Integracja CRM i ERP. Wywiad przeprowadzony przez easyCRM.

Opublikowano: 25.10.22Biznes
Integracja CRM i ERP. Wywiad przeprowadzony przez easyCRM.

easyCRM to mała firma skoncentrowana na pomaganiu średnim i małym firmom w jak najlepszym wykorzystaniu ich CRM, stworzyła artykuł o Firmao – o przeznaczeniu systemu, naszej historii i planach na przyszłość. Sprawdź poniżej!

Historia firmy

Rafał Namieciński i Artur Młodziński, dwaj wieloletni przyjaciele, w 2010 roku postanowili podjąć się wyzwania stworzenia systemu CRM zintegrowanego z systemem ERP. Narzędzie to zostało zaprojektowane tak, aby pomóc małym i średnim przedsiębiorstwom nie tylko w śledzeniu leadów i klientów, ale także w planowaniu najcenniejszych zasobów firmy. Z tego powodu system Firmao od samego początku opierał się na elastyczności: bo to oprogramowanie powinno dostosowywać się do potrzeb firmy, a nie odwrotnie.

Pytanie Antonio Specchia: „Do czego przeznaczony jest Twój CRM?”

Rafał Namieciński odpowiada: „Korzystając z Firmao, użytkownicy mogą w łatwy sposób rejestrować wszystkie dane związane z danym klientem. Zbierając wszystko w jednym miejscu – od rozmów telefonicznych, e-maili po notatki. Użytkownicy mogą dodawać w systemie spotkania, zadania i ich terminy wykonania w przejrzystym kalendarzu, dzięki czemu skupiają się na swoich zadaniach, a nie na kwestiach administracyjnych. Po co męczyć się z karteczkami samoprzylepnymi lub, co gorsza, zapamiętywaniem określonych informacji o klientach? Zamiast tego handlowcy mogą śledzić swoje codzienne obowiązki, ustawiając przypomnienia i powiadomienia, kiedy tylko tego potrzebują. Przypisanie odpowiedzialnego menedżera do projektu, partnera biznesowego lub klienta umożliwia im całościowe zarządzanie zadaniami, czyli dokładnie to, czego coraz częściej potrzebują organizacje. Cel? Wspieranie efektywnego zarządzania harmonogramami, planowaniem obowiązków, kamieniami milowymi projektu i zadaniami. Dodatkowo w systemie można  skorzystać z intuicyjnego narzędzia ERP, które pozwala na utrzymanie połączenia między wynikami sprzedaży i fakturowaniem, wykorzystaniem zasobów i bilansem. 

Najlepszym w tym wszystkim jest ,że Firmao to CRM do współpracy. Użytkownicy mogą komunikować się bezpośrednio ze sobą w firmie, korzystając z  czatu, śledząc wiadomości w projektach lub zadaniach w łatwy sposób. Wszystko to poprawia efektywność.”

Pytanie Antonio Specchia: „Jakie są kluczowe cechy Firmao?”

Rafał Namieciński odpowiada: „Wierzę, że nie ma nic gorszego dla biznesu niż brak organizacji, dlatego stworzyliśmy oprogramowanie dla małych i średnich firm, które pomaga w uporządkowaniu wszystkich spraw związanych z firmą. Integracja CRM i ERP to nie tylko fakturowanie, live chat i callback, ale także w pełni zintegrowane narzędzie do planowania zasobów i zarządzania relacjami, gdzie każdy element może być dostosowany do potrzeb klienta.”

Pytanie Antonio Specchia: „Co zainspirowało Was do stworzenia kolejnego oprogramowania CRM?”

Rafał Namieciński odpowiada: „Chcieliśmy stworzyć oprogramowanie CRM, które byłoby elastyczne i zachęcało do korzystania tylko z jednego systemu w całej firmie. Mając polskich informatyków, tak dobrych jak inni na świecie – mieliśmy możliwości, aby tego dokonać i iść ramię w ramię z innymi dostawcami CRM.”

Pytanie Antonio Specchia: „Na jakim etapie znajduje się obecnie Wasza firma?”

Rafał Namieciński odpowiada: Po 12 latach na rynku ustabilizowaliśmy naszą pozycję jako System CRM Numer 1 w Polsce z ponad 90 000 użytkowników. Aktualnie naszym największym wyzwaniem jest przebicie się na rynki zagraniczne, ale odnotowujemy na nich coraz większe sukcesy – zdobywając na ten moment 5 nagród: w tym „Więcej niż CRM” w 2021, „Najbardziej zadowoleni użytkownicy” oraz „Najszybciej rozwijający się CRM” w I kwartale 2022 roku. W dobie powszechnej cyfryzacji, a na horyzoncie sztucznej inteligencji umożliwiającej inteligentniejsze interakcje w zakresie sprzedaży, obsługi i marketingu – przyszłość CRM jest świetlana. W Firmao chcemy nadal się rozwijać i poszerzać możliwości.”

Pytanie Antonio Specchia: „Co wyróżnia Firmao na tle konkurencji?”

Rafał Namieciński odpowiada: „Przede wszystkim nasi klienci doceniają nasze elastyczne podejście, które czyni nas niezawodnymi partnerami, zwłaszcza w połączeniu z wieloletnim doświadczeniem. Mówiąc wprost, od początku prowadzimy szczegółowe rozmowy z klientami, aby mieć pewność, że możemy dostarczyć nie tylko zaawansowany system, ale przede wszystkim dopasowany do danych potrzeb. Modułowa struktura Firmao pozwala na łatwe dostosowanie i zintegrowanie specyficznych potrzeb i usług z intuicyjnym oprogramowaniem, które ma na celu usprawnienie zarządzania firmą. Na dodatek oceniamy naszą technologię jako bardzo stabilną i bezpieczną, mocno dbamy o bezpieczeństwo danych, nawet bardziej niż podstawowe wymogi.”

Pytanie Antonio Specchia: „Ostatnie pytanie do Ciebie Rafale. Ty jako CEO i Artur jako CTO wydajecie się być dobrym przepisem na sukces. Chyba nie planujecie w najbliższym czasie “rozstania”?”

Rafał Namieciński odpowiada: „O nie, na pewno nie. Co więcej, jesteśmy dziś jeszcze bliżej siebie. Ogromne wyzwanie, jakim było założenie firmy sprawiło, że czasem się kłóciliśmy, ale też stworzyło to silną więź między nami i chęć by iść dalej i wspólnie osiągać kolejne sukcesy. Kłócimy się, owszem, możemy mieć odmienne zdania, ale pasja sprawia, że angażujemy się w to, co robimy i chcemy robić to jak najlepiej, więc szybko rozwiązujemy problemy. Dziękuję że pytasz. Po latach wspólnego prowadzenia biznesu, Artur i ja jesteśmy w bardzo dobrej pozycji, żeby wyprowadzić biznes za granicę.

Przetłumaczone przez Firmao

Nie zapomnij o udostępnieniu artykułu!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Related articles

Wypróbuj bezpłatnie Firmao