Jak prowadzić firmę?

Opublikowano: 04.10.21Marketing
Nowy klient to nowe wyzwania

We wrześniu na stronie Firmao zarejestrowała się firma Asekuracje. Firma jest producentem rozwiązań zabezpieczających pracę na wysokości, są również liderem na rynku systemów do asekuracji. Zarząd firmy potrzebował systemu dla działu handlowego – łącznie dla 5 pracowników.

Podczas pierwszego kontaktu otrzymaliśmy informacje od Menedżera nt. wymagań względem systemu. Zależało im na tym, by w jednym systemie mogli prowadzić bazę kontrahentów wraz możliwością zarządzania kontaktem z klientem, prowadzeniem korespondencji, zarządzaniem zadaniami, projektami oraz by była możliwość tworzenia faktur, zamówień i ofert.

Podczas prezentacji zostały zaprezentowane takie funkcjonalności jak Kontrahenci, Wiadomości e-mail, Oferty i zamówienia, Transakcje i faktury, Szanse sprzedaży, Kanban, Lejek sprzedaży, Kalendarz. Pojawiło się wiele pytań ze strony pracowników na temat personalizacji systemu, większość konkurencyjnych rozwiązań nie pozwala na personalizację lub wykonują ją w mocno ograniczony sposób.

Dostosowanie systemu

Przewagą naszego systemu, oprócz licznych funkcjonalności, jest właśnie możliwość personalizacji systemu. Podczas wdrożenia Klient przy pomocy swojego Opiekuna mógł dostosować system tworząc między innymi nowe etapy dla szans sprzedaży, pola, dodatkowe kolumny oraz filtry, czy też szablony numeracji. Klient mógł również dopasować domyślne szablony dokumentów do własnych potrzeb, co pozwoliło mu między innymi na tworzenie ofert wariantowych dla swoich klientów, na których oprócz krótkiej nazwy produktu i ceny, mógł umieścić również szczegółowy opis produktu, jak i zdjęcie.

Po możliwie jak najszybszym dostosowaniu wszystkiego do potrzeb klienta, do systemu zostali dodani jako użytkownicy inni Pracownicy działu handlowego firmy Asekuracja, by mogli jak najszybciej zacząć z niego korzystać.

Na czym polega sukces firmy Asekuracje?

Ze względu na to, że firma Asekuracje jest liderem rynku systemów asekuracji, pracownicy działu handlowego prowadzą aktywną sprzedaż. Dzięki wykorzystaniu Szans sprzedaży przyspieszyli procedowanie poszczególnych etapów, a dzięki wykorzystaniu zadań, przypomnień oraz kalendarza pracownicy doskonale wiedzą, co w danym dniu mają do wykonania i mogą inteligentnie zagospodarować czas pracy na poszczególne dni.

Osoby decyzyjne mają dostęp do wszystkich danych, przez co mogą śledzić prowadzone etapy sprzedaży przez handlowców, a dzięki takim funkcjom jak Raportowanie, Wykresy finansowe, Lejek sprzedaży mogą oszacować wartość sprzedaży w skali np. miesiąca.

Dzięki udanemu wdrożeniu nowoczesnego rozwiązania, jakim jest system Firmao, użytkownicy systemu byli w stanie zwiększyć efektywność pracy, a także wpłynąć pozytywnie na wydajność pracowników.

Wszelkie statystyki, gromadzone przez system, pozwalają na podejmowanie strategicznych decyzji osobom kierującym firmą. 

Oprócz tego użytkownicy w każdej chwili mogą liczyć na pomoc ze strony opiekuna konta jak i pracowników działu wsparcia technicznego Firmao.

Jesteś zainteresowany wdrożeniem systemu do zarządzania firmą? Skontaktuj się z nami! Nasz zespół chętnie odpowie na wszystkie pytania i rozwieje wszelkie wątpliwości!

Nie zapomnij o udostępnieniu artykułu!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Related articles

Wypróbuj bezpłatnie Firmao