawania załączników;
  7. Możliwość definiowania własnych dodatkowych pól do sprzętu;
  8. Przypomnienia o terminach.

W jaki sposób włączyć funkcjonalność Inwentaryzacji i ewidencji sprzętu?

W celu włączenia funkcjonalności Inwentaryzacji i ewidencji sprzętu klikamy awatar, który znajdziemy w prawym górnym rogu systemu Firmao, a następnie z listy rozwijanej wybieramy „Ustawienia firmy”.


W nowym widoku włączamy moduł „Sprzęt serwis”. Upewniamy się, że ramka wokół modułu stała się niebieska, a okno wyboru w prawym górnym rogu zostało zaznaczone.


Następnie w celu zapisania ustawień klikamy niebieski przycisk „OK”, który znajdziemy w prawym dolnym rogu ekranu. System odświeży się automatycznie.


Po uruchomieniu funkcjonalności inwentaryzacji i ewidencji sprzętu w menu głównym pojawią nam się trzy nowe moduły:



Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview